а Untitled Page

Вакансії

 

результат конкурсу УСЗН

 Наказ про оголошення конкурсу  конкурсу


 

ЗАТВЕРДЖЕНО

наказом начальника управління соціального захисту населення Перечинської райдержадміністрації 03.07.2019  № 28

 

Умови проведення конкурсу на заміщення вакантної посади

головного спеціаліста – системного адміністратора  відділу державних соціальних допомог управління соціального захисту населення Перечинської райдержадміністрації (категорія В)

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

-    Консультує працівників відділу та управління по питаннях застосування засобів обчислювальної техніки і комп`ютерних інформаційних технологій;

-    Здійснює інсталяцію, налаштування і оптимізацію системного програмного забезпечення, прикладних програмних засобів на автоматизованих робочих місцях, а також поновлення програмних комплексів;

-    Веде контроль за використанням комп‘ютерного парку, мережі, програмних комплексів;

-    Проводить тестування та ремонт (заміну) засобів обчислювальної техніки у відповідно обладнаних та оснащених технічними засобами приміщеннях;

-    Забезпечує електронний обмін інформацією із зовнішніми організаціями по телекомунікаційних каналах;

- Організовує та здійснює контроль над монтажем обладнання, та ремонту засобів обчислювальної техніки, супровід договорів із сторонніми організаціями, що надають послуги з комунікаційного, програмного і апаратного оснащення підприємства;

- Формує та здійснює програмний супровід програмного комплексу АСОПД/КОМТЕХ та ПК “Житлові субсидії”, забезпечення їх ведення, цілісність та збереження всіх баз даних; встановлення оновлення до програмного забезпечення, які надсилаються ІОЦ департаменту; нарахування усіх видів соціальної допомоги. Здійснює постійний моніторинг стану баз даних ЄДАРП та ЦБІ.

Умови оплати праці

посадовий оклад –  4900 грн., надбавка за

вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія. 

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

безстроково

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1. Копія паспорта громадянина України.

2. Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі.

3. Письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати перевірки.

4.Копії (копії) документів (документів) про освіту.

5.Оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою.

6. Заповнена особова картка встановленого зразка, затвердженого наказом НАДС від 05.08.2016 № 156;

7.Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування,  за 2018 рік у вигляді роздрукованого примірника заповненої декларації на офіційному веб-сайті НАЗК.

 

Строк подання документів: 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства України з питань державної служби

Додаткові (необов’язкові) документи

 Військовий квиток, заява щодо забезпечення розумним пристосуванням за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби

Місце, час і дата початку проведення перевірки володіння іноземною мовою, яка є однією з офіційних мов Ради Європи/тестування

Дата початку тестування - 22.07.2018 року  початок о  10.00 годині к.ч. за адресою: м. Перечин, вул. Ужанська, 19.

Місце, час та дата початку проведення конкурсу

22.07.2018 року  початок о  10.00 годині к.ч. за адресою: м. Перечин, вул. Ужанська, 19.

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Йолич Іванна Іванівна

Тел. (03145) 2-24-39

E-mail:Kadru2110@ukr.net

Кваліфікаційні вимоги

1

Освіта

Вища освіта не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра в галузі комп`ютерних систем, інформаційних технологій або прикладної інформатики, математика, фізика

2

Досвід роботи

Не обов’язково

3

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

4

Володіння іноземною мовою

Не потребує

Вимоги до компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Уміння працювати з комп’ютером

Володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача. Вміння працювати з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel та ін.), використовувати офісну техніку. Навички роботи з інноваційно-пошуковими системами а мережі Інтернет

2.

Необхідні ділові якості

Аналітичні здібності, вміння працювати з інформацією, навички розв’язання проблем

3.

Необхідні особистісні якості

Відповідальність

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Знання законодавства

Конституція України;

Закон України «Про державну службу»;

Закон України «Про запобігання корупції»

2.

Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

Закон України «Про захист персональних даних»; Закон України «Про електронні документи та електронний документообіг»; Закон України «Про інформацію». Основи інформатики, вищої математики. Основи основні структури даних, архітектурні особливості і фізичні основи побудови сучасних ПК і ЕОМ. Основні моделі даних і їх організацію. Способи і механізми управління даними. Принципи організації, склад і схеми роботи операційних систем. Принципи управління ресурсами, методи організації файлових систем. Принципи побудови мережевої взаємодії. Апаратне забезпечення. Інформаційне законодавство. Законодавство про авторські і суміжні права.

       

 

 

 

 

 

 ІНФОРМАЦІЯ

про наявність вакантних посад державних службовців у

Перечинській  районній державній адміністрації 

№ з/п

Назва

структурного підрозділу

Кількість затверджених штатних одиниць

Наявність вакантних посад (кількість, назва, з якого часу вакантна)

 

 

 

 

 

Дата оголошення конкурсу

 

1

2

3

4

5

1.

Відділ містобудування та архітектури райдержадміністрації

3

1 посада

Головний спеціаліст

з 02 січня  2019 року

Не оголошено 

2.

Відділ агропромислового розвитку, туризму та транскордонного співробітництва управління економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації

3

1 посада

Головний спеціаліст відділу

з 18 лютого  2019 року

Оголошено 30.05.2019. 

3.

Центр надання адміністративних послуг при райдержадміністрації

3

1 посада

Адміністратор центу

з 14 травня  2019 року

 

Не оголошено 

4.

Відділ економічного розвитку та інвестицій управління економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації

3

1 посада

Головний спеціаліст відділу

з 01 червня 2019 року

Не оголошено 

5.

Сектор мобілізаційної та оборонної роботи апарату райдержадміністрації

2

 

1 посада

Головний спеціаліст сектору

з 01 червня  2019 року

 

Не оголошено 

6.

Юридичний відділ апарату райдержадміністрації

3

1 посада

Спеціаліст відділу

з 01 червня  2019 року

 

Не оголошено 

7.

Відділ фінансового забезпечення апарату райдержадміністрації

3

1 посада

Начальник відділу – головний бухгалтер

з 14 червня 2019 року

Не оголошено    


 

Найменування державного органу / структурного підрозділу

Вид посади

Категорія

Кінцевий термін  прийняття документів

Основнівимоги до кандидатів

Статус

Результат

Відділ агропромислового розвитку, туризму та транскордонного співробітництва

управління економічного розвитку і торгівлі

Перечинської райдержадміністрації

Головний

спеціаліст

В

24.06.2019

РОЗПОРЯДЖЕННЯ 

та

 

УМОВИ проведення конкурсу на зайняття вакантної  посади державної служби категорії „В

 

відкрита

 

 

 

Найменування державного органу / структурного підрозділу

Вид посади

Категорія

Кінцевий термін прийняття документів

Основнівимоги до кандидатів

Статус

Результат

Відділ фінансового забезпечення апарату Перечинської райдержадміністрації

Головний спеціаліст

В

28.05.2019

НАКАЗ  та

 

УМОВИ проведення конкурсу на зайняття вакантної  посади державної служби категорії „В” – головного спеціаліста відділу фінансового забезпечення апарату  Перечинської районноїдержавноїадміністрації

відкрита

 

 

Найменування державного органу / структурного підрозділу

Вид посади

Категорія

Кінцевий термін  прийняття документів

Основнівимоги до кандидатів

Статус

Результат

Відділ фінансового забезпеченя апарату Перечинської райдержадміністрації

Головний

спеціаліст

В

10.04.2019

НАКАЗ

та УМОВИ проведення конкурсу на зайняття вакантної  посади державноїслужбикатегорії „В” – головного спеціаліста відділу фінансового забезпечення  Перечинської районноїдержавноїадміністрації

відкрита


 

Найменування державного органу / структурного підрозділу

Вид посади

Категорія

Дата публікації

Кінцевий термін

прийняття документів

Основнівимоги до кандидатів

Статус

Результат

Сектор з питань цивільного захисту Перечинської райдержадміністрації

Завідувач сектору

Б

20.03.2019

03.04.2019

РОЗПОРЯДЖЕННЯ  та УМОВИ проведення конкурсу на зайняття вакантної  посади державноїслужбикатегорії „Б” – завідувача сектору з питань цивільного захисту  Перечинської районноїдержавноїадміністрації

відкрита

 

Результати конкурсу 


 

наказ 

ЗАТВЕРДЖЕНО

наказом начальника управління соціального захисту населення Перечинської райдержадміністрації 05.02.2019  № 1

 

Умови проведення конкурсу на заміщення вакантної посади

головного спеціаліста по контролю за призначенням та виплатою пенсій-юрисконсульта управління соціального захисту населення Перечинської райдержадміністрації (тимчасово, на час перебування основного працівника у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею 2- річного віку)

 (категорія В)

Загальні умови

Посадові обов’язки

-    здійснює нагляд за призначенням та виплатою пенсій в районному управлінні Пенсійного фонду України за напрямками: правильність та своєчасність призначення пенсій органами Пенсійного фонду України; правильність та своєчасність нарахування, виплати та припинення виплати пенсій; дотримання законодавства при виплаті допомоги на поховання;

-    перевіряє відповідність законодавству і міжнародним договорам України проектів наказів та інших актів, що подаються на підпис керівника управління, погоджує (візує) їх за наявності віз керівників заінтересованих структурних підрозділів;

-    організовує роботу, пов`язану з укладенням договорів (контрактів), бере участь у їх підготовці та здійсненні заходів, спрямованих на виконання договірних зобов`язань, забезпеченні захисту майнових прав і законних інтересів управління, а також погоджує (візує) проекти договорів за наявності погодження (візи) керівників заінтересованих структурних підрозділів;

-    організовує претензійну та позовну роботу, здійснює контроль за її проведенням;

-аналізує матеріали, що надійшли від правоохоронних і контролюючих органів, результати позовної роботи, а також отримані за результатами перевірок, ревізій, інвентаризацій дані статистичної звітності, що характеризують стан дотримання законності органами виконавчої влади, готує правові висновки за фактами виявлених правопорушень та бере участь в організації роботи з відшкодування збитків;

-роз`яснює застосування законодавства, надає правові консультації з питань, що належать до компетенції управління, а також за дорученням його керівника розглядає звернення громадян, звернення та запити народних депутатів України.

Умови оплати праці

посадовий оклад –  4100 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія. 

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

На час відпустки для догляду за дитиною до досягнення нею дворічного віку

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1. Копія паспорта громадянина України.

2. Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі.

3. Письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати перевірки.

4.Копії (копії) документів (документів) про освіту.

5.Посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою.

6. Заповнена особова картка встановленого зразка, затвердженого наказом НАДС від 05.08.2016 № 156;

7.Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування,  за 2018 рік у вигляді роздрукованого примірника заповненої декларації на офіційному веб-сайті НАЗК.

 

Строк подання документів: 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства України з питань державної служби

Місце, час та дата початку проведення конкурсу

22.02.2019 року   початок о  10.00 годині за адресою: м. Перечин, вул. Ужанська, 19.

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Йолич Іванна Іванівна

Тел. (03145) 2-24-39

E-mail:Kadru2110@ukr.net

Кваліфікаційні вимоги

1

Освіта

Вища освіта ступеня молодшого бакалавра або бакалавра за спеціальністю юрист, правознавство

2

Досвід роботи

Не обов’язково

3

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

Вимоги до компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Уміння працювати з комп’ютером

Володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача. Вміння працювати з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel та ін.), використовувати офісну техніку. Навички роботи з інноваційно-пошуковими системами а мережі Інтернет

2.

Необхідні ділові якості

Вміння працювати з інформацією, здатність концентруватись на деталях, вміння працювати в команді

3.

Необхідні особистісні якості

Відповідальність, рішучість

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Знання законодавства

Конституція України;

Закон України «Про державну службу»;

Закон України «Про запобігання корупції».

2.

Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

Закони України «Про очищення влади»; «Про інформацію»; «Про звернення громадян»; «Про доступ до публічної інформації»; законодавство про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування та пенсійне забезпечення; Кодекс адміністративного судочинства України, Цивільний кодекс України, Цивільний процесуальний кодекс України, Господарський кодекс України, Господарський процесуальний кодекс України, Бюджетний кодекс України, Кодекс законів про працю України.

       

 

  

Найменування державного органу / структурного підрозділу

Вид посади

Категорія

Кінцевий термін прийняття документів

Основні вимоги до кандидатів

Статус

Результат

Перечинська райдержадміністрація

Начальник служби у справах дітей

Б

25.01.2019

РОЗПОРЯДЖЕННЯ  та УМОВИ проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії „Б” – начальника служби у справах дітей Перечинської районної державної адміністрації

відкрита

 

 

Результат конкурсу на посаду державної служби категорії ″В″  - адміністратора центру

надання адміністративних послуг при райдержадмiнiстрацii:

 


 

 Результат конкурсу на посаду державної служби категорії ″Б″ - начальника відділу фінансового забезпечення – головного бухгалтера апарату райдержадміністрації

 

наказ


 

Додаток  

до наказу  керівника апарату Перечинської районної державної адміністрації 29.10.2018  №63-о

 

Умови

проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії ″В″ - адміністратора центру надання адміністративних послуг при  райдержадміністрації

Загальні умови

Посадові обов’язки

1)              забезпечує виконання покладених на центр завдань з питань реалізації суб`єктами звернення права на отримання адміністративних послуг;

2)              забезпечує консультування суб`єктів звернень, надає вичерпну інформацію щодо вимог та порядку одержання адміністративної послуги;

3)              здійснює прийом документів, необхідних для одержання адміністративної послуги, їх реєстрацію, формування вхідного пакету та його передачу відповідним суб`єктам надання послуги;

4)              видає результати адміністративної послуги суб`єктам звернень;

5)            забезпечує взаємодію з суб`єктами надання послуги при здійсненні адміністративної процедури;

6)              контролює дотримання суб`єктами надання послуги строків розгляду звернень та видачі результату адміністративної послуги;

7)              забезпечує інформування суб`єкта звернення про результати розгляду їх звернень та результат послуги;

8)              реєструє та формує адміністративну справу;

9)              надає консультації в телефонному режимі та через Інтернет;

10)            cкладає протоколи про адміністративні правопорушення у випадках, передбачених законом.

Умови оплати праці

1) посадовий оклад - 4800 грн;

2)  надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 „Деякі питання оплати праці державних службовців”;

3) надбавки та доплати відповідно до статті 52 Закону України „Про державну службу”.

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

постійно

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1. Копія паспорта громадянина України.

2. Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі.

3. Письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України „Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.

4. Копія (копії) документа (документів) про освіту.

5. Посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою.

6. Заповнена особова картка встановленого зразка.

7. Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2017 рік.

Строк подання документів: прийняття документів здійснюється впродовж 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на Єдиному порталі вакансій  державної служби НАДС та офіційному сайті Національного агентства України з питань державної служби

Дата, час і місце проведення конкурсу

19 листопада 2018 року   початок о  10.00 годині к. ч. за адресою: м. Перечин, пл. Народна,16.

Прізвище, ім`я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Мельник Тетяна Федорівна

Тел. (03145) 2-23-00

E-mail:konkursrda@ukr.net

Кваліфікаційні вимоги

1.Освіта

вища освіта не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра

2. Досвід роботи

не потребує

3. Володіння державною мовою

вільне володіння державною мовою

 

 

Вимоги до компетентності

1. Комунікації та взаємодія

Вміння налагоджувати ефективну комунікацію з учасниками процесу професійної діяльності.

Вміння вирішувати комплексні завдання

2. Технічні вміння

Володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача. Вміння працювати з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel та ін.).

3. Особистісні компетенції

Організованість і самостійність в роботі.

 

Професійні знання

1. Знання законодавства

 

1) Конституція України;

2) Закон України «Про державну службу»; 

3) Закон України «Про запобігання корупції»

2. Професійні знання

1) Закон України „Про місцеві державні адміністрації?;

2) Закон України „Про доступ до публічної інформації”;

3)  Закон України „Про звернення громадян?;

4) Закон України „Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності?;

5) постанови Верховної Ради України, акти Президента України, Кабінету Міністрів України з питань, що регулюють порядок здійснення дозвільно-погоджувальних процедур та різні види адміністративних послуг.

 


 

Наказ 


 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО  

Наказом керівника апарату Перечинської районної державної адміністрації

 22.10.2018  №62-о

 

 

Умови

проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії ″Б″ - начальника відділу фінансового забезпечення – головного бухгалтера апарату райдержадміністрації

Загальні умови

Посадові обов’язки

здійснює  організацію бухгалтерського обліку;

 складає кошторис видатків райдержадміністрації по бюджетних коштах, веде облік змін, що вносяться протягом;
       обліковує та готує фінансові документи по руху коштів на бюджетних рахунках райдержадміністрації;

  бере участь у проведенні інвентаризації майна у разі зміни матеріально-відповідальних осіб і перед річним звітом;

   обліковує розрахунки з дебіторами і кредиторами по кожній окремій угоді і операції, вносить пропозиції щодо розміру черговості платежів по них;
        обліковує розрахунки з робітниками установи по всіх видах заробітної плати і грошової допомоги, обраховує листки непрацездатності, складає розрахунково-платіжні відомості. Розраховує і утримує з заробітної плати усі види податків і платежів згідно з чинним законодавством. Проводить утримання і перерахування коштів із заробітної плати установи;
       обліковує видатки установи у розрізі кодів економічної класифікації. Слідкує за тим, щоб
  витрати бюджетних коштів були у суворій відповідності з затвердженим кошторисом витрат;

  готує проекти кошторису видатків на наступний рік і подає  фінансовому управлінню райдержадміністрації у встановлений термін. На підставі доведених фінансовим управлінням лімітів складає кошторис витрат на поточний рік;

     складає і подає у встановлені терміни місячну, квартальну і річну бухгалтерську звітність до фінансових органів;

  надає методичну допомогу з питань бухгалтерського обліку підлеглим;

       розподіляє обов’язки між працівниками відділу.

Умови оплати праці

1) посадовий оклад - 6500 грн;

2)  надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 „Деякі питання оплати праці державних службовців”;

3) надбавки та доплати відповідно до статті 52 Закону України „Про державну службу”.

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

постійно

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1. Копія паспорта громадянина України.

2. Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі.

3. Письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України „Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.

4. Копія (копії) документа (документів) про освіту.

5. Посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою.

6. Заповнена особова картка встановленого зразка.

7. Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2017 рік.

8. Заява про відсутність заборгованості зі сплати аліментів на утримання дитини, сукупний розмір якої перевищує суму відповідних платежів за шість місяців з дня пред’явлення виконавчого документа до примусового виконання (на зайняття вакантної посади державної служби категорії «Б»).

Строк подання документів: прийняття документів здійснюється впродовж 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на Єдиному порталі вакансій  державної служби НАДС та офіційному сайті Національного агентства України з питань державної служби

Дата, час і місце проведення конкурсу

09 листопада  2018 року   початок о  10.00 годині к. ч. за адресою: м. Перечин,                       пл. Народна,16.

Прізвище, ім`я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Мельник Тетяна Федорівна

Тел. (03145) 2-23-00

E-mail:konkursrda@ukr.net

Кваліфікаційні вимоги

1.Освіта

вища освіта за освітнім ступенем  не нижче магістра, спеціальність бухгалтерський облік і аудит

2. Досвід роботи

досвід роботи на посадах державної служби категорій "Б" чи "В" або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше одного року

3. Володіння державною мовою

вільне володіння державною мовою

 

 

Професійна компетентність

1. Якісне виконання поставлених завдань

Вміння працювати з інформацією.

Вміння вирішувати комплексні завдання

2. Технічні вміння

володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача. Вміння працювати з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel та ін.), программа „Афіна? (заробітна плата та ведення бухгалтерії).

3. Особистісні компетенції

Системність і самостійність в роботі.

Чесність,  відповідальність.

 

Професійні знання

1. Знання законодавства

 

1) Конституція України;

2) Закон України «Про державну службу»; 

3) Закон України «Про запобігання корупції»

2. Професійні знання

1) Закон України Про місцеві державні адміністрації?;

2) Бюджетний кодекс України;

3) Закон України Про доступ до публічної інформації”;

4) Закон України Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні?;

5) постанови Верховної Ради України, акти Президента України, Кабінету Міністрів України з питань, що забезпечують реалізацію державної бюджетної політики.

 

 

 


 

НАКАЗ                                 

                                                                                                                                                 ЗАТВЕРДЖЕНО

наказом служби

у справах дітей

Перечинської районної

державної адміністрації

від 31.07.2018 № 2-о   

          Умови

проведення конкурсу на заміщення вакантної посади державної служби

 категорії “В” – спеціаліста служби у справах дітей

Перечинської райдержадміністрації

Загальні умови

Посадові обов’язки

1)здійснює заходи, спрямовані на поліпшення становища дітей, їх фізичного, інтелектуального і духовного розвитку, запобігання бездоглядності і правопорушенням серед дітей на території району;

2)веде облік дітей, у тому числі електронний облік дітей, які опинились у складних життєвих обставинах.

3)бере участь у правовому вихованні дітей, забезпечує їх інформування з питань працевлаштування, навчання, оздоровлення та відпочинку;

4)здійснює разом з іншими структурними підрозділами держадміністрації, поліцією заходи щодо соціального захисту дітей, виявлення причин та умов, що сприяють дитячій бездоглядності;

5)забезпечує розгляд в установленому порядку звернень громадян;

6)здійснює інші функції, які випливають з покладених на службу завдань, відповідно до законодавства.

Умови оплати праці

1)посадовий оклад – 2643 грн;

2)надбавка за вислугу років (за наявності стажу державної служби);

3)надбавка за ранг державного службовця;

4)інші надбавки, доплати та премії (відповідно до статті 52 Закону України “Про державну службу”).

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

постійно

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1.Копія паспорта громадянина України.

2.Письмова заява про участь у конкурсі із зазначанням основних мотивів, щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі.

3.Письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюдення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.

4.Копія (копії) документа (документів) про освіту.

5.Заповнена особова картка встановленого зразка, завердженого наказом Національного агенства України з питань державної служби від 05.08.2016 р. №156.

6.Декларація особи, уповноваженої на виконання функції держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.

7.Посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою.

Строк надання документів: 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агенства з питань державної служби.

Місце, час та дата початку проведення конкурсу

20 серпня 2018 року початок о 10.00 к.ч. за адресою: 89200, Закарпатська область, м. Перечин, пл. Народна, 16

Прізвище, ім’я та по-батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Федарка Вікторія Михайлівна

Тел. (03145) 2 15 01

E-mail: slujbaditei@ukr.net

Кваліфіційні вимоги

1.Освіта

Вища освіта, не нижче ступеня молодшого бакалавра, бакалавра 

2.Досвід роботи

Не потребує

3.Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

Вимоги до компетентності

1.Якісне виконання поставлених завдань

Вміння працювати з інформацією

2.Технічне вміння

Вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати комп’ютерну техніку

3.Особисті якості

Відповідальність, уважність

Професійні знання

1.Знання законодавства

1)Конституція України;

2)Закон України “Про державну службу”;

3)Закан України “Про запобігання корупції”.

2.Професійні знання

Сімейний кодекс України; Закан України “Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування” від 13 січня 2005 р. №2342-IV; Постанова КМУ від 24 вересня 2008 р. №866 “Питання діяльності органів опіки та піклування, пов’язаної із захистом прав дитини”, Наказ Мінсоцполітики від 20.01.2014 р. №27 “Про порядок ведення службами у справах дітей обліку дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах”.

     


                                        

                           Результати конкурсу                                    

У К Р А Ї Н А

Н А К А З

керівника апарату Перечинської районної державної адміністрації

Закарпатської області

 

23.04.2018                                             Перечин                                           №33-о

 

 

Про оголошення конкурсу на зайняття вакантної посади

 

 

Відповідно до статті 44 Закону України ″Про місцеві державні адміністрації″, статті 17, 22, 23 Закону України  ″Про державну службу″, постанови Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 №246 ″Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби:

 

1. Оголосити конкурс на зайняття вакантної посади державної служби категорії ″В″ - головного спеціаліста відділу фінансового забезпечення апарату райдержадміністрації.

2. Затвердити Умови проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії ″В″ - головного спеціаліста відділу фінансового забезпечення апарату райдержадміністрації.

3. Відділу з питань управління персоналом та організаційної роботи апарату райдержадміністрації забезпечити оприлюднення оголошення про проведення конкурсного відбору на офіційному веб-сайті райдержадміністрації та надіслати відповідну інформацію до Міжрегіонального управління Нацдержслужби у Львівській та Закарпатській областях.

4. Провести конкурсний відбір на зазначену вище посаду державної служби категорії ″В″ 11 травня 2018 року о 10.00 к.ч.

5. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

 

 

 

Керівник апарату державної адміністрації                                       Н. Девіцька

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО  

Наказом керівника апарату Перечинської районної державної адміністрації

 23.04.2018  №33-о

 

Умови

проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії ″В″ - головного спеціаліста відділу фінансового забезпечення апарату райдержадміністрації

Загальні умови

Посадові обов’язки

1. Обліковує наявність та рух основних засобів. Слідкує за правильністю ліквідації основних засобів, непридатних для користування та оприбуткування матеріалів  від їх ліквідації. 

2.  Обліковує і нараховує знос основних засобів згідно з чинними нормами.

3. Організовує і забезпечує облік матеріалів і малоцінних швидкозношуючих  предметів.

4.  Бере участь у проведенні інвентаризації майна у разі зміни матеріально-відповідальних осіб і перед річним звітом.

5.  Готує інвентаризаційні описи до затвердження.

6. Обліковує розрахунки з підзвітними особами, перевіряє правильність заповнення авансових звітів і витрачання коштів за призначенням.
     7. Обліковує розрахунки матеріальної допомоги малозабезпеченим верствам населення та по надзвичайних ситуаціях. Подає реєстри і відомості по допомозі в поштове відділення.

     8.  Взаємодіє з органами управління державної казначейської служби України.

     9. Готує відповіді з питань обліку та звітності за дорученням керівництва на запити відповідних центральних органів виконавчої влади.

    10.Веде реєстр шляхових листів на списання бензину.

    11. Виконує інші доручення начальника відділу фінансового забезпечення-головного бухгалтера  апарату.

Умови оплати праці

1) посадовий оклад - 4100 грн;

2) надбавка за вислугу років (за наявності стажу державної служби);

3) надбавка за ранг державного службовця;

4) інші надбавки, доплати та премії (відповідно до статті 52 Закону України "Про державну службу")

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

постійно

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1. Копія паспорта громадянина України.

2. Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі.

3. Письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.

4.Копії (копії) документів (документів) про освіту.

5. Заповнена особова картка встановленого зразка, затвердженого наказом НАДС від 05.08.2016 № 156;

6.Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування,  за минулий рік.

7. Посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою.

Строк подання документів: 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби

Дата, час і місце проведення конкурсу

11 травня  2018 року   початок о  10.00 годині к. ч. за адресою: м. Перечин,                       пл. Народна,16.

Прізвище, ім`я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Мельник Тетяна Федорівна

Тел. (03145) 2-23-00

E-mail:konkursrda@ukr.net

Кваліфікаційні вимоги

1.Освіта

Вища економічна не нижче ступеня молодший бакалавр або бакалавр

2. Досвід роботи

не потребує

3. Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

 

 

Професійна компетентність

1. Якісне виконання поставлених завдань

вміння вирішувати комплексні завдання

2. Технічні вміння

вміння використовувати комп`ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку

3. Особистісні компетенції

Відповідальність

 

Професійні знання

1. Знання законодавства

 

1) Конституція України;

2) Закон України «Про державну службу»; 

3) Закон України «Про запобігання корупції»

2. Професійні знання

1) Закон України «Про місцеві державні адміністрації»;

2) Закон України «Про доступ до публічної інформації»;

3) Бюджетний кодекс України;

3) Знання інших актів законодавства з питань , що забезпечують реалізацію державної бюджетної політики.

 

  

                                               

 

 

 

        Наказ                

                                                     ЗАТВЕРДЖЕНО             

                                                                                         наказом фінансового           

  управління Перечинської     

                                                                                         районної державної         

                                                                                         адміністрації

  від   03.04.2018р. 11-о

 

Умови

проведення конкурсу на заміщення вакантної посади державної служби категорії В - провідного  спеціаліста бюджетного відділу

фінансового управління Перечинської райдержадміністрації

Загальні умови

Посадові обов’язки

1) забезпечує дотримання діючого законодавства в галузі соціальної політики (в частині субвенцій з державного бюджету), проведенні і контроль за відшкодуванням з бюджету пільг і компенсацій, контроль за правильністю використання бюджетних коштів;

    3) збирає, узагальнює та аналізує інформацію з питань бюджетної діяльності відділу;

   4) працює над плануванням коштів на соціальну сферу для зведеного бюджету;

   5) веде оперативну роботу по обліку даних пільг і компенсацій, складає оперативну звітність з цього питання;

   6) проводить перевірки ефективності і правильності використання коштів в галузі соціального забезпечення;

   7) організовує роботу з документами у відповідності з чинним законодавством;

   8) узагальнює отримані бюджетні запити.

Умови оплати праці

1) посадовий оклад - 3500 грн;

2) надбавка за вислугу років (за наявності стажу державної служби);

3) надбавка за ранг державного службовця;

4) інші надбавки, доплати та премії (відповідно до статті 52 Закону України "Про державну службу")

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

постійно

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1. Копія паспорта громадянина України.

2. Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі.

3. Письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.

4.Копії (копії) документів (документів) про освіту.

5. Заповнена особова картка встановленого зразка, затвердженого наказом Національного агентства України з питань державної служби від 05.08.2016 № 156;

6.Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування,  за минулий рік.

7. Посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою.

Строк подання документів: 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби

 

Місце, час та дата початку проведення конкурсу

26 квітня 2018 року   початок о  10.00 годині к. ч. за адресою: 89200, Закарпатська область, м. Перечин, пл.Народна, 16.

Прізвище, ім`я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Бабука Тетяна Юріївна

Тел. (03145) 2-17-62

E-mail::Tetjanababuka@i.ua

Кваліфікаційні вимоги

1. Освіта

Вища економічного спрямування, не нижче ступеня молодший бакалавр або бакалавр

2. Досвід роботи

Не потребує

3. Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

Вимоги до компетентності

1. Якісне виконання поставлених завдань

Вміння працювати з інформацією

2. Технічні вміння

Вміння використовувати комп`ютерне обладнання та програмне забезпечення,  використовувати офісну техніку

3. Особистісні компетенції

Відповідальність,   уважність до деталей

Професійні знання

1. Знання законодавства

 

Знання: 
Конституції України; 

Закону України “Про державну службу”; 
Закону України “Про запобігання корупції”

2. Професійні знання

Знання Бюджетного кодексу України;

Закону України “Про Державний бюджет України” на 2018 рік, інших актів законодавства, що регулюють бюджетні відносини

     


  

 

 

Результат конкурсу 

Розпорядження голови райдержадміністрації

ЗАТВЕРДЖЕНО  

Наказом керівника апарату Перечинської районної державної адміністрації

 27.03.2018  № 18-о

 

Умови

проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії ″В″ - головного спеціаліста відділу фінансового забезпечення апарату райдержадміністрації

Загальні умови

Посадові обов’язки

1. Обліковує наявність та рух основних засобів. Слідкує за правильністю ліквідації основних засобів, непридатних для користування та оприбуткування матеріалів  від їх ліквідації. 

2.  Обліковує і нараховує знос основних засобів згідно з чинними нормами.

3. Організовує і забезпечує облік матеріалів і малоцінних швидкозношуючих  предметів.

4.  Бере участь у проведенні інвентаризації майна у разі зміни матеріально-відповідальних осіб і перед річним звітом.

5.  Готує інвентаризаційні описи до затвердження.

6. Обліковує розрахунки з підзвітними особами, перевіряє правильність заповнення авансових звітів і витрачання коштів за призначенням.
     7. Обліковує розрахунки матеріальної допомоги малозабезпеченим верствам населення та по надзвичайних ситуаціях. Подає реєстри і відомості по допомозі в поштове відділення.

     8.  Взаємодіє з органами управління державної казначейської служби України.

     9. Готує відповіді з питань обліку та звітності за дорученням керівництва на запити відповідних центральних органів виконавчої влади.

    10.Веде реєстр шляхових листів на списання бензину.

    11. Виконує інші доручення начальника відділу фінансового забезпечення-головного бухгалтера  апарату.

Умови оплати праці

1) посадовий оклад - 4100 грн;

2) надбавка за вислугу років (за наявності стажу державної служби);

3) надбавка за ранг державного службовця;

4) інші надбавки, доплати та премії (відповідно до статті 52 Закону України "Про державну службу")

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

постійно

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1. Копія паспорта громадянина України.

2. Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі.

3. Письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.

4.Копії (копії) документів (документів) про освіту.

5. Заповнена особова картка встановленого зразка, затвердженого наказом НАДС від 05.08.2016 № 156;

6.Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування,  за минулий рік.

7. Посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою.

Строк подання документів: 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби

Дата, час і місце проведення конкурсу

12 квітня  2018 року   початок о  10.00 годині к. ч. за адресою: м. Перечин,                       пл. Народна,16.

Прізвище, ім`я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Мельник Тетяна Федорівна

Тел. (03145) 2-23-00

E-mail:konkursrda@ukr.net

Кваліфікаційні вимоги

1.Освіта

Вища економічна не нижче ступеня молодший бакалавр або бакалавр

2. Досвід роботи

не потребує

3. Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

 

 

Професійна компетентність

1. Якісне виконання поставлених завдань

вміння вирішувати комплексні завдання

2. Технічні вміння

вміння використовувати комп`ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку

3. Особистісні компетенції

Відповідальність

 

Професійні знання

1. Знання законодавства

 

1) Конституція України;

2) Закон України «Про державну службу»; 

3) Закон України «Про запобігання корупції»

2. Професійні знання

1) Закон України «Про місцеві державні адміністрації»;

2) Закон України «Про доступ до публічної інформації»;

3) Бюджетний кодекс України;

3) Знання інших актів законодавства з питань , що забезпечують реалізацію державної бюджетної політики.

 

 

 

Умови проведення конкурсу на заміщення тимчасово вакантної посади

спеціаліста відділу державних соціальних допомог управління соціального захисту населення Перечинської райдержадміністрації

(тимчасово, на час перебування основного працівника у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею 3- річного віку)

 (категорія В)

Загальні умови

Посадові обов’язки

-    здійснює на підставі перевіреної особової справи з відповідною відміткою про перевірку (зазначається ПІБ спеціаліста, який перевіряв справу) опрацювання, відкриття в установленому порядку на кожний вид допомоги особових рахунків з присвоєнням номеру та послідуючим їх веденням відповідно до закріпленої ділянки обслуговування;

-    при відкритті особового рахунку вносить інформацію з особової справи із зазначенням способу виплати, суми призначення та номеру рахунку;

-    проводить автоматизовану обробку особових рахунків та контроль за їх призначенням, підтверджує призначення і виплату власним підписом на особовій справі та особовому рахунку;

-    забезпечує своєчасне нарахування коштів  для виплати;

-    формує відомості нарахувань по кожному виду допомоги;

- проводить по кожному особовому рахунку

    необхідні операції в ПК

   АСОПД/КОМТЕХ по виплаті допомог;

- проводить перевірку всіх сум у виплатних

   відомостях на відповідність сумам, які

   призначені по справі.

Умови оплати праці

посадовий оклад –  2643 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія. 

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

тимчасово, на час перебування основного працівника у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею 3-річного віку

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1. Копія паспорта громадянина України.

2. Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі.

3. Письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.

4.Копії (копії) документів (документів) про освіту.

5.Посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою.

6. Заповнена особова картка встановленого зразка, затвердженого наказом НАДС від 05.08.2016 № 156;

7.Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування,  за 2017 рік у вигляді роздрукованого примірника заповненої декларації на офіційному веб-сайті НАЗК.

 

Строк подання документів: 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства України з питань державної служби

Місце, час та дата початку проведення конкурсу

30.03.2018 року   початок о  10.00 годині за адресою: м. Перечин, вул. Ужанська, 19.

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Йолич Іванна Іванівна

Тел. (03145) 2-24-39

E-mail:Kadru2110@ukr.net

Кваліфікаційні вимоги

1

Освіта

Вища освіта ступеня молодшого бакалавра або бакалавра

2

Досвід роботи

Не обов’язково

3

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

Вимоги до компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Якісне виконання поставлених завдань

Вміння працювати з інформацією

2.

Командна робота та взаємодія

Вміння працювати в команді

3.

Сприяння змін

Здатність приймати зміни та змінюватись

4.

Технічні вміння

Вміння використовувати комп’ютерне обладнання  та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку

5.

Особистісні якості

Відповідальність,   уважність до деталей.       

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Знання законодавства

Конституція України;

Закон України «Про державну службу»;

Закон України «Про запобігання корупції».

2.

Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

Закон України «Про державну допомогу сім’ям із дітьми»; Закон України «Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам»; Закон України «Про державну соціальну  допомогу особам, які не мають права на пенсію та інвалідам»; Закон України «Про соціальну послугу»; Закон України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям»; постанова Кабінету Міністрів України  від 21.10.1995 № 848  „Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних    послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива”, нормативні документи з питань призначення усіх видів соціальної допомоги,  компенсації та субсидії.

       

 

 

Умови проведення конкурсу на заміщення вакантної посади

головного спеціаліста – бухгалтера відділу бухгалтерського обліку управління соціального захисту населення Перечинської райдержадміністрації  (категорія В)

Загальні умови

Посадові обов’язки

-    здійснення нарахування заробітної плати працівникам управління;

- подання до фінансових органів заявки на фінансування коштів для відшкодування пільг. Згідно одержаної субвенції проведення відшкодування  пільг;

-    ведення обліку розрахунків з організаціями надавачами житлово-комунальних послуг, меморіальні ордери (форми 2, 3, 5, 6, 8, 9, 13, 17), книгу «Журнал головна» та інші книги бухгалтерського обліку;

-    складання і подання у встановлений термін фінансової та податкової звітності по утриманню установи та нарахуванню і виплаті заробітної плати;

-    участь у проведенні інвентаризації основних засобів та товарно-матеріальних цінностей в установленому законодавством порядку;

- оприлюднення на єдиному веб - порталі використання публічних коштів інформацію про використання публічних коштів в управлінні.

Умови оплати праці

посадовий оклад –  4100 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія. 

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

безстроково

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1. Копія паспорта громадянина України.

2. Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі.

3. Письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.

4.Копії (копії) документів (документів) про освіту.

5.Посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою.

6. Заповнена особова картка встановленого зразка, затвердженого наказом НАДС від 05.08.2016 № 156;

7.Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування,  за 2017 рік у вигляді роздрукованого примірника заповненої декларації на офіційному веб-сайті НАЗК.

 

Строк подання документів: 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства України з питань державної служби

Місце, час та дата початку проведення конкурсу

23.03.2018 року   початок о  10.00 годині за адресою: м. Перечин, вул. Ужанська, 19.

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Йолич Іванна Іванівна

Тел. (03145) 2-24-39

E-mail:Kadru2110@ukr.net

Кваліфікаційні вимоги

1

Освіта

Вища освіта ступеня молодшого бакалавра або бакалавра за спеціальністю бухгалтерський облік, облік і аудит, фінанси та економіст

2

Досвід роботи

Не обов’язково

3

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

Вимоги до компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Якісне виконання поставлених завдань

Вміння працювати з інформацією, вміння ефективно використовувати ресурси (у тому числі фінансові і матеріальні)

2.

Командна робота та взаємодія

Вміння працювати в команді, вміння ефективної координації з іншими

3.

Сприяння змін

Здатність приймати зміни та змінюватись

4.

Технічні вміння

Вміння використовувати комп’ютерне обладнання  та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку

5.

Особистісні якості

Відповідальність, системність і самостійність в роботі, уважність до деталей   

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Знання законодавства

Конституція України;

Закон України «Про державну службу»;

Закон України «Про запобігання корупції».

2.

Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

Закон України «Про бухгалтерський облік та фінансову  звітність в Україні»; Закон України «Про відпустки»; Закон України «Про відкритість використання публічних коштів»; Постанова Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2016 року № 304 «Про умови оплати праці окремих керівних працівників державних органів, на яких не поширюється дія Закону України «Про державну службу»»; Постанова Кабінету Міністрів України від 06 квітня 2016 року № 292 «Деякі питання оплати праці державних службовців у 2016 році»; Постанова Кабінету Міністрів України від 06 квітня 2016 року № 268 «Про умови оплати праці працівників державних органів, які виконують функції з обслуговування у 2016 році», Наказ Міністерства фінансів України від 21.06.2012 № 754 «Про внесення змін до Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету», методичні, нормативні та інші матеріали органів влади, фінансових і контрольно-ревізійних органів з організації бухгалтерського обліку та контролю.

       

 

 

 

 

 

 

 __________________________________________________________________________________________

 

ІНФОРМАЦІЯ

про наявність вакантних посад державних службовців у

Перечинській  районній державній адміністрації станом на 01.04.2019

№ з/п

Назва

структурного підрозділу

Кількість затверджених штатних одиниць

Наявність вакантних посад (кількість, назва, з якого часу вакантна)

 

 

 

 

 

Дата оголошення конкурсу

 

1

2

3

4

5

1.

Сектор мобілізаційної та оборонної роботи апарату райдержадміністрації

2

 

1 посада

Спеціаліст сектору

з 22 травня  2018 року

 

Не оголошено 

2.

Служба у справах дітей райдержадміністрації

4

1 посада

Головний спеціаліст служби

з 22 жовтня 2018 року

 

Не оголошено 

3.

Служба у справах дітей райдержадміністрації

4

1 посада

Спеціаліст служби

з 23 жовтня 2018 року

 

Не оголошено 

4.

Відділ містобудування та архітектури

3

1 посада

Головний спеціаліст

з 02 січня  2019 року

Не оголошено 

5.

Сектор з питань цивільного захисту райдержадміністрації

2

1 посада

Завідувач сектору

з 02 січня  2019 року

Оголошено

20.03.2019 

6.

Відділ агропромислового розвитку, туризму та транскордонного співробітництва управління економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації

3

1 посада

Головний спеціаліст відділу

з 18 лютого  2019 року

Не оголошено 

7.

Відділ економічного розвитку та інвестицій управління економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації

3

1 посада

Провідний спеціаліст відділу

з 01 березня 2019 року

Не оголошено 

8.

Відділ фінансового забезпечення апарату райдержадміністрації

3

1 посада

Головний спеціаліст відділу

з 21 березня 2019 року

Оголошено 27.03.2019 

 

 

 

Керівник апарату державної адміністрації                                  Н. Девіцька