Урядова гаряча лінія «Запитай у влади»

 

У РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ ДІЄ "ГАРЯЧА" ТЕЛЕФОННА ЛІНІЯ (ТЕЛЕФОН ДОВІРИ)

З метою оперативного реагування на найважливіші соціально-економічні проблеми в районі,налагодження зв’язку між райдержадміністрацією і населенням району, відповідно до Закону України «Про місцеві та державні адміністрації» та Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в районній  державній адміністрації запроваджена постійно діюча «гаряча» телефонна лінія (телефон довіри).

Жителі району зможуть зателефонувати за номером 

2-17-71

 поставити запитання особистого характеру та отримати необхідну інформацію. Всі дзвінки будуть зареєстровані працівником відділу документообігу, контролю та роботи із зверненнями громадян апарату РДА та подані на розгляд керівництву райдержадміністрації для вжиття заходів та вирішення.

графік роботи: щоп`ятниці з 13.00 по 17.00 к.ч.

____________________________________________________________

Г Р А Ф І К

 роботи  прямої телефонної лінії „Запитай у влади”  у районній державній адміністрації на 2017 рік 

 

ОЛЕФІР

Віктор Іванович

 

Голова державної

адміністрації

 

 

24 березня 2017 року

 

ЛАДОМИРЯК

Мар’яна Павлівна

 

Перший заступник

голови державної адміністрації

 

25 травня 2017 року

 

 

ЧОМОЛЯК

Марина Іванівна

 

Заступник голови державної

адміністрації

 

 

28 серпня 2017 року

 

 

ДЕВІЦЬКА

Надія Павлівна

 

Керівник апарату державної

адміністрації

 

 

30 жовтня 2017 року

 Примітка:

Пряма телефонна лінія „Запитай у влади” проводитиметься у зазначені дні з 10.00 до 12.00 год. за телефоном 2-13-53.

 

_____________________________________________________________________________________________

Закарпатський обласний контактний центр є суб’єктом Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади, основним завданням якого є забезпечення оперативного розгляду органами виконавчої влади звернень, що подаються громадянами, підприємствами, установами та організаціями, фізичними особами-підприємцями, органами місцевого самоврядування за єдиним телефонним номером "гарячої лінії".

Номер телефону "гарячої лінії"

Закарпатського обласного контактного центру

0-800-501-484

Дзвінки зі стаціонарних номерів телефонів у межах України безкоштовні, дзвінки з мобільних телефонів оплачуються абонентами відповідно до тарифів оператора мобільного зв’язку.

Графік роботи "гарячої лінії": з понеділка по п’ятницю з 9:30 до 16:30 години, субота, неділя та святкові дні - вихідні.

____________________________________________________________________________________________________________

Урядова телефонна "гаряча лінія"

Урядова телефонна "гаряча лінія" (Національна система опрацювання звернень до органів виконавчої влади) – телефонний центр спілкування Уряду з громадянами, що дозволяє їм оперативно отримувати інформацію від органів виконавчої влади. Усі дзвінки приймають фахівці Урядовогоконтактного центру та надсилають їх відповідним органам виконавчої влади відповідно до компетенції, які розглядають звернення та надають відповіді заявникам.

Номер телефону урядової "гарячої лінії":

0-800-507-309

(дзвінки зі стаціонарних телефонів у межах України безкоштовні)

Для громадян України, які перебувають за кордоном, номер телефону урядової «гарячої лінії»:

+38 044 284 19 15

(оплата за тарифами оператора зв’язку країни перебування)

Урядова телефонна "гаряча лінія" працює, крім святкових днів та неділі, за наступним графіком:
понеділок-п`ятниця з 8 до 21 години, субота - з 8 до 19 години.

Надіслати звернення до органів виконавчої влади можна через веб-сайт Урядового контактного центру www.ukc.gov.ua

Звертаємо увагу, що на базі Урядового контактного центру запроваджено:

- спеціалізовану "гарячу лінію" для звернень громадян з  питань корупційних діянь у центральних і місцевих органах виконавчої влади, державних і комунальних установах;

- спеціалізовану "гарячу лінію" – "Діалог з малим бізнесом" з метою оперативного розгляду скарг на протиправні дії посадових осіб органів виконавчої влади;

- спеціалізовану "гарячу лінію" з питань забезпечення реалізації житлових прав мешканців гуртожитків.

 Будь ласка, звертайтесь на спеціалізовані "гарячі лінії" за номером телефону 0-800-507-309 та через веб-сайт Урядового контактного центру www.ukc.gov.ua

 З метою удосконалення роботи зі зверненнями громадян, підприємств, установ, організацій, фізичних осіб-підприємців, органів місцевого самоврядування Кабінет Міністрів України схвалив Концепцію створення Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади (розпорядження від 9 червня 2011 р. №589) і затвердив Положення про Національну систему опрацювання звернень до органів виконавчої влади та Типове положення про контактний центр Автономної Республіки Крим, області, мм. Києва і Севастополя (постанова від 18 січня 2012 р. №21).

_____________________________________________________________________________________________

 Закарпатський обласний Контактний центр впровадив додатковий спосіб приймання звернень. Окрім телефонного зв’язку, заяви закарпатці можуть подати і  через Інтернет.

 Щоб скористатися новоствореним безкоштовним електронним сервісом та подати „електронне звернення”  необхідно увійти на головну сторінку офіційного веб-сайту Закарпатської ОДА за адресою www.carpathia.gov.ua натиснути на банер з посиланням на створення електронного звернення .
 Наступний етап – проходження процедури реєстрації на сайті. Для цього заявнику слід мати власну електронну поштову скриньку (електронну адресу), яку необхідно зазначити для отримання листа з підтвердженням про реєстрацію.
 Процес реєстрації складається з двох кроків:
1) у полі „Електронна адреса” заявник вводить логін, тобто адресу електронної поштової скриньки заявника (електронну адресу);
2) у полі „Пароль” заявник вводить пароль (вказується заявником при реєстрації), який надалі буде використовувати щоразу при входженні в особистий кабінет.
 Після здійснення вказаних вище кроків заявники мають змогу перейти до безпосередньої реєстрації звернення.
 У зверненні необхідно обов’язково зазначити повні реквізити заявника, чітко і зрозуміло викласти суть порушеного питання. Зміст звернення має бути стислим та інформативним, містити конкретні факти по суті питання. Реквізити заявника повинні вноситись ретельно, що прискорить опрацювання звернення відповідним органом виконавчої влади та надання відповіді заявнику. На прохання заявника відповідь на його звернення може надаватися електронною поштою чи з використанням засобів телефонного зв’язку.
 Після реєстрації, „електронне звернення” автоматично надсилається до єдиної автоматизованої інформаційної бази звернень Контактного центру для подальшої відправки на розгляд органів виконавчої влади до повноважень яких належить вирішення порушених у ньому питання.
 Звернення не прийматимуться до розгляду, якщо:
• порушене у зверненні питання не належить до компетенції органів виконавчої влади;
• не вказані дані, які обов`язкові для заповнення картки заявника;
• у тексті звернення не викладено суті порушеного питання;
• містить нецензурну лексику або образи, заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі.
 Цілодобовий безкоштовний електронний сервіс прийому звернень забезпечить оперативне реагування на них на обласному рівні. До того ж, створення зазначеного сервісу надасть можливість розширити аудиторію заявників, зокрема, залучивши активних користувачів Інтернету.

 Нагадаємо, Контактний центр з 2013 року забезпечує прийом, реєстрацію, попереднє опрацювання і невідкладне надсилання на розгляд органів виконавчої влади звернень, що надходять від громадян на телефонну обласну „гарячу лінію” за єдиним безкоштовним номером 0-800-501-484.