а Untitled Page

Звіти

 

Про роботу із зверненнями громадян за І квартал 2019 року 

 

  Протягом І-го кварталу2019 року керівництвом райдержадміністрації було проведено 6 виїзних прийомів громадян, з яких голова райдержадміністрації здійснила3.

Для підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян та надання кваліфікованої консультації під час проведення особистих прийомів громадян головою райдержадміністрації запрошувалися фахівці управлінь, відділів та структурних підрозділів райдержадміністрації.

Відповідно до  пункту 3 Указу розпорядженням голови райдержадміністрації від 13.07.2016 № 237 «Про внесення змін до розпорядження голови райдержадміністрації від 11.06.10 № 185 «Про постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян»  затверджено склад районної постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Протягом звітного періоду проведено 3 засідання комісії.

Із метою оперативного вирішення звернень громадян району з проблемних питань відповідно до графіка, затвердженого головою РДА, у райдержадміністрації функціонувала пряма телефонна лінія „Запитай у влади”, під час якої не звернулася жодна особа.

За І-йквартал 2019 року до райдержадміністрації надійшло 59звернень з них 2 усні (проти  47за минулий рік), що  на 12 зверненьбільше у порівнянні з минулим роком. Вирішено позитивно – 27 звернень, надано роз’яснення – 25, відмовлено - 3, інше – 4.

Протягом звітного періоду найбільше звернень надійшло з питань соціального захисту – 24 (проти 9 за минулий звітний період);з питань аграрної політики і земельних відносин - 17 (проти 13 за минулий рік).

Зменшилась кількість звернень сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту - 3  (проти 6 за минулий рік); забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку - 4 (проти 4 за минулий звітний період);  фінансової політики – 1 (проти 6 за минулий рік), (порушувались питання щодо надання пільгових кредитів щодо підтримки індивідуального житлового будівництва  за  програмою  «Власний дім»); транспорту і зв`язку – 0 (проти 1 за минулий рік);житлової політики – 0 (проти 1 за минулий рік);екології та природних ресурсів – 0 (проти 2 за минулий рік).

Зросла кількість звернень з питань комунального господарства - 5 звернень (проти 0 за минулий рік); праці і заробітної плати - 4 (проти 3 за минулий рік);охорони здоров`я – 1 (проти 0 за минулий рік).

Протягом звітного періоду зросла кількість надходження повторних звернень громадян - 3 (проти 0 за минулий рік) та  колективних звернень – 2 (проти 2 за минулий рік).

На виконання абзацу 4 пункту 1 Указу Президента України головою районної державної адміністрації взято під особистий контроль розгляд звернень і забезпечено першочерговий особистий прийом жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня” та інвалідів Великої Вітчизняної війни, учасників АТО. За звітний період до райдержадміністрації від учасників війни та бойових дій  поступило  5 звернень (проти 0 за минулий рік), інвалідів І, ІІ, ІІІ групи – 7 (проти 1 за минулий рік), багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь – 2 (проти 3 за минулий рік), від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи - 0 (проти 1 за минулий рік).

Питання про стан роботи зі зверненнями громадян заслухано на колегіях райдержадміністрації, нарадах при керівникові апарату райдержадміністрації.

У цілому, робота зі зверненнями громадян у райдержадміністрації  проводиться відповідно до Закону України „Про звернення громадян”,  Указу Президента України від 7 лютого 2008 року  №109/2008  „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, адже увага до заявника – це увага до потреб і запитів людини, а за кожною заявою – конкретні обставини, чиясь доля, тому в Перечинській районній державній адміністрації до вирішення звернення кожного з громадян завжди буде серйозне та сумлінне ставлення. Розглядати справи конкретно, допомагати максимально, проявляти тактовність і чітко організовувати прийом громадян – це основні вимоги керівництва райдержадімінстрації, які вони втілюють у життя в організації роботи зі зверненнями громадян.

Керівництво Перечинської райдержадміністрації приділяє значну увагу посиленню контролю і підвищенню персональної відповідальності кожного виконавця за своєчасне і безумовне виконання завдань, передбачених указами та дорученнями Президента України, постійно застосовуються нові форми та методи здійснення контролю за їх виконанням.Робота із заявами та скаргами громадян знаходиться на постійному контролі керівництва райдержадміністрації. 


 

Про роботу із зверненнями громадян за 2018 рік. 

 

Протягом 2018 року у Перечинській районній державній адміністрації  робота із зверненнями громадян проводилась у порядку, визначеному Законом України „Про звернення громадян” (зі змінами), Указом Президента України від 7 лютого 2008 року  № 109 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, розпорядженням голови райдержадміністрації  та іншими нормативно-правовими актами, що регламентують цю роботу.

Реалізуючи вимоги вищезазначених законодавчих актів, систематично здійснюється робота в основі якої лежить, перш за все, уважне ставлення до вирішення проблем, з якими звертаються  громадяни до державних органів влади, а також постійний аналіз, узагальнення усних та письмових звернень, вживаються заходи щодо ґрунтовного розгляду питань, які порушують громадяни, та усунення причин, що породжують звернення.

Відділом документообігу, контролю та роботи із зверненнями громадян апарату райдержадміністрації постійно аналізується надходження звернень, підводяться підсумки роботи щодо їх розгляду. Стан роботи із зверненнями громадян проаналізовано на колегіях райдержадміністрації.

На виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008,  розпорядження голови облдержадміністрації від 12.07.2018 р. № 442 та розпорядження голови райдержадміністрації від 28.02.2018 р. № 76 райдержадміністрацією розроблені та затверджені графіки особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації, в тому числі виїзні, з якими населення району має змогу ознайомитися через районну газету „Народне слово”, офіційний сайт Перечинської райдержадміністрації та інформаційні стенди райдержадміністрації, виконкомів місцевих рад.

  Протягом 2018 року керівництвом райдержадміністрації було проведено 31 виїзний прийом громадян. Голова райдержадміністрації здійснив 12виїзних прийомів.

Для підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян та надання кваліфікованої консультації під час проведення особистих прийомів громадян, головою райдержадміністрації запрошувалися фахівці управлінь, відділів та структурних підрозділів райдержадміністрації.

Усім заявникам надано письмові відповіді, частина питань вирішена позитивно, інша –  обґрунтовано роз’яснена.

Щомісяця засідала постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян,на якойбулирозглянуті  зверненнящодо прискорення термінів здійснення нарахування житлової субсидії, призначення соціальної допомоги на дітей одинокій матері та малозабезпеченій сім»ї тощо.

На виконання Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008розроблено графіки  перевірок додержання законодавства про звернення громадян у виконкомах місцевих рад та структурних підрозділах райдержадміністрації, графік звітування голів місцевих виконавчих комітетів перед головою райдержадміністрації щодо роботи зі зверненнями громадян.З метою надання практичної та методичної допомоги проведено 20 перевірок (11 – в органах місцевого самоврядування, 9 – у структурних підрозділах райдержадміністрації).

Для оперативного вирішення звернень громадян району з проблемних питань відповідно до графіка, затвердженого головою РДА, у райдержадміністрації функціонувала пряма телефонна лінія „Запитай у влади”.

В районі діє громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги,послугою якої за звітній період скористалося 694осіби (в т.ч. повторно звернулися 116 осіб). Правом безоплатної вторинної  правової допомоги скористалися 69 осіб, тобто отримали можливість на послуги адвоката  або працівника відділу для представництва інтересів у суді, органах державної влади, місцевого самоврядування та перед іншими особами.

За   2018 рік до райдержадміністрації надійшло 196 звернень  громадян  (проти  269  за минулий рік),  що  на 73 звернення менше  у порівнянні з минулим роком. Із них письмових – 194  (проти  262 за минулий рік) та 2 усних (проти  7 за минулий рік). Вирішено позитивно – 74 звернення, надано роз’яснення – 77, відмовлено – 3,інше - 42.

Від органів влади вищого рівня до райдержадміністрації надійшло 92 звернення  (проти 85 за минулий рік). Серед них: від урядової та обласної гарячої лінії  – 85 (проти 70 за минулий рік), облдержадміністрації –  7 (проти 15 за минулий рік).

Протягом звітного періоду найбільше звернень надійшло з питань соціального захисту населення – 62 (проти 57 за минулий звітний період),  що становить 31,63%  від загальної кількості звернень.

Піднімались питання щодо надання пільгових кредитів та підтримки індивідуального житлового будівництва  за  програмою  «Власний дім».

Збільшилась кількість звернень з питань фізичної культури і спорту - 15  (проти 13 за минулий рік),що становить7,65% від загальної кількості звернень;комунального господарства - 10 звернень (проти 4 за минулий рік), що становить 5,1%  від загальної кількості звернень;праці і заробітної плати - 8 (проти 2 за минулий рік),що становить4,08% від загальної кількості звернень;забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку - 5 (проти 2 за минулий звітний період),що становить 2,5%від загальної кількості зверненьтощо.

Зменшилась кількість звернень з питаньаграрної політики і земельних відносин - 41 (проти 48 за минулий рік), що становить 20,91% від загальної кількості звернень;фінансової політики – 20 (проти 81 за минулий рік), що становить 10,20% від загальної кількості звернень;гендерної рівності, охорони здоров`я – 7  (проти 12 за минулий рік), що становить 3,57% від загальної кількості звернень;сім’ї, дітей, молоді,  освіти - 3 (проти 8 за минулий звітний період), що становить 1,53% від загальної кількості звернень;діяльності органів місцевого самоврядування - 2 звернень (проти 9 за минулий рік), що становить1,02% від загальної кількості звернень; екології та природних ресурсів – 2 (проти 10 за минулий рік), що становить1,02% від загальної кількості звернень;транспорту і зв`язку – 1 (проти 13 за минулий рік), що становить0,51 % від загальної кількості звернень;житлової політики – 1 (проти 3 за минулий рік), що становить 0,5%  від загальної кількості звернень; діяльності об`єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин  - 0 (проти 2 за минулий звітний період).

Протягом звітного періоду продовжилась тенденція зниження надходження до райдержадміністрації повторних звернень громадян - 1 (проти 4 за минулий рік).  Зменшилась кількість колективних звернень – 12 (проти 14 за минулий рік).

Усі звернення, що надходять до районної державної адміністрації, опрацьовуються, контролюється подальше виконання відповідних доручень. Відповідь заявнику надається чітка, обґрунтована, з урахуванням строків, установлених законодавством. Реєстрація та розгляд письмових звернень громадян та звернень, одержаних під час особистого і виїзного прийомів керівництва районної державної адміністрації, проводяться відповідно до Інструкції, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 року № 348.

За 2018 рік до райдержадміністрації  та органів місцевого самоврядування району  надійшло  2395  звернень  громадян(проти 4680у 2017 році). За результатами  розгляду,  більшість з них  вирішено позитивно. На 250 звернень  надано відповідні  роз’яснення, на 64 звернення  надано відповідь , але  відмовлено у вирішенні питання по суті у зв’язку з тим, що їх вирішення не передбачено законодавством.  На особистому прийомі побувало 482 особи(проти 537 за минулий рік.   Зменшилась  кількість повторних звернень  - 13   або 0,54 % від загальної  кількості (проти 19 звернень за минулий рік)  та надійшло 32 колективні звернення,  що на 8менше проти 2017 року.

Найбільша питома вага звернень до органів місцевої влади від жителів        м. Перечин – 1067  (44,55 %), с. Т.Ремета – 178  (7,43 %),  с.Порошково – 167 (6,97 %), с. Дубриничі– 160(6,68 %), с. Т. Пасіка – 120 (5,01 %), найменше – с. Турички – 55 (2,29 %)  та с. Вільшинки – 50 (2,08 %).

Питання, з якими звертаються громадяни, стосуються  аграрної політики і земельних відносин – 781 звернення або 32,60%;соціального захисту – 999 звернення  або 41,71 %;комунального господарства – 80звернень або3,34 %;фінансової,  податкової, митної політики – 49  звернень  або2,04 %;житлової політики – 58 звернень або 2,42 %; діяльності органів місцевого самоврядування – 7 звернень або 0,29 %;праці і заробітної плати – 22 звернення  або 0,91 %; екології та природних ресурсів – 20 звернень або 0,83 %;дотримання законності та охорони правопорядку – 16 звернень  або 0,66  %;  транспорту і зв’язку – 6 звернень  або 0,25 %;  охорони здоров’я – 13 звернень  або 0,54 %;освіти, виховання і навчання дітей,  роботи навчально-виховних закладів – 7 звернень  або 0,29 % тощо.

До райдержадміністрації  та органів місцевого самоврядування за звітний період надійшла781  заява з питань аграрної політики і земельних відносин. Надано дозволи на розробку документації із землеустрою за  межами населених пунктів на 10земельнихділянках.

Головою районної державної адміністрації взято під особистий контроль розгляд звернень і забезпечено першочерговий особистий прийом жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня” та інвалідів Великої Вітчизняної війни, учасників АТО. За звітний період до райдержадміністрації від учасників війни та бойових дій  поступило - 10 звернень (проти 9 за минулий рік), інвалідів І, ІІ, ІІІ групи – 4 (проти 15 за минулий рік), багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь – 7 (проти 13 за минулий рік), від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи - 1 (проти 0 за минулий рік).

На особливому контролі перебуваєрозглядзвернень громадян-учасників АТО та їхсімей. Постійно проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота з членами сімейзагиблих, пораненихвійськовослужбовців та мобілізованих громадян щодовизначення права вищезазначенихсімей на  призначеннядержавнихсоціальнихдопомог, пільг, субсидій, компенсацій та з питань оздоровлення.

          На обліку в управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації станом на 02.01.2018 року  перебуває 161 військовослужбовець-учасник АТО,  яким встановлено статус учасника бойових дій, з них 13-ти встановлено статус «інваліда війни» (3 - ІІ гр.інв., 10 – ІІІ гр.інв.). 140 учасників АТО користуються пільгами на електроенергію, газ, тверде паливо та комунальні послуги (учасники бойових дій – 75%, інваліди війни – 100% в межах встановлених законом норм) відповідно до Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту».Станом на 02.01.2018 року на обліку в управлінні соціального захисту населення перебуває 65громадян та 33 сім’ї внутрішньо переміщених осіб, з них 10 сімей без виплати на проживання.

Відповідно до постанови КМУ «Про деякі питання виплати у 2018 році разової грошової допомоги, передбаченої Законами України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» і «Про жертви нацистських переслідувань» від 05.04.2017 №223.У поточному році управлінням соціального захисту населення Перечинської райдержадміністрації, проведено виплати разової грошової допомоги до 5 травня – 323громадянам на загальну суму 444912 грн. Відповідно до програми «Турбота», протягом 2018 року 62 учасникам  АТО та членам їх сімей було виплачено 85 тис. грн.

Відповідно до Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік» передбачено 18000 грн на реалізацію заходів із соціальної та професійної адаптації учасників антитерористичної операції.

            Станом на 02 січня 2018 року 3-хучасників АТО забезпечено санаторно-курортним лікуванням у санаторії “Золота нива”.Також 35 дітей учасників АТО забезпечено літнім оздоровленням.

На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 19.10.2016р.№719 “Питання забезпечення житлом сімей загиблих військовослужбовців, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції, а також інвалідів 1-2 групи з числа військовослужбовців, які брали участь у зазначеній операції, та потребують поліпшення житлових умов”, розпорядженням голови райдержадміністрації від 10 листопада 2016року №341 створено  комісію щодо розгляду питань забезпечення житлом сімей загиблих військовослужбовців, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції, а також інвалідів 1-2 групи з числа військовослужбовців, які брали участь у зазначеній операції, та потребують поліпшення житлових умов.

 Комісією розглянуто  заяви 2 учасників АТО та прийнято рішення щодо призначення та виплати грошової компенсації для придбання житла Солянику Ю.І. в розмірі - 570 391, 43 грн. Опаленику В.- М. Й. в розмірі -  302 878, 14 грн.Опалеником В.- М. Й. рішення комісії було оскаржено, постановою Закарпатського окружного адміністративного суду від 10.12.2018 це рішення  скасовано. Станом на 01.01.2018 року рішення суду не набрало законної сили.

Перечинською райдержадміністрацією забезпечується оприлюднення у ЗМІ, на офіційному веб-сайті (створено окремий розділ) узагальнених відомостей про організацію роботи зі зверненнями громадян та їх вирішення.

Питання про стан роботи зі зверненнями громадян заслухано на колегіях райдержадміністрації, нарадах при керівникові апарату райдержадміністрації, засіданнях Перечинської районної МКМР з правової освіти населення.

Ведеться відповідна робота через газету „Народне слово” шляхом друку інформаційних матеріалів, роз’яснень законодавчих актів та ін. У межах своєї компетенції керівники структурних підрозділів райдержадміністрації протягом року публікують матеріали з питань призначення пенсій, субсидій, соціальних допомог, умов присвоєння почесного звання України „Мати-героїня”.

Для реалізації заходiв щодо підвищення рiвня правової освiти населення району районною координацiйно-методичною радою з правової освiти населення систематично проводиться вiдповiдна робота з роз’яснення конституційних прав i свобод людини.Райдержадміністрація здійснює системну роботу щодо надання безкоштовної правової допомоги  громадянам, які її потребують. Так, юридичним відділом апарату РДА систематично надаються безкоштовні консультації. За консультаціями звертаються багатодітні сім’ї щодо  порядку отримання ними посвідчень батьків багатодітної  сім’ї,  посвідчень дитини з багатодітної сім’ї та пільг, на які вони мають право згідно із законодавством України  з питань соціального захисту  багатодітних сімей.

Протягом  2018 року до громадської приймальні при районній державній адміністрації звернулося 18 жителів району з різних питань  правового характеру.

У районі успішно функціонує відділ «Перечинське бюро правової допомоги», до якого протягом 2018 року за безоплатною правовою допомогою звернулося 654 клієнти, з них 62 клієнти отримали безоплатну вторинну правову допомогу, також 12 громадянам надано БВПД працівниками відділу «Перечинське бюро правової допомоги».

 

Робота зі зверненнями громадян у райдержадміністрації  проводиться відповідно до Закону України „Про звернення громадян”,  Указу Президента України від 7 лютого 2008 року  №109/2008  „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”. Керівництво Перечинської райдержадміністрації приділяє значну увагу посиленню контролю і підвищенню персональної відповідальності кожного виконавця за своєчасне і безумовне виконання завдань, передбачених Указами та дорученнями Президента України, постійно застосовуються нові форми та методи здійснення контролю за їх виконанням.Робота із заявами та скаргами громадян знаходиться на постійному контролі керівництва райдержадміністрації. 


 

 Про роботу із зверненнями громадян за ІУ квартал 2018 року 

 

  Протягом ІУ-го кварталу2018 року керівництвом райдержадміністрації було проведено 5 виїзних прийомів громадян.

Для підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян та надання кваліфікованої консультації під час проведення особистих прийомів громадян головою райдержадміністрації запрошувалися фахівці управлінь, відділів та структурних підрозділів райдержадміністрації.

Відповідно до  пункту 3 Указу розпорядженням голови райдержадміністрації від 13.07.2016 № 237 «Про внесення змін до розпорядження голови райдержадміністрації від 11.06.10 № 185 «Про постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян»  затверджено склад районної постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Протягом звітного періоду проведено 1 засідання комісії. Комісією розглянуто 1 звернення громадян. Розглядалося питання щодо  видачі паспорта громадянину Каналош А.Ю.

Із метою оперативного вирішення звернень громадян району з проблемних питань відповідно до графіка, затвердженого головою РДА, у райдержадміністрації функціонувала пряма телефонна лінія „Запитай у влади”, під час якої не звернулася жодна особа.

За ІУ-йквартал 2018 року до райдержадміністрації надійшло 61 письмових звернень  громадян (проти  56за минулий рік), що  на 5 зверненьменше у порівнянні з минулим роком та 1уснезвернення (проти 1 за минулий рік). Вирішено позитивно – 20 звернень, надано роз’яснення – 22.

Протягом звітного періоду найбільше звернень надійшло з питань соціального захисту – 29 (проти 18 за минулий звітний період).

Зменшилась кількість звернень зпитань гендерної рівності, фізичної культури і спорту - 2  (проти 8 за минулий рік);фінансової політики – 0 (проти 11 за минулий рік; сім’ї, дітей, молоді,транспорту і зв`язку – 0 (проти 1 за минулий рік);діяльності органів місцевого самоврядування – 0 (проти 2 за минулий рік).

Зросла кількість звернень з питанькомунального господарства - 2 звернення (проти 0 за минулий рік);охорони здоров`я – 2 (проти 0 за минулий рік);праці і заробітної плати - 2 (проти 1 за минулий рік); екології та природних ресурсів – 0 (проти 1 за минулий рік); забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку - 0 (проти 1 за минулий звітний період).

На рівні минулого року залишились кількість звернень з питаньаграрної політики і земельних відносин - 10 (проти 10 за минулий рік).

Протягом звітного періоду продовжилась тенденція зниження надходження   колективних звернень – 2 (проти 3 за минулий рік).Повторних звернень за звітній період не було.

На виконання абзацу 4 пункту 1 Указу Президента України головою районної державної адміністрації взято під особистий контроль розгляд звернень і забезпечено першочерговий особистий прийом жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня” та інвалідів Великої Вітчизняної війни, учасників АТО. За звітний період до райдержадміністрації від учасників війни та бойових дій  поступило - 0 звернень (проти 1 за минулий рік), інвалідів І, ІІ, ІІІ групи – 6 (проти 0 за минулий рік), багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь – 2(проти 3 за минулий рік).

Питання про стан роботи зі зверненнями громадян заслухано на колегіях райдержадміністрації, нарадах при керівникові апарату райдержадміністрації.

Перечинською райдержадміністрацією забезпечується оприлюднення у ЗМІ, на офіційному веб-сайті (створено окремий розділ) узагальнених відомостей про організацію роботи зі зверненнями громадян та їх вирішення.

Для реалізації заходiв щодо підвищення рiвня правової освiти населення району районною координацiйно-методичною радою з правової освiти населення систематично проводиться вiдповiдна робота з роз’яснення конституційних прав i свобод людини.На базі районного управління юстиції діє консультаційний пункт, що надає громадянам безкоштовні консультації.

Робота із заявами та скаргами громадян знаходиться на постійному контролі керівництва райдержадміністрації.

 


 

 Про роботу із зверненнями громадян за ІІІ квартал 2018 року 

 

  Протягом ІІІ-го кварталу2018 року керівництвом райдержадміністрації було проведено 7 виїзних прийомів громадян, з яких голова райдержадміністрації здійснив 1.

Для підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян та надання кваліфікованої консультації під час проведення особистих прийомів громадян головою райдержадміністрації запрошувалися фахівці управлінь, відділів та структурних підрозділів райдержадміністрації.

Відповідно до  пункту 3 Указу розпорядженням голови райдержадміністрації від 13.07.2016 № 237 «Про внесення змін до розпорядження голови райдержадміністрації від 11.06.10 № 185 «Про постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян»  затверджено склад районної постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Протягом звітного періоду проведено 2 засідання комісії. Комісією розглянуто 2 звернення громадян.Розглядалися питання щодо  соціального захисту населення та надання матеріальної допоги на проведення відновлюваних робіт внаслідок пожежі.

Із метою оперативного вирішення звернень громадян району з проблемних питань відповідно до графіка, затвердженого головою РДА, у райдержадміністрації функціонувала пряма телефонна лінія „Запитай у влади”, під час якої не звернулася жодна особа.

За ІІІ-йквартал 2018 року до райдержадміністрації надійшло 36 письмових звернень  громадян (проти  48за минулий рік), що  на 12 зверненьменше у порівнянні з минулим роком. Усних звернень за звітній період не було. Вирішено позитивно – 13 звернень, надано роз’яснення – 18.

Протягом звітного періоду найбільше звернень надійшло з питань аграрної політики і земельних відносин - 12 (проти 9 за минулий рік).

Зменшилась кількість звернень з питаньфінансової політики – 4проти 9 за минулий рік (піднімались питання щодо надання пільгових кредитів з питань підтримки індивідуального житлового будівництва  за  програмою  «Власний дім»); сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту - 2  (проти 5 за минулий рік);комунального господарства - 1 звернення (проти 0 за минулий рік); транспорту і зв`язку – 0 (проти 4 за минулий рік);житлової політики – 0 (проти 1 за минулий рік);  охорони здоров`я – 0 (проти 1 за минулий рік);діяльності органів місцевого самоврядування – 0 (проти 2 за минулий рік); екології та природних ресурсів – 0 (проти 3 за минулий рік);забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку - 0 (проти 2 за минулий звітний період).

Зросла кількість звернень з питаньсоціального захисту – 9 (проти 8 за минулий звітний період); праці і заробітної плати - 2 (проти 0 за минулий рік);

Протягом звітного періоду продовжилась тенденція зниження надходження повторних звернень громадян - 1 (проти 2 за минулий рік). Зросла кількість   колективних звернень – 4 (проти 2 за минулий рік).

На виконання абзацу 4 пункту 1 Указу Президента України головою районної державної адміністрації взято під особистий контроль розгляд звернень і забезпечено першочерговий особистий прийом жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня” та інвалідів Великої Вітчизняної війни, учасників АТО. За звітний період до райдержадміністрації від учасників війни та бойових дій  поступило - 0 звернень (проти 4 за минулий рік), інвалідів І, ІІ, ІІІ групи – 2 (проти 0 за минулий рік), багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь – 2(проти 4 за минулий рік).

Питання про стан роботи зі зверненнями громадян заслухано на колегіях райдержадміністрації, нарадах при керівникові апарату райдержадміністрації.

Перечинською райдержадміністрацією забезпечується оприлюднення у ЗМІ, на офіційному веб-сайті (створено окремий розділ) узагальнених відомостей про організацію роботи зі зверненнями громадян та їх вирішення.

Для реалізації заходiв щодо підвищення рiвня правової освiти населення району районною координацiйно-методичною радою з правової освiти населення систематично проводиться вiдповiдна робота з роз’яснення конституційних прав i свобод людини.На базі районного управління юстиції діє консультаційний пункт, що надає громадянам безкоштовні консультації.

Робота із заявами та скаргами громадян знаходиться на постійному контролі керівництва райдержадміністрації.

 


 Про роботу із зверненнями громадян за ІІ квартал 2018 року 

 

  Протягом ІІ-го кварталу2018 року керівництвом райдержадміністрації було проведено 12 виїзних прийомів громадян, з яких голова райдержадміністрації здійснив 3.

Для підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян та надання кваліфікованої консультації під час проведення особистих прийомів громадян головою райдержадміністрації запрошувалися фахівці управлінь, відділів та структурних підрозділів райдержадміністрації.

Відповідно до  пункту 3 Указу розпорядженням голови райдержадміністрації від 13.07.2016 № 237 «Про внесення змін до розпорядження голови райдержадміністрації від 11.06.10 № 185 «Про постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян»  затверджено склад районної постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Протягом звітного періоду проведено 3 засідання комісії. Комісією розглянуто 3 звернення громадян, які надійшли до райдержадміністрації з урядової гарячої лінії. Розглядалися питання щодо  соціального захисту населення.

Із метою оперативного вирішення звернень громадян району з проблемних питань відповідно до графіка, затвердженого головою РДА, у райдержадміністрації функціонувала пряма телефонна лінія „Запитай у влади”, під час якої не звернулася жодна особа.

За ІІ-йквартал 2018 року до райдержадміністрації надійшло 52 письмові звернення громадян (проти  72за минулий рік), що  на 20 зверненьменше у порівнянні з минулим роком. Усне звернення- 1 (проти  5 за минулий рік). Вирішено позитивно – 14 звернень, надано роз’яснення – 23.

Протягом звітного періоду найбільше звернень надійшло з питань соціального захисту – 15 (проти 10 за минулий звітний період).

Зменшилась кількість звернень з питаньфінансової політики – 10 (проти 28 за минулий рік);  комунального господарства - 7 звернень (проти 1 за минулий рік);  аграрної політики і земельних відносин - 6 (проти 10 за минулий рік);охорони здоров`я – 3 (проти 6 за минулий рік); освіти - 1 (проти 5 за минулий звітний період)транспорту і зв`язку – 0 (проти 1 за минулий рік);екології та природних ресурсів – 0 (проти 5 за минулий рік). 

Зросла кількість звернень з питань фізичної культури і спорту - 5  (проти 0 за минулий рік); праці і заробітної плати - 1 (проти 0 за минулий рік).

На рівні минулого року залишились кількість звернень з питаньдіяльності органів місцевого самоврядування – 2(проти 2 за минулий рік).

Протягом звітного періоду продовжилась тенденція зниження надходження повторних звернень громадян - 0 (проти 1 за минулий рік) та  колективних звернень – 4 (проти 5 за минулий рік).

На виконання абзацу 4 пункту 1 Указу Президента України головою районної державної адміністрації взято під особистий контроль розгляд звернень і забезпечено першочерговий особистий прийом жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня” та інвалідів Великої Вітчизняної війни, учасників АТО. За звітний період до райдержадміністрації від учасників війни та бойових дій  поступило - 4 звернень (проти 1 за минулий рік), інвалідів І, ІІ, ІІІ групи – 4 (проти 3 за минулий рік), багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь – 1 (проти 1 за минулий рік).

Питання про стан роботи зі зверненнями громадян заслухано на колегіях райдержадміністрації, нарадах при керівникові апарату райдержадміністрації.

Перечинською райдержадміністрацією забезпечується оприлюднення у ЗМІ, на офіційному веб-сайті (створено окремий розділ) узагальнених відомостей про організацію роботи зі зверненнями громадян та їх вирішення.

Для реалізації заходiв щодо підвищення рiвня правової освiти населення району районною координацiйно-методичною радою з правової освiти населення систематично проводиться вiдповiдна робота з роз’яснення конституційних прав i свобод людини.На базі районного управління юстиції діє консультаційний пункт, що надає громадянам безкоштовні консультації.

Робота із заявами та скаргами громадян знаходиться на постійному контролі керівництва райдержадміністрації.

   


 

 Про роботу із зверненнями громадян за І квартал 2018 року 

 

  Протягом І-го кварталу2018 року керівництвом райдержадміністрації було проведено 12 виїзних прийомів громадян, з яких голова райдержадміністрації здійснив 3.

Для підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян та надання кваліфікованої консультації під час проведення особистих прийомів громадян головою райдержадміністрації запрошувалися фахівці управлінь, відділів та структурних підрозділів райдержадміністрації.

Відповідно до  пункту 3 Указу розпорядженням голови райдержадміністрації від 13.07.2016 № 237 «Про внесення змін до розпорядження голови райдержадміністрації від 11.06.10 № 185 «Про постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян»  затверджено склад районної постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Протягом звітного періоду проведено 3 засідання комісії. Комісією розглянуто 3 звернення громадян, які надійшли до райдержадміністрації з урядової гарячої лінії. Розглядалися питання щодо  соціального захисту населення.

Із метою оперативного вирішення звернень громадян району з проблемних питань відповідно до графіка, затвердженого головою РДА, у райдержадміністрації функціонувала пряма телефонна лінія „Запитай у влади”, під час якої не звернулася жодна особа.

За І-йквартал 2018 року до райдержадміністрації надійшло 47 письмових звернень  громадян (проти  93за минулий рік), що  на 46 зверненьменше у порівнянні з минулим роком. Усних звернень за звітній період не було (проти  5 за минулий рік). Вирішено позитивно – 27 звернень, надано роз’яснення – 14.

Протягом звітного періоду найбільше звернень надійшло з питань аграрної політики і земельних відносин - 13 (проти 19 за минулий рік).

Зменшилась кількість звернень з питань соціального захисту – 9 (проти 21 за минулий звітний період);фінансової політики – 6 (проти 33 за минулий рік), (піднімались питання щодо надання пільгових кредитів з питань підтримки індивідуального житлового будівництва  за  програмою  «Власний дім»); сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту - 6  (проти 0 за минулий рік);транспорту і зв`язку – 1 (проти 7 за минулий рік);житлової політики – 1 (проти 2 за минулий рік);  охорони здоров`я – 0 (проти 1 за минулий рік);комунального господарства - 0 звернення (проти 3 за минулий рік);діяльності органів місцевого самоврядування – 0 (проти 3 за минулий рік).

Зросла кількість звернень з питань сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту - 6  (проти 0 за минулий рік); забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку - 4 (проти 0 за минулий звітний період);  праці і заробітної плати - 3 (проти 1 за минулий рік);праці і заробітної плати - 3 (проти 1 за минулий рік);  екології та природних ресурсів – 2 (проти 1 за минулий рік);  освіти - 1 (проти 0 за минулий звітний період).

Протягом звітного періоду продовжилась тенденція зниження надходження повторних звернень громадян - 0 (проти 1 за минулий рік) та  колективних звернень – 2 (проти 4 за минулий рік).

На виконання абзацу 4 пункту 1 Указу Президента України головою районної державної адміністрації взято під особистий контроль розгляд звернень і забезпечено першочерговий особистий прийом жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня” та інвалідів Великої Вітчизняної війни, учасників АТО. За звітний період до райдержадміністрації від учасників війни та бойових дій  поступило - 0 звернень (проти 4 за минулий рік), інвалідів І, ІІ, ІІІ групи – 1 (проти 1 за минулий рік), багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь – 3 (проти 1 за минулий рік), від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи - 1 (проти 1 за минулий рік).

Питання про стан роботи зі зверненнями громадян заслухано на колегіях райдержадміністрації, нарадах при керівникові апарату райдержадміністрації.

Перечинською райдержадміністрацією забезпечується оприлюднення у ЗМІ, на офіційному веб-сайті (створено окремий розділ) узагальнених відомостей про організацію роботи зі зверненнями громадян та їх вирішення.

Для реалізації заходiв щодо підвищення рiвня правової освiти населення району районною координацiйно-методичною радою з правової освiти населення систематично проводиться вiдповiдна робота з роз’яснення конституційних прав i свобод людини.На базі районного управління юстиції діє консультаційний пункт, що надає громадянам безкоштовні консультації.

Робота із заявами та скаргами громадян знаходиться на постійному контролі керівництва райдержадміністрації.