Субсидії

 

ФУНКЦІОНУЄ "ГАРЯЧА ЛІНІЯ"

 В управлінні соціального захисту населення функціонує телефон «гарячої лінії»

 2-24-39

з питань проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи з населенням щодо призначення житлових субсидій за новими умовами.

Зміни до порядку надання субсидії 

ЗАЯВА

ДЕКЛАРАЦІЯ

Зразок заповнення заяви про призначення житлової субсидії   

Зразок заповненя Декларації про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії

Зміни до Порядку призначення житлової субсидії

Дорожня карта призначення житлових субсидій по спрощеному порядку

                                           Соціальні норми та соціальні нормативи   

         Засідання комісії з питань призначення державних допомог

та житлових субсидій у виняткових випадках 

       30 серпня 2017 року відбулося чергове засідання комісії з питань призначення державних допомог та житлових субсидій у виняткових випадках. Відповідно до порядку денного, на засіданні були обговорені питання щодо розгляду заяв громадян про призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, житлових субсидій на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива та оплату житлово-комунальних послуг, виходячи з конкретних обставин, що склалися у заявників та розгляд заяв громадян про надання пільг на оплату житлово – комунальних послуг за фактичним місцем проживання за категорією “Учасник бойових дій” та “Багатодітна сім’я”.

     Комісією розглянуто дві заяви з відповідними документами для призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, прийнято позитивні рішення. Також  опрацьовано 14 звернень громадян для надання житлової субсидії для придбання твердого побутового палива та 21звернення - для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг. По кожному зверненні прийняті рішення про призначення. 

   Крім цього, членами комісії обговорено питання порядку денного щодо надання пільг за фактичним місцем проживання за категоріями “Учасник бойових дій” - 2 звернення та  “Багатодітна сім’я” – 8 звернень. 

Начальник управління                                                                           В. Цвік

________________________________________________________________________                       

Засідання комісії з питань призначення державних допомог

та житлових субсидій у виняткових випадках

        30 березня 2017 року відбулося чергове засідання комісії з питань призначення державних допомог та житлових субсидій у виняткових випадках. Відповідно до порядку денного, на засіданні були обговорені питання щодо розгляду заяв громадян про призначення субсидій на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива та оплату житлово-комунальних послуг, виходячи з конкретних обставин, що склалися у заявників та розгляд заяв громадян про надання пільг на оплату житлово – комунальних послуг за фактичним місцем проживання за категорією “учасник бойових дій”.

        За результатами розгляду по кожній заяві прийняті відповідні рішення.

 Начальник управління                                                                                                 В. Цвік 

____________________________________________________________________________________________

Засідання комісії з питань призначення державних допомог

та житлових субсидій у виняткових випадках

        02 грудня  2016 року  відбулося чергове засідання комісії з питань призначення державних допомог та житлових субсидій у виняткових випадках. Відповідно до порядку денного, на засіданні були обговорені питання щодо розгляду заяв громадян про призначення субсидій на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива та оплату житлово-комунальних послуг, виходячи з конкретних обставин, що склалися у заявників та розгляд заяв громадян про надання пільг на оплату житлово – комунальних послуг, послуг зв’язку, тверде паливо у розмірі 75 відсотків за категорією “учасник бойових дій” за фактичним місцем проживання.

        За результатами розгляду по кожній заяві прийняті відповідні рішення.

 В. о. начальника  управління                                                                                          Л. Чиняк

____________________________________________________________________________________________

        Питання надання населенню житлових субсидій на даний час є одним з першочергових завдань в роботі управління соціального захисту населення.

Починаючи з травня 2016 року призначення субсидій здійснюється відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 року №848 «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива» з урахуванням змін, прийнятих Урядом у квітні, серпні та вересні поточного року (постанови КМ України від 27.04.2016 №319; від 23.08.2016 №534 та від 08.09.2016 №635). 

Даними нормативними документами передбачається, що при призначенні житлової субсидії особам, які мають право на пільги на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу, враховується вартість плати за послуги без урахування пільг. У разі призначення таким особам житлової субсидії їм не нараховуються відповідні пільги.

Також, виключено норму щодо можливості призначення субсидії на підставі доходів за три місяці, що передують місяцю, з якого призначається субсидія. Відтепер субсидія розраховується на підставі доходу осіб за попередній календарний рік, а субсидія для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, за зверненням у І кварталі, - на підставі доходу за перші три квартали попереднього календарного року.

Збільшено розміри доходів, які враховуються до сукупного доходу для фізичних осіб –підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування та є платниками єдиного податку, до:

- двох розмірів прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб, - для платників єдиного податку першої групи;

- трьох розмірів прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб, - для платників єдиного податку другої групи;

- чотирьох розмірів прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб, - для платників єдиного податку третьої групи. 

Розмір прожиткового мінімуму береться до уваги  станом на 31 грудня року, за який враховуються доходи.

Для осіб, які досягли 18 -річного віку станом на 01 січня року, за який враховуються доходи для призначення субсидії у разі відсутності доходів для розрахунку субсидії дохід визначається на рівні двох розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб станом на 31 грудня року, за який враховуються доходи. В окремих випадках для таких осіб, які проживають у сім’ях, що опинилися у складних життєвих обставинах, за рішенням комісії може враховуватися дохід на рівні одного прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб станом на 31грудня року, за який враховуються доходи.

Для осіб, які досягли 18-річного віку станом на 01 січня року, за який враховуються доходи для призначення субсидії у разі, коли середньомісячний сукупний дохід менший від прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб станом на 31 грудня цього ж року, або в яких відсутні доходи, але вони навчалися за денною формою навчання в освітніх закладах для розрахунку субсидії береться до уваги дохід на рівні одного прожиткового мінімуму для працездатних осіб на 31 грудня року, за який враховуються доходи.

 Якщо в особи, яка досягла 18-річного віку станом на 01 січня року, за який враховуються доходи для призначення субсидії, середньомісячний сукупний дохід менший від прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб станом на 31 грудня цього ж року, але яка протягом зазначеного періоду отримувала хоча б один з наступних видів доходу: пенсію, стипендію. соціальні виплати на дітей, допомогу по догляду за інвалідом І та ІІ групи внаслідок психічного розладу, допомогу особам, які не мають права на пенсію та інвалідам, допомогу по безробіттю або будь - які доходи, отримані особою, яка не досягла 18 - річного віку  для розрахунку субсидії включаються фактичні розміри доходів отримані такими особами доходів.

 У разі, коли на час звернення за призначенням субсидії особа є непрацюючим пенсіонером, який не має інших доходів крім пенсії, до її середньомісячного сукупного доходу враховується розмір пенсії за місяць, що передує місяцю, з якого призначається субсидія.

Заява та декларація за призначенням субсидії можуть бути надіслані органу соціального захисту поштою або в електронній формі. Після отримання надісланих документів з використанням засобів телекомунікаційних систем, в яких відсутній електронний підпис, субсидія призначається лише за підписом заяви та декларації власноручно у місячний термін. У разі непідписання в зазначений строк документів, подаються нові заява і декларація.

За призначенням субсидії на придбання твердого палива і скрапленого газу громадяни кожного наступного року мають подавати заяву та декларацію. На зазначені цілі субсидія надається готівкою одноразово, а на оплату житлово-комунальних послуг розраховується з місяця звернення (крім тих, хто отримував субсидію в попередньому календарному році).

Після закінчення опалювального періоду, частина невикористаної суми субсидії для відшкодування витрат на оплату послуз з газо-, електропостачання для індивідуального опалення залишається дворогосподарству у вартості еквівалентній  100 куб. м природного газу або 100 квт год. електричної енергії. Інша частина невикористаної суми субсидії повертається виробником - виконавцем таких послуг до бюджету на підставі акта - розрахунку загального обсягу невикостаних сум субсидій.  

Враховуючи вищезазначені зміни та керуючись нормативними документами управлінням соціального захисту населення райдержадміністрації протягом звітного періоду проведено відповідну роботу щодо здійснення розрахунку субсидій.  З цією метою було підготовлено та направлено запити до сільських рад, організацій-надавачів житлово-комунальних послуг та в органи ДФС на 3805 одержувачів субсидій. 

Крім цього, управлінням соціального захисту населення райдержадміністрації проведено з 01.09.2016 року перерахунки житлової субсидії на оплату житлово-комунальних послуг в частині змін ціни на електроенергію 2769 одержувачам. 

Відповідно до розпорядження голови райдержадміністрації з 10 жовтня поточного року в районі розпочато опалювальний період. У зв`язку з цим органом соціального захисту населення проведено автоматичні перерахунки житлової субсидії на оплату житлово - комунальних послуг в частині змін соціальних нормативів на опалювальний період 2178 одержувачам. Також, збільшено норматив на придбання твердого палива та скрапленого газу, завдяки чому було здійснено перерахунок сум субсидій на зазначені цілі 1122 заявникам.          

За січень - вересень 2016 року за призначенням житлової субсидії до управління соціального захисту населення райдержадміністрації звернулося 2096 сімей, з яких 1853 – призначено.  Підготовлено та подано на розгляд комісії райдержадміністрації з питань призначення державних допомог та житлових субсидій у виняткових випадках 525 заяв з відповідними документами, з яких по 470 – прийнято позитивні рішення. Загальна кількість одержувачів житлової субсидії на звітну дату становить 3305 сімей, яким нараховано субсидії на суму 17965,9 тис. грн., профінансовано – 7944,1 тис. грн., заборгованість станом на кінець звітного місяця – 2891,6 тис. грн. (в тому числі тверде паливо – 1059,7 тис. грн.). Проведено розрахунок обсягу невикористаних сум субсидій за опалювальний період 2015-2016 рр. у сумі 7130,2 тис.грн., на яку зменшено суму заборгованості на звітну дату    

Управлінням соціального захисту населення райдержадміністрації  і надалі продовжується проведення  інформаційно-роз’яснювальної роботи серед населення шляхом розміщення інформаційних матеріалів (змін до законодавства) на ВЕБ сторінці Перечинської райдержадміністрації, проведення виїзних прийомів громадян населених пунктів району  спеціалістами управління, надання консультацій при зверненні до управління. В управлінні функціонує телефон «Гарячої лінії» за номером 2 24 39. 

Начальник управління                                                                            В. Цвік

____________________________________________________________________________________________

Шановні громадяни – отримувачі субсидії

У зв’язку з переоформленням житлової субсидії на оплату житлово-комунальних послуг на 2016-2017 рр. просимо Вас ( після закінчення терміну наданої вам житлової субсидії) особисто звертатися до органів місцевого самоврядування для отримання довідки про склад зареєстрованих у житловому приміщенні осіб.

           За детальною інформацією щодо закінчення терміну призначення житлової субсидії на оплату ЖКП звертатись до органів місцевого самоврядування за місцем прописки.

___________________________________________________________________________________

 Зміни до Порядку надання населенню житлових субсидій

 З 01.05.2016 року набрала чинності Постанова Кабінету Міністрів України від 27.04.2016 № 319 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України», якою внесено ряд змін до порядку надання житлових субсидій.  А саме:

1. При призначенні житлової субсидії особам, які мають право на пільги на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу, враховується вартість плати за послуги без урахування пільг. У разі призначення таким особам житлової субсидії їм не нараховуються відповідні пільги.

2. Виключено норму щодо можливості призначення субсидії на підставі доходів за три місяці, що передують місяцю, з якого призначається субсидія.

Відтепер субсидія розраховується на підставі доходу осіб за попередній календарний рік, а субсидія для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, за зверненням у І кварталі, - на підставі доходу за перші три квартали попереднього календарного року.

3. Збільшено розміри доходів, які враховуються до сукупного доходу для фізичних осіб –підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування та є платниками єдиного податку, до:

- двох розмірів прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб, - для платників єдиного податку першої групи;

- трьох розмірів прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб, - для платників єдиного податку другої групи;

- чотирьох розмірів прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб, - для платників єдиного податку третьої групи.

4. Для працездатних осіб, які не працюють і середньомісячний дохід яких менший прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб, до сукупного доходу за кожний місяць тепер враховується дохід на рівні двох розмірів прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб. В окремих випадках для таких осіб, які проживають у сім’ях, що опинилися у складних життєвих обставинах, за рішенням комісії може враховуватися дохід на рівні прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб.

5. Для студентів денної форми навчання, які мають батьків, зареєстровані самі і не отримують стипендію, а також для осіб, які перебувають на обліку в центрі зайнятості і не отримують допомогу по безробіттю, у яких середньомісячний дохід менший прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб, до сукупного доходу за кожний місяць враховується дохід на рівні прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб.

6. Із переліку осіб, до доходу яких враховуються фактичні розміри соціальних виплат, виключено осіб, які отримують допомогу по догляду за інвалідом І групи або особою, яка досягла 80 – річного віку. Таким чином, до сукупного доходу таких працездатних осіб враховується дохід на рівні двох розмірів прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб, або у разі прийняття відповідного рішення комісією для осіб, які проживають у сім’ях, які опинилися у складних життєвих обставинах, - одного прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб.

7. Доповнено перелік доходів, які не враховуються до сукупного доходу при призначенні субсидії, державною соціальною допомогою на дітей – сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування та щомісячною адресною допомогою внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг.

8. Скасовано призначення субсидії на придбання твердого палива і скрапленого газу на наступний період без звернення громадян. У зв´язку з цим якщо субсидія на придбання твердого палива і скрапленого газу особам, які отримували субсидію у 2015 році, не призначена на 2016 рік до набрання чинності Постанови, для її призначення має бути подана заява і декларація. При цьому субсидія на оплату житлово-комунальних послуг розраховується з січня 2016 року.

9. За наявності договору найму (оренди) субсидія призначається по місяць, в якому завершується термін дії договору найму (оренди). Призначення субсидії на наступний період здійснюється на підставі заяви та декларації.

10. Передбачено можливість подання заяви і декларації для призначення субсидії в електронному вигляді (у тому числі з використанням електронного цифрового підпису). Отримані таким чином заяви та декларації, у яких відсутній підпис громадянина, опрацьовуються лише після їх підпису протягом місяця. Якщо заявник не підписав заяву і декларацію в зазначений строк, мають бути подані нові заява і декларація.

11. Постановою передбачено повернення до державного бюджету після закінчення опалювального сезону виробниками/виконавцями послуг невикористаних субсидій на оплату опалення. Зазначене здійснюється на підставі акта звіряння, складеного виробником/виконавцем послуг із структурним підрозділом з питань соціального захисту населення. При цьому не повертається частина невикористаної суми субсидії в еквіваленті вартості 100 куб. метрів природного газу або в еквіваленті 150 кВт/год електричної енергії (у разі використання даних джерел енергії для індивідуального опалення), яка зараховується виробником/виконавцем послуги, у тому числі обов´язкової частки платежу домогосподарства, на наступні розрахункові періоди.

Таким чином, виробники/виконавці послуг мають визначити суму залишків невикористаних сум субсидій на оплату опалення на рахунках отримувачів субсидії (за виключенням еквіваленту вартості 100 куб. метрів природного газу або 150 кВт/год електричної енергії, якщо вони використовуються на опалення, за цінами і тарифами станом на 01.05.2016) і скласти акт звіряння з органом соціального захисту населення на загальну суму залишків, яка повертається до бюджету (строки проведення перерахунків по актах звіряння продовжено до 01.08.2016 року).

12. Громадяни, яким призначено субсидію для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, зобов’язані щомісячно сплачувати вартість фактично спожитої послуги з урахуванням розміру призначеної субсидії. У разі несплати відповідної вартості надання субсидії припиняється за поданням надавачів послуг.

 

 

 

Зміни до порядку надання пільг

Постановою внесено зміни до Порядку надання пільг окремим категоріям громадян з урахуванням середньомісячного сукупного доходу сім’ї:

збільшено з 6 до 12 місяців період, на який визначається право осіб на отримання пільг (при цьому залишився незмінним термін, за який враховуються доходи, - 6 місяців, що передують місяцю, з якого визначається право);

- доповнено перелік доходів, які враховуються при визначенні права особи на отримання пільг, допомогою по безробіттю та іншими виплатами, що здійснюються органами соціального страхування .

Не переглядається право осіб на отримання пільг, якщо не закінчився термін, на який визначено відповідне право. Для інших осіб, а також після закінчення терміну, на який було визначено право на отримання пільг на наступні 12 місяців.

Враховуючи вищезазначені зміни, управлінням соціального захисту населення райдержадміністрації проведено інформаційно-роз’яснювальну роботу з уповноваженими особами сільських рад та виїзні прийоми громадян в населених пунктах району. 

 

  

Постановою Кабінету Міністрів України від 27.04.2016 №317 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 6 серпня 2014 р. №409» внесено зміни до соціальних нормативів, які використовуються для нарахування житлових субсидій та пільг. Зокрема:

– у разі використання природного газу для індивідуального опалення 7 куб. м. природного газу на 1 кв. метр опалювальної площі на місяць в опалювальний період змінено на 5,5 куб. м.

– для користування послугами з газопостачання за наявності газової плити та централізованого гарячого водопостачання 6 куб. м. на одну особу на місяць змінено на 4,4 куб. м.

– за наявності газової плити в разі відсутності централізованого гарячого водопостачання та газового водонагрівача – 9 куб. м. на одну особу на місяць змінено на 7,1 куб. м.

– за наявності газової плити та газового водонагрівача – 18 куб.м. на одну особу на місяць змінено на 14 куб. м.

– у разі відсутності централізованого водовідведення (за відсутності системи централізовано водовідведення та за наявності централізованого водопостачання і вигрібних ям) для вивезення рідких нечистот 4 куб. м. на одну особу на місяць змінено на 4 куб. м. на одне домогосподарство на місяць.

  

Начальник управління                                                                                   В. Цвік    ___________________________________________________________________________________________

    З 30 травня  2016 року по 03 червня 2016 року спеціалістами управління соціального захисту населення райдержадміністрації проводилися виїзні прийоми громадян з питання порядку надання населенню житлової субсидії та пільг в населених пунктах району. В ході надання роз’яснень виникло безліч питань щодо складу зареєстрованих осіб та фактично проживаючих, періоду призначення, перерахунку житлової субсидії та ін. На задані питання спеціалістами були надані змістовні та вичерпні відповіді, а також наголошено, що в управлінні соціального захисту населення функціонує телефон «гарячої лінії» за номером 2-24-39.

 ____________________________________________________________________________________________

   З метою соціального захисту громадян щодо застосування окремих пунктів постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995р. № 848   „ Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива ”             ( надалі по тексту Порядок надання субсидій)    управління соціального захисту населення Перечинської райдержадміністрації роз’яснює  наступне.

            Відповідно пункту 15 Порядку надання субсидій, громадяни, яким призначено субсидію для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, зобов’язані щомісячно сплачувати свою обов’язкову частку витрат на оплату цих послуг. У разі коли вартість фактично використаної послуги менше ніж обов’язкова частка витрат на оплату цієї послуги, громадяни сплачують її фактичну вартість. Сума субсидії, яка не використана домогосподарством внаслідок економії споживання послуг, зараховується  виконавцем/ виробником як оплата послуг у тому числі обов’язкової частки платежу домогосподарства на наступні розрахункові періоди.

       Відповідно пункту 20 Порядку надання субсидій, надання раніше призначеної субсидії припиняється за поданням житлово-експлуатаційних організацій та організацій, що надають житлово-комунальні послуги, якщо громадянин, якому призначено субсидію, не сплачує відповідну частку житлово-комунальних послуг, за винятком випадків, пов’язаних із затримкою виплати заробітної плати, пенсії тощо, яка підтверджується відповідними документами.

        Враховуючи вищевикладене, несплата обов’язкової частки тими споживачами-одержувачами субсидії, у яких внаслідок економії використання ними послуг та за рахунок  зарахованої на власний особовий рахунок суми субсидії виникла переплата, не є підставою для припинення призначеної субсидії. 

В.о. начальника управління                                                                М. Горіна

____________________________________________________________________________________________

    26 серпня 2015 року в приміщенні ЗД УДППЗ “Укрпошта” ВЗП Перечин   завідувачем сектором прийняття заяв та документів відділу державних соціальних допомог управління соціального захисту населення райдержадміністрації Сосніцькою І. Б. надано роз’яснення щодо спрощеного порядку надання житлових субсидій працівникам поштового відділення району. В ході надання роз’яснень виникло безліч питань щодо заповнення бланків заяви та декларації, складу зареєстрованих осіб, періоду призначення та ін. На задані питання спеціалістом були надані змістовні та вичерпні відповіді, а також наголошено, що в управлінні соціального захисту населення функціонує телефон «гарячої лінії» за номером 2-24-39. 

_____________________________________________________________________________________________

    Постановою Кабінету Міністрів України від 26.06.2015 року №475  «Про спрощення порядку призначення та надання населенню житлових субсидій» було внесено ряд змін до порядку призначення житлових субсидій, а саме:

-           до сукупного доходу не враховуються сплачені особою аліменти, доходи від розміщення депозитів, грошове забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу, які беруть безпосередню участь в антитерористичних операціях, допомога громадських та благодійних організацій, допомога на поховання, одноразова допомога, яка надається відповідно до законодавства або за рішеннями органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форми власності;

 -    для фізичних осіб - підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування та є платниками єдиного податку першої групи, до сукупного доходу за кожний місяць враховується дохід на рівні прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб за цей місяць, для фізичних осіб - підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування та є платниками єдиного податку другої групи,  -  двох прожиткових мінімумів, встановлених для працездатних осіб, для фізичних осіб - підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування та є платниками єдиного податку третьої групи, - трьох прожиткових мінімумів, встановлених для працездатних осіб;

 -        для оформлення субсидії громадяни зазначають у декларації лише вид доходу та найменування організації, де отримує дохід (для фізичних осіб-підприємців – група платника єдиного податку), суму доходів вказувати вже необов’язково;

 -          за  бажанням  громадян  субсидія  для відшкодування витрат на
оплату   житлово-комунальних   послуг   призначається   на  основі середньомісячного  (за  три  місяці,  що передують місяцю, з якого призначається субсидія) сукупного доходу осіб
, зареєстрованих у житловому приміщенні,  після подання довідок про доходи таких осіб за зазначений   період   за ормами,  затвердженими  Мінсоцполітики.

 

Начальник управління                                                                                                         В. Цвік      

_____________________________________________________________________________________________

10.06.2015

Оформлення субсидій для підопічних тер центру

З 1 квітня 2015 року для населення України відчутно зросли тарифи на житлово-комунальні послуги. Тому отримання субсидії стає для багатьох родин дуже актуальним. Особливо це стосується одиноких, незахищених верств населення, які живуть на одну пенсію. Тому, соціальними робітниками Перечинського районного територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) проводиться активна робота по роз’ясненню та формленню житлових субсидій для підопічних, що знаходяться на обслуговуванні відділення соціальної допомоги вдома. Так, станом на сьогоднішній день вже 158 підопічним оформлено житлові субсидії, з них 37 вже їх отримали.

 

 

Директор терцентру                                                                                                                 І.Т. Янцо

____________________________________________________________________________________________

    15.05.2015

   14 травня 2015 року спеціалістами управління соціального захисту населення райдержадміністрації за участі заступника голови райдержадміністрації – Марини Чомоляк проведено роз’яснення щодо спрощеного порядку надання житлових субсидій в колективі Перечинського професійного ліцею. В ході надання роз’яснень виникло безліч питань, зокрема заповнення бланків заяви та декларації, складу зареєстрованих осіб, проведення розрахунку суми житлової субсидії та ін. На задані питання спеціалістами були надані змістовні та вичерпні відповіді, а також наголошено, що в управлінні соціального захисту населення функціонує телефон «гарячої лінії» за номером 2-24-39.

____________________________________________________________________________________________

 13.05.2015

  13 травня 2015 року спеціалістами управління соціального захисту населення райдержадміністрації за участі заступника голови райдержадміністрації – Марини Чомоляк надано роз’яснення щодо спрощеного порядку надання житлових субсидій клубним працівникам району в приміщенні районного будинку культури. Також, з даного питання проведено інформаційно - роз’яснювальну роботу в колективі ТОВ “Перечинська швейна фабрика”. В ході надання роз’яснень виникло безліч питань, зокрема заповнення бланків заяви та декларації, складу зареєстрованих осіб, проведення розрахунку суми житлової субсидії та ін. На задані питання спеціалістами були надані змістовні та вичерпні відповіді, а також наголошено, що в управлінні соціального захисту населення функціонує телефон «гарячої лінії» за номером 2-24-39.

 

____________________________________________________________________________________________ 

 07.05.2015

07 травня 2015 року  спеціалістами управління соціального захисту населення райдержадміністрації за участі заступника голови райдержадміністрації – Марини Чомоляк надано роз’яснення щодо спрощеного порядку надання житлових субсидій педагогічному колективу Перечинської гімназії ІІ – ІІІ ст. суспільно-гуманітарного напрямку. В ході надання роз’яснень виникло безліч питань, зокрема заповнення бланків заяви та декларації, складу зареєстрованих осіб, проведення розрахунку суми житлової субсидії та ін. На задані питання спеціалістами були надані змістовні та вичерпні відповіді, а також наголошено, що в управлінні соціального захисту населення функціонує телефон «гарячої лінії» за номером 2-24-39.

 ____________________________________________________________________________________________

30.04.2015

 

   30 квітня 2015 року  спеціалістами управління соціального захисту населення райдержадміністрації за участі заступника голови райдержадміністрації – Марини Чомоляк надано роз’яснення щодо спрощеного порядку надання житлових субсидій працівникам відділу освіти, молоді та спорту. В ході надання роз’яснень виникло безліч питань, зокрема заповнення бланків заяви та декларації, складу зареєстрованих осіб, проведення розрахунку суми житлової субсидії та ін. На задані питання спеціалістами були надані змістовні та вичерпні відповіді, а також наголошено, що в управлінні соціального захисту населення функціонує телефон «гарячої лінії» за номером 2-24-39. 

_____________________________________________________________________________________________

 29.04.2015

    29 квітня 2015 року  в приміщенні сільського клубу с. Раково та в приміщеннях сільських рад с. Т.Пасіка  та с. Порошково спеціалістами управління соціального захисту населення райдержадміністрації за участі заступника голови райдержадміністрації – Марини Чомоляк надано роз’яснення щодо спрощеного порядку надання житлових субсидій. Також, з даного питання проведено інформаційно - роз’яснювальну роботу в колективах Раківської загальноосвітньої школи І-ІІ ст., Т. Пасіцької загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. та Порошківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. В ході надання роз’яснень виникло безліч питань, зокрема заповнення бланків заяви та декларації, складу зареєстрованих осіб, проведення розрахунку суми житлової субсидії та ін. На задані питання спеціалістами були надані змістовні та вичерпні відповіді, а також наголошено, що в управлінні соціального захисту населення функціонує телефон «гарячої лінії» за номером 2-24-39.

___________________________________________________________________________________________

28.04.2015     

 28 квітня 2015 року  в приміщеннях сільських рад с. Туриця та с. Т. Ремета спеціалістами управління соціального захисту населення райдержадміністрації за участі заступника голови райдержадміністрації – Марини Чомоляк надано роз’яснення щодо спрощеного порядку надання житлових субсидій. Також, з даного питання проведено інформаційно - роз’яснювальну роботу з медичним персоналом Перечинської центральної районної лікарні. В ході надання роз’яснень виникло безліч питань, зокрема заповнення бланків заяви та декларації, складу зареєстрованих осіб,  проведення розрахунку суми житлової субсидії та ін. На задані питання спеціалістами були надані змістовні та вичерпні відповіді, а також наголошено, що в управлінні соціального захисту населення функціонує телефон «гарячої лінії» за номером 2-24-39.

____________________________________________________________________________________________

22.04.2015

22 квітня 2015 року в приміщеннях Сімерківської сільської ради, Сімерківського дошкільного навчального закладу, Сімерківської загальноосвітньої школи І-ІІ ст., сільського клубу с. П.Гута та с. Т. Поляна та  сільської ради с. Т. Бистра спеціалістами управління соціального захисту населення райдержадміністрації за участі заступника голови райдержадміністрації – Марини Чомоляк надано роз’яснення щодо спрощеного порядку надання житлових субсидій. В ході надання роз’яснень виникло безліч питань, зокрема заповнення бланків заяви та декларації, складу зареєстрованих осіб, проведення розрахунку суми житлової субсидії та ін. На задані питання спеціалістами були надані змістовні та вичерпні відповіді, а також наголошено, що в управлінні соціального захисту населення функціонує телефон «гарячої лінії» за номером 2-24-39.

     __________________________________________________________________________________________

21.04.2015

 21 квітня 2015 року в приміщеннях Сімерської сільської ради, Сімерського дошкільного навчального закладу, Сімерської загальноосвітньої школі І-ІІ ст. та в Перечинської загальноосвітньої школи-інтернату І – ІІ ст. Закарпатської обласної ради та Перечинського районного територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) спеціалістами управління соціального захисту населення райдержадміністрації за участі заступника голови райдержадміністрації – Марини Чомоляк надано роз’яснення щодо спрощеного порядку надання житлових субсидій. В ході надання роз’яснень виникло безліч питань, зокрема заповнення бланків заяви та декларації, складу зареєстрованих осіб,  проведення розрахунку суми житлової субсидії та ін. На задані питання спеціалістами були надані змістовні та вичерпні відповіді, а також наголошено, що в управлінні соціального захисту населення функціонує телефон «гарячої лінії» за номером 2-24-39.

_____________________________________________________________________________________

21.04.2015

 Соціальним робітникам роз`яснювали порядок надання житлових субсидій

21 квітня 2015 року у Перечинському районному територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) відбулися збори соціальних робітників, які провела директор терцентру Янцо І.Т. Одним з основних питань, які розглядалися, було «Удосконалення порядку надання житлових субсидій». Спеціаліст управління соціального захисту населення, що була присутня на зборах, провела інформаційно – роз’яснювальну роботу серед  робітників терцентру з питанням спрощеного порядку надання населенню житлової субсидії за новими умовами.

Іншим питанням, що обговорювалось на зборах стало ознайомлення соціальних робітниць з листом Департаменту соціального захисту населення щодо приведення практики соціального обслуговування територіальними центрами соціального обслуговування (надання соціальних послуг) до норм чинного законодавства, зокрема стосовно осіб, які уклали спадковий договір. Юрисконсульт терцентру роз’яснила присутнім основні поняття, особливості та ознаки спадкового договору, а також умови припинення безоплатного обслуговування громадян терцентром при укладанні ними такого договору.

 

Директор терцентру                                                                   І.Т. Янцо

_____________________________________________________________________________________

20.04.2015

20 квітня 2015 року в приміщенні Управлінні пенсійного фонду України в Перечинському районі та управлінні державної казначейської служби України в Перечинському районі  спеціалісти управління соціального захисту населення райдержадміністрації надали роз’яснення щодо спрощеного порядку надання житлових субсидій працівникам даних установ.

У ході зустрічі виникло безліч питань, зокрема заповнення бланків заяви та декларації, складу зареєстрованих осіб та проведення розрахунку суми житлової субсидії та ін.

 На поставлені  питання спеціалісти надали змістовні та вичерпні відповіді, а також наголошено, що в управлінні соціального захисту населення функціонує телефон «гарячої лінії» за номером 2-24-39.

_____________________________________________________________________________________________

16.04.2015

Про основні зміни у наданні субсидій

 

Уже за кілька тижнів субсидії можуть стати порятунком навіть для тих, хто ними ніколи не користувався, оскільки багато сімей просто не будуть спроможні оплатити комунальні послуги. Ще донедавна, щоб оформити субсидію, треба було побігати за довідками, вистояти черги. Відтепер все буде набагато простіше. Субсидію тепер надаватимуть на рік, а для її призначення потрібно буде подати лише два документи — заяву та декларацію. Про основні зміни у наданні субсидій ми поспілкувалися із заступником начальника управління соціального захисту населення Мар’яною Горіною.

 

-   Пані Мар’яно, 1 травня 2015 року набирає чинності постанова Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2015 року № 106, яка спрощує процедуру отримання субсидії. У чому полягатимуть зміни?

У зв’язку з підвищенням цін і тарифів на газ і електроенергію Урядом 28 лютого 2015 року прийнято постанову Кабінету Міністрів України „Про удосконалення порядку надання житлових субсидій” якою з 01 травня 2015 року суттєво спрощено порядок призначення житлових субсидій та внесено ряд змін, а саме:

- призначення субсидій відбуватиметься на підставі лише двох документів – заяви та декларації;

- при цьому запроваджуються спрощені форми заяви та декларації про доходи і витрати осіб для звернення за субсидією;

- запроваджується принцип призначення субсидії на підставі задекларованих даних заявником;

- надається право на оформлення субсидії особам, які орендують житло і оплачують вартість житлово-комунальних послуг на підставі письмового договору найму (оренди) житла;

- скасовуються всі обмеження щодо майнового стану осіб, які звертаються за призначенням субсидій крім здійснення одноразової дорого вартісної покупки (на суму понад 50 тисяч гривень);

- запроваджується надання субсидій на 12 місяців, а не на опалювальний період як раніше.

-          Де можна взяти бланки заяви та декларації?

Зазначеною Постановою доручено Міністерству регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства, Міністерству енергетики та вугільної промисловості разом з Міністерством інфраструктури забезпечити до 15 квітня та до 01 листопада 2015 року виготовлення підприємствами, що надають послуги з газопостачання, електропостачання та централізованого опалення, бланків Заяви та Декларації і доставку їх споживачам. Тобто громадяни отримають бланки заяви, декларації та інструкції щодо їх заповнення разом з рахунками про сплату житлово-комунальних послуг.

- Протягом якого часу органи соцзахисту повинні прийняти рішення про призначення чи не призначення субсидії?

Рішення про призначення (непризначення) субсидії приймається протягом десяти днів після подання заяви та отримання відомостей, необхідних для призначення субсидії (довідки про користування послугами електро-, газо-, водопостачання, квартплати, вивезення сміття, тощо).

 

У разі подання документів, передбачених чинним законодавством, у неповному обсязі субсидія призначається за умови надходження протягом місяця з дня подання (відправлення) заяви усіх необхідних документів.

- Чи перевірятимуть органи соцзахисту інформацію, яку громадяни нададуть у декларації?

Структурні підрозділи з питань соціального захисту населення будуть подавати запити та безоплатно отримувати від Державної Фіскальної Служби, Державтоінспекції, інших органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, суб`єктів господарювання, які здійснюють технічну інвентаризацію об`єктів нерухомого майна, вищих навчальних закладів, фондів соціального страхування інформацію, необхідну для призначення субсидій та проведення перевірок достовірності даних, отриманих від осіб, які звертаються за призначенням субсидій.

- Якщо громадянин подав недостовірні відомості і на їх основі йому нарахували субсидію, тоді що?

Громадянин несе відповідальність за подані відомості про доходи, майно, що вплинули або могли вплинути на встановлення права на призначення субсидії та на визначення її розміру. Сума субсидії, перерахована (виплачена) внаслідок подання громадянином  документів з недостовірними відомостями, повертається ним у подвійному розмірі. Виходячи з вищенаведеного просимо бути уважними при заповненні декларації про доходи і витрати членів сім’ї. 

- Чи правда, що для розрахунку субсидій з травня братимуть доходи членів сім’ї за попередній календарний рік без урахування сплачених податків?

Для призначення субсидії враховуватимуться доходи за попередній календарний рік без податку з доходів фізичних осіб, інші податки в тому числі військовий збір та єдиний соціальний внесок будуть братися до уваги.

 

- Хто входить до складу сім’ї при розрахунку житлової субсидії?

 

До складу сім’ї при розрахунку житлової субсидії включаються всі особи, які зареєстровані в житловому приміщенні (будинку чи квартирі). Якщо окремі особи з числа зареєстрованих фактично не проживають у житловому приміщенні, то підтверджуючими документами можуть бути: довідка, що підтверджує місце перебування особи в іншій адміністративно-територіальній одиниці у зв’язку з роботою, лікуванням, навчанням, довготривалим відрядженням, відбуванням покарання, а також довідка про оплату житлово-комунальних послуг в іншому житловому приміщенні. В даному випадку житлова субсидія призначається без урахування цього члена домогосподарства на підставі рішення комісії.

 

- Відомо, що тепер на субсидію можуть претендувати і сім’ї, де є непрацюючі особи. Як вираховуватиметься дохід членів сім’ї, які не працюють або вчаться у вищих навчальних закладах на платній формі?

Скасовується необхідність обов’язкового працевлаштування працездатних членів сім’ї та перебування їх на обліку в центрі зайнятості (до розрахунку сукупного доходу прийматиметься дохід такого члена сім’ї на рівні прожиткового мінімуму для працездатних осіб станом на 01.04.2015 року – 1218 грн.). Для громадян, які одержують стипендію, соціальні виплати (допомоги при народженні (усиновленні) дитини, до досягнення дитиною трирічного віку, по догляду за інвалідом I групи або особою, яка досягла 80-річного віку, за дитиною-інвалідом віком до 18 років, інвалідом I чи II групи внаслідок психічного розладу, допомоги по безробіттю, а також компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги і мають право на отримання субсидії, у тому числі на підставі рішень комісій, під час визначення сукупного доходу осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку), враховуються фактичні розміри стипендій та соціальних виплат. Для студентів денної форми навчання вищих навчальних закладів у разі відсутності доходів не враховуватиметься дохід на рівні прожиткового мінімуму.

 

- Чи має право на житлову субсидію особа, яка орендує житловий будинок або квартиру?

Отримають право на субсидію особи, які проживають у житловому приміщенні на підставі договору найму (оренди) житла, і на яких відкрито особові рахунки із сплати житлово-комунальних послуг. При розрахунку субсидії для даних громадян до складу сім’ї входять особи, які фактично проживають в житловому приміщенні.

 

- На яку площу призначається субсидія?

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 06.08.2014 року №409 «Про встановлення державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування»  громадянам, які відповідно до законодавства мають право на призначення субсидії на оплату житлово-комунальних послуг,  встановлено соціальну норму житла для оплати користування житлом та індивідуального опалення  - 13,65 кв.м. загальної площі на одну особу та додатково 35,22 кв.м. на домогосподарство (приклад: на одну особу 48,87 кв.м., дві особи – 62,52 кв.м. житлової площі, і т.д.).

 

 

- В яких випадках житлова субсидія припиняється?

Житлова субсидія припиняється у разі:

- будь-хто із зареєстрованих у житловому приміщенні осіб, яким нараховується плата за житлово-комунальні послуги, протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням субсидії здійснив купівлю земельної ділянки, квартири (будинку), автомобіля, транспортного засобу (механізму), будівельних матеріалів, інших товарів довгострокового вжитку або оплатив послуги з будівництва, ремонту квартири (будинку) або автомобіля, транспортного засобу (механізму), телефонного (в тому числі мобільного) зв`язку, крім житлово-комунальних послуг у межах соціальної норми житла та соціальних нормативів користування житлово-комунальними послугами та медичних послуг, пов`язаних із забезпеченням життєдіяльності, на суму, яка на дату купівлі (оплати) перевищує 50 тис. гривень;

- якщо управлінням соціального захисту населення в результаті подання запитів до уповноважених органів, виявлено подання громадянином недостовірних даних;

- в разі смерті одинокого одержувача субсидії.

 

- Які ще новації чекають на громадян, котрі захочуть оформити субсидії?

 Встановлюється автоматичний принцип надання субсидії на новий період (скасовується необхідність повторного звернення до органу соціального захисту населення для призначення субсидії на новий період у разі відсутності змін).

Також хочемо наголосити, що сума субсидії, яку перераховано на рахунки виконавців послуг і яка не використана домогосподарством внаслідок економії споживання послуг, зараховуватиметься виконавцем не тільки як оплата обов’язкової частки платежу домогосподарства, а й в рахунок майбутніх платежів.

 

Розмову вела Христина Рапа

_____________________________________________________________________________________________

 25.03.2015

             Механізми соціального захисту населення в Україні в умовах підвищення цін і тарифів на комунальні послуги

Зміни до порядку надання населенню житлових субсидій 

З 01.05.2015 року набирає чинності Постанова Кабінету Міністрів України від 28.02.2015 року №106 «Про удосконалення порядку надання житлових субсидій» (далі – постанова). Даною постановою передбачається соціальна підтримка населення в умовах підвищення тарифів на житлово-комунальні послуги.

Так, відповідно до постанови, субсидія призначається одному з членів домогосподарства, який зареєстрований у житловому приміщенні і на якого відкрито особові рахунки на оплату житлово-комунальних послуг.

Право на отримання житлових субсидій мають домогосподарства, у яких витрати на оплату житлово-комунальних послуг виходячи із соціальної норми (а це – 13,65 м2 загальної площі на одну особу та додатково 35,22 м2 на домогосподарство) та соціальних нормативів користування послугами перевищують розмір визначеного обовязкового платежу.

Кожному домогосподарству організації, які надають послуги з газопостачання, електропостачання та централізованого опалення, одночасно з рахунком для оплати енергоносіїв у квітні та жовтні 2015 року нададуть спрощені заяви та декларації для звернення за призначенням субсидії.

З питання призначення житлової субсидії необхідно звертатися до органів соціального захисту населення за місцем реєстрації.

Документи для призначення субсидії можуть бути надіслані до місцевого управління праці та соціального захисту населення поштою.

У сільській місцевості приймання заяв та декларацій здійснюють уповноважені особи сільських та селищних рад.

Призначення субсидії відбуватиметься на підставі двох документів – заяви та декларації. При цьому запроваджуються спрощені форми заяви та декларації про доходи і витрати осіб для звернення за субсидією.

Житлова субсидія призначається на 12 місяців з місяця звернення за її призначенням. Для призначення житлової субсидії сукупний дохід зареєстрованих членів сім’ї буде обчислюватися виходячи з доходів за попередній календарний рік без урахування податку з доходів фізичних осіб. Для працездатних осіб, які не мають ніяких доходів, у розрахунок для призначення субсидії включається місячний дохід на рівні прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб.

Інформація про доходи для призначення житлової субсидії органи соціального захисту населення будуть отримувати у порядку обміну від Державної фіскальної служби та Пенсійного фонду.

Після закінчення терміну отримання субсидії встановлюється автоматичний принцип надання субсидії на новий період (скасовується необхідність повторного звернення до органу соціального захисту населення для призначення субсидії на новий період у разі відсутності змін).

У порівнянні з попереднім порядком надання населенню субсидій, даним Порядком скасовуються всі обмеження щодо майнового стану осіб, які звертаються за призначенням субсидій, крім здійснення одноразової дорого вартісної покупки (на суму понад 50 тис. грн.):

-    наявність у власності двох житлових приміщень;

-    наявність у власності двох автомобілів;

-    наявність у складі домогосподарства осіб працездатного віку , які не працюють, не навчаються і не перебувають на обліку як безробітні;

-    здача в найм або оренду житлового приміщення;

-    здійснення покупки товарів, робіт та послуг (у тому числі оплата медичних послуг та навчання) на суму понад 10 прожиткових мінімумів.

Громадянин несе відповідальність за подані відомості про доходи, майно, що вплинули або могли вплинути на встановлення права на призначення субсидії та на визначення її розміру. Всі члени домогосподарства дають згоду на обробку персональних даних про сімю, доходи, витрати, що необхідні для призначення житлової субсидії.

У разі зміни обставин, які можуть вплинути на отримання житлової субсидії (зміни у складі зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб, зміни у переліку отримуваних житлово-комунальних послуг, умов їх надання, виконавців житлово-комунальних послуг, про купівлю товарів або оплату послуг) заявник зобов’язується у місячний термін повідомити орган соціального захисту населення. Якщо подано неповні чи недостовірні відомості про доходи та витрати зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб може бути відмовлено у призначенні субсидії або припинено її надання, У такому разі заявник зобов’язується повернути надміру перераховану (виплачену) суму субсидії у подвійному розмірі. 

_____________________________________________________________________________________________   

08.10.2014

Що таке КОМПЕНСАЦІЇ?

                Це відшкодування додаткових витрат на оплату комунальних послуг  в умовах  підвищення цін і тарифів на зазначені послуги.

          Комунальні послуги, на які поширюється дія компенсацій:

          газопостачання (як для потреб опалення, так і для потреб приготування їжі та підігріву води);

          централізоване опалення;

          централізоване постачання гарячої води.

   Хто має право на отримання компенсації:

  Право на компенсації мають сім’ї, які складаються з громадян України, іноземців, осіб без громадянства, які на законних підставах перебувають на території України, якщо середньомісячний сукупний дохід сім’ї за попередні шість місяців не перевищував величини прожиткового мінімуму для сім’ї;

     величина прожиткового мінімуму для сім’ї визначається як сума прожиткових мінімумів для кожного члена сім’ї відповідно до його належності до основних соціальних і демографічних груп населення.

Що таке “сума прожиткових мінімумів для кожного члена сім’ї відповідно до його належності до основних соціальних і демографічних груп населення:

  Відповідно до статті 7 Закону України “Про Державний бюджет України на  2014 рік” у 2014 році прожитковий мінімум на одну особу в розрахунку на місяць у розмірі становить 1176  гривень та для тих, хто відноситься до основних соціальних і демографічних груп населення:

 

   дітей віком до 6 років - 1032 гривні;

   дітей віком від 6 до 18 років - 1286 гривень;

   працездатних осіб - 1218 гривень;

   осіб, які втратили працездатність, - 949 гривень .

Хто може звернутися за призначенням компенсації ? 

будь-яка особа, яка зареєстрована у житловому приміщенні (будинку).

Хто входить до складу сім`ї для визначення права на призначення компенсації?

 

           До складу сім’ї включаються особи, які зареєстровані у житловому  приміщенні   (будинку

На який термін призначається компенсація?

           Компенсація призначається на період з місяця звернення до завершення опалювального періоду 2014-2015рр .

Як обраховуються доходи сім`ї при визначенні права на компенсацію?

Розрахунок сукупного доходу для призначення компенсації провадиться відповідно до Методики обчислення сукупного доходу сім’ї для всіх видів соціальної допомоги.

 

У разі коли будь-хто з працездатних членів сім’ї надає інформацію про відсутність доходів за будь-який місяць протягом періоду, за який визначається сукупний дохід, до розрахунку приймається дохід такого члена сім’ї на рівні прожиткового мінімуму для працездатних осіб (п.3).

    Умови призначення компенсацій

             При розрахунку компенсації застосовуються норма володіння чи користування загальною площею житла та норми споживання комунальних послуг, з урахуванням яких призначається субсидія.

             Призначення компенсацій, як виняток на загальну/збільшену понад норму площу не передбачене.

 

Компенсація призначається виходячи з середніх обсягів споживання послуг за попередній період і не перераховується відповідно до фактично спожитих обсягів послуг.

Особливі умови призначення компенсацій:

Призначення компенсацій здійснюється без обмежень, які застосовуються при наданні житлових субсидій, а саме:

          відсутність доходів у працездатних членів сім`ї (таким особам доходи враховуються на рівні прожиткового мінімуму для працездатних осіб);

          здача в найм або оренду житлового приміщення;

          наявність у володінні (користуванні) більш ніж одного житлового приміщення, більш ніж двох транспортних засобів;

          купівля майна, товарів, оплату послуг на суму понад 10 прожиткових мінімумів;

          наявність додаткових незадекларованих джерел для існування

  На запит органів соціального захисту житлово-експлуатаційні організації, житлово-будівельні (житлові) кооперативи, об’єднання співвласників багатоквартирного будинку та підприємства, що надають комунальні послуги, подають у п’ятиденний строк з дня надходження запиту інформацію про:

   середньомісячний розмір плати за фактично спожиті комунальні послуги у межах норм споживання (з урахуванням пільг та субсидій) до зміни цін і тарифів на комунальні послуги - окремо для опалювального та неопалювального періоду;

• розмір плати за комунальні послуги виходячи з фактичного обсягу середньомісячного споживання комунальних послуг у попередньому періоді у межах норм споживання (з урахуванням пільг) після зміни цін і тарифів на комунальні послуги - окремо для опалювального та неопалювального періоду.

      Як розраховується компенсація?

    Компенсація розраховується як різниця між розміром плати за комунальні послуги у межах норм споживання (з урахуванням пільг та субсидій) після підвищення тарифів та розміром відповідного платежу до підвищення тарифів на комунальні послуги.

 

_____________________________________________________________________________________________

17.09.2014

Зміни до порядку надання житлових субсидій з 01.10.2014 року

Постановою Кабінету Міністрів України від 06.08.2014 року № 409 „Про встановлення державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування” внесено зміни до Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 22.09.1997 року № 1050) , згідно з якими:

- субсидія надаватиметься одному із зареєстрованих членів домогосподарства, на якого відкрито особовий рахунок (нині субсидія на загальних підставах призначається лише власнику житлового приміщення);

- передбачається враховувати дохід на рівні прожиткового мінімуму для працездатних осіб, які зареєстровані на житловій площі і декларують відсутність доходу, або доходи яких менше прожиткового мінімуму;

- для осіб, які перебувають у шлюбі, зареєстровані і проживають окремо субсидія призначається на соціальну норму житла (нині субсидія призначається без урахування додаткових 10,5 кв. м. на сім’ю);

- сума субсидії, яку органами соціального захисту населення переказано на рахунки виконавців/виробників житлово-комунальних послуг для оплати їх вартості в розмірі соціальних нормативів і яка не використана домогосподарством внаслідок економії споживання послуг, зараховується виконавцем/виробником як оплата обов’язкової частки платежу домогосподарства на наступний розрахунковий період;

- субсидія призначається виходячи із соціальних нормативів користування житлово-комунальними послугами, і перерахунок розміру призначеної субсидії за фактичними обсягами споживання послуг не здійснюється; 

- якщо в установленому порядку здійснено відключення споживачів від централізованого теплопостачання та населення для обігріву приміщень використовує побутові електроприлади, то для розрахунку субсидій в опалювальний сезон застосовуються соціальні нормативи користування електропостачанням для індивідуального опалення. Зазначені розрахунки здійснюються на підставі акта обстеження матеріально-побутових умов сім’ї та акта обстеження стану зовнішніх і внутрішньобудинкових електромереж на їх відповідність вимогам нормативно-правових актів.

__________________________________________________________________________________________________

 Розпочався новий опалювальний сезон!

Відповідно до розпорядження голови Перечинської районної державної адміністрації розпочато опалювальний сезон 2013-2014 років для закладів соціального захисту, охорони здоров’я, освіти, культури та населення з 26 вересня 2013 року.

Управління соціального захисту населення продовжує прийом документів для призначення субсидій на оплату житлово-комунальних послуг на опалювальний період 2013-2014 років.

Для призначення субсидії громадянин, особа якого посвідчується паспортом або іншим документом, подає до управління соціального захисту населення або до уповноваженої особи сільської ради заяву та декларацію про доходи та майновий стан сім’ї, заповнену на основі довідок про доходи працездатних членів сім’ї, довідку про склад сім’ї та розмір земельних ділянок. Громадяни несуть відповідальність за надані дані про розмір доходів та майновий стан сім’ї.

Для нарахування житлових субсидій управління соціального захисту населення подають запити про фактичне витрачання за попередній опалювальний період газу, води, водовідведення, електро- та теплопостачання, вивезення побутового сміття до організацій, які надають ці послуги.

Житлова субсидія для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг призначається уповноваженому власнику (співвласнику) житлового приміщення, наймачу державного та громадського житлового фонду, членові житлово-будівельного кооперативу, власнику (співвласнику) житла, який сплачує комунальні послуги і на якого відкрито особові рахунки в організаціях-надавачах житлово-комунальних послуг за місцем реєстрації.

Розмір субсидії обраховується як різниця між розміром плати за житлово-комунальні послуги в межах норм споживання з урахуванням пільг та обов’язковим відсотком платежу:

                    -   для сімей, до складу яких входять лише непрацездатні громадяни або пенсіонери – 10 відсотків від сукупного доходу сім’ї;

                   -  для сімей, до складу яких входять  працездатні  працюючі громадяни – 15 відсотків від сукупного доходу сім’ї. 

Житлова  субсидія надається у вигляді адресної безготівкової допомоги для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг (водо-, тепло-, газопостачання, електроенергії, водопостачання та водовідведення, вивезення побутового сміття) та на оплату користування житлом або його утримання шляхом перерахування субсидії організація-надавачам житлово-комунальних послуг.

Для призначення житлової субсидії необхідно звернутися до управління соціального захисту населення Перечинської райдержадміністрації за адресою: м. Перечин, вул. Червоноармійська,19, другий поверх, кабінет № 13. Отримати всю необхідну інформацію з питання призначення субсидій можна за телефоном  2-24-39.