а Untitled Page

Оголошення

 

 

 

 

ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ЄДИНИХ КАРАНТИННИХ ФІТОСАНІТАРНИХ ВИМОГ

Головне управління Держпродспоживслужби в Закарпатській області звертає увагу суб`єктів господарювання, які планують експорт рослинницької продукції до країн Євразійського економічного союзу та КНР, на карантинні фітосанітарні вимоги країн-партнерів у міжнародній торгівлі.

1 липня 2017 набрали чинностіРішення Ради Євразійської економічної комісії від 30.11.2016 №157 «Про затвердження Єдиних карантинних фітосанітарних вимог, які пред`являються до підкарантинної продукції та підкарантинним об`єктам на митному кордоні та на митній території Євразійського економічного союзу», №158 «Про затвердження єдиного переліку карантинних об`єктів Євразійського економічного союзу» та № 159 «Про затвердження Єдиних правил і норм забезпечення карантину рослин на митній території Євразійського економічного союзу», які розміщені на офіційному сайті ГУ Держпродспоживслужби в Закарпатській області.

Таким чином, при здійснені експортних операцій, у випадку наявності вимог країни-імпорту щодо експорту об`єкту регулювання із зон, місць і (або) ділянок виробництва, вільних від певного карантинного організму спеціалістами управління фітосанітарної безпеки Головного управління Держпродспоживслужби в Закарпатській області, за ініціативи суб`єкта господарювання, проводиться процедура офіційного встановлення та/або підтримання статусу місця виробництва або виробничої ділянки, вільних від регульованих шкідливих організмів чи одного шкідливого організму відповідно до норм Порядку офіційного встановлення та/або підтримання статусу місця виробництва або виробничої ділянки, вільних від регульованих шкідливих організмів, позбавлення такого статусу, його поновлення та інші умови офіційного встановлення місця виробництва або виробничої ділянки, затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 07.08.2012 № 487.

Для цього особа має направити листом комплект документів, визначених зазначеним наказом, на адресу Головного управління Держпродспоживслужби в Закарпатській області (м.Ужгород, вул. Минайська, 39а), а саме:

1. Заява про встановлення та/або підтримання офіційного статусу місця виробництва або виробничої ділянки, вільних від регульованих шкідливих організмів.

2. Копія плану земельної ділянки (витягу з документації із землеустрою), на якій планується офіційне встановлення місця виробництва або виробничої ділянки, вільних від регульованих шкідливих організмів.

3. Копія документа, який засвідчує право власності або користування (в тому числі оренди) на земельну ділянку, на якій планується офіційне встановлення місця виробництва або виробничої ділянки, вільних від регульованих шкідливих організмів.

4. Документ, що підтверджує внесення плати за обстеження посівів сільськогосподарських культур, плодових культур, розсадників, промислових садів, присадибних ділянок та лісосмуг щодо виявлення карантинних організмів для надання та/або підтвердження статусу місця виробництва або виробничої ділянки на вимогу особи, що здійснює виробництво об`єктів регулювання, передбачених Законом України "Про карантин рослин".

За результатами проведених заходів, пов`язаних зі встановленням та/або підтриманням статусу місця виробництва або виробничої ділянки, вільних від регульованих шкідливих організмів, відповідно до Порядку, присвоюється реєстраційний номер місцю виробництва або виробничій ділянці, вільних від регульованих шкідливих організмів.

За додатковою інформацією можна звернутись до спеціалістів управління фітосанітарної безпеки.

 

Адреса: Ужгордский р-н,

С. Оноківці, вул., Головна,53.

 

М.Левкулич, головний спеціаліст відділу карантину рослин

 

М.Білак, начальник відділу карантину рослин Управліня

Держпродспоживслужби в Закарпатскій області.

 

 


 

До уваги жителів Перечинського району.

Відділ ведення державного реєстру виборці апарату Перечинської

 райдержадміністрації здійснює прийом громадян:

пн.-пт. з 08:30 по 16:30

сб.-нд. з 09:00 по 14:00

протягом червня — липня 2019 року.

Вихідні дні 17 та 28 червня.

За детальною інформацією звертайтеся за тел. 2-31-83 


 

ДО ВІДОМА СІЛЬГОСПТОВАРОВИРОБНИКІВ

 

ТОВ «Агроаналіз-експерт»  Луганська область м.Сєвєродонецьк, вул.Б.Ліщини, 2к (тел..80962192042)  надає  безоплатні  послуги  з фітопатологічного дослідження рослин та консультації в рамках проведених досліджень.


 

Повідомлення про оприлюднення детального плану території

 

Детальний план території щодо зміни цільового призначення земельної ділянки із земель для ведення особистого селянського господарства в землі для садівництва в урочищі «Жибково» на території Туричківської сільської ради за межами населеного пункту.

Замовник розроблення – Перечинська РДА – відділ містобудування та архітектури на основі розпорядження голови РДА 11.03. 2019 №51.

 

Дата, час та місце проведення громадських слухань  - 4 липня 2019 року об 11 годині в приміщенні Туричківської сільської ради.


 

Дія Державної фінансової підтримки розвитку фермерських господарств та сільськогосподарської кооперації

 

Управління економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації доводить до відома про дію Державної фінансової підтримки розвитку фермерських господарств та сільськогосподарської кооперації поточного року затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 07.02.2018 року № 106 «Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для надання фінансової підтримки розвитку фермерських господарств» (із змінами).

            Через Закарпатське відділення Укрдержфонду підтримки фермерських господарств - далі регіональне відділення, (адреса: м.Ужгород, вул.Гойди 8, кабінет 106), один раз протягом року, фермерське господарство може отримати бюджетну субсидію для провадження сільськогосподарської діяльності, а саме:

Бюджетна субсидія (на 1 гектар) новоствореним фермерським господарствам

(у перші три роки після його створення для провадження сільськогосподарської діяльності)

Бюджетна  субсидія  новоствореним  фермерським господарствам  надається у розмірі 3000 гривень на 1 гектар, але не більше 60 000 гривень на одне фермерське господарство.

Надається у перші три роки після його створення для провадження сільськогосподарської діяльності.

ЯК ОТРИМАТИ

            1.Подати до регіонального відділення Укрдержфонду заявку (форма заявки додається) й такі підтвердні документи:

копію статуту фермерського господарства (для юридичної особи) або копія договору про створення сімейного фермерського господарства (для фермерських господарств, що створені без набуття статусу юридичної особи);

·         відомості з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що підтверджують право власності або користування земельною ділянкою;

·         копію фінансового документа, що підтверджує чистий дохід від реалізації продукції за останній рік до 20 млн. гривень; фермерським господарствам, зареєстрованим у поточному році, – копія фінансового звіту за останній квартал;

·         довідку, чинну на дату подання заявки, про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, контроль за справлянням яких покладено на органи доходів і зборів. Подається у паперовому в електронному вигляді;

·         згоду одержувача щодо надання Мінагрополітики інформації про нього, за формою, визначеною уповноваженим банком;

·         довідку державного реєстратора про те, що господарство не банкрут/не перебуває на стадії ліквідації.

2.Отримати кошти на рахунок в уповноваженому банку.

Бюджетна субсидія фермерським господарствам

(крім новостворених)

 

Розмір компенсації: у розмірі 12 000 гривень  на одного члена фермерського господарства, але не більше 40 000 гривень на одне фермерське господарство.

Фермерському господарству, голова якого на момент надання заявки має вік до 35 років, бюджетна субсидія на одиницю оброблюваних угідь (1 гектар) надається відразу у максимальному розмірі без врахування інших членів господарства.

ЯК ОТРИМАТИ

1.Особисто подати до регіональних відділень Укрдержфонду заявку (форма заявки додається) й такі підтвердні документи:

·         копію статуту фермерського господарства (для юридичної особи) або копія договору про створення сімейного фермерського господарства (для фермерських господарств, що створені без набуття статусу юридичної особи);

·         відомості з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що підтверджують право власності або користування земельною ділянкою;

·         копію фінансового документа, що підтверджує наявність чистого доходу від реалізації продукції за останній рік для фермерського господарства, а зареєстрованим в поточному році, - копію фінансового звіту за останній квартал;

·         довідку, чинну на дату подання заявки, про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, контроль за справлянням яких покладено на органи доходів і зборів. Подається у паперовому або в електронному вигляді;

·         згоду одержувача щодо надання Мінагрополітики інформації про нього, за формою, визначеною уповноваженим банком;

·         довідку державного реєстратора про те, що господарство: не банкрут/не перебуває на стадії ліквідації.

2. Отримати кошти на рахунок в уповноваженому банку.

За додатковою інформацією звертатися в управління економічного розвитку і торгівлі  райдержадміністрації або Закарпатське відділення Укрдержфонду підтримки фермерських господарств  м.Ужгород, вул.Гойди 8, кабінет 106, Хрипта Марія Іванівна

тел.050 643 17 18.

 

 


 

ТОВ "Навчально-консалтинговий центр "Закупівлі" Запрошує Вас пройти навчання членів тендерного комітету.

На навчанні будуть розглядатися такі важливі питання:

 

1. Нормативно-правова база у сфері публічних закупівель. Останні зміни в Законодавстві

2. Порядок та основні умови планування закупівель: ефективна організація закупівель протягом року. 

3. Особливості формування річного плану державних закупівель і вимоги щодо його заповнення та  оприлюднення.

4. Особливості визначення предмета закупівлі. Національний класифікатор України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015. 

5. Електронні закупівлі - Prozzoro . Торгівельні майданчики: який майданчик обрати, покроковий алгоритм проведення процедури закупівлі на майданчику.

6. Умови застосування переговорної процедури закупівліЗакупівля: постачання пари та гарячої води (теплопостачання),  водопостачання, водовідведення.

7. Процедура «Відкриті торги»: покроковий алгоритм проведення. Закупівля природного газу та інші предмети закупівлі

8.Закупівля електричної енергії

9. Особливості проведення Допорогових закупівель

10. Відповідальність у сфері публічних закупівель

11. Та багато іншого про що Ви знали але боялися запитати!

Найближче навчання/підвищення кваліфікації

м. Ужгород - 12-13 червня

Семінар-навчання: «Публічні закупівлі: від теорії до  практики. Особливості проведення процедур відкритих торгів будівельних робіт»

Лекції та практичні заняття проводять фахівці-експерти з державних та публічних закупівель, які мають практичний досвід роботи у сфері державних, публічних закупівель.  Видача Сертифікату! 

       Вартість навчання одного представника від організації становить — 1100,00 грн. Дистанційна форма навчання - 800,00 грн.

При навчанні від 3-х осіб і при повторному у нас навчанні – знижка 10%.

       Вартість підвищення кваліфікації одного представника від організації — 700,00 грн. Дистанційна форма підвищення кваліфікації 500,00 грн.  МОЖЛИВІСТЬ  ОПЛАТИ  ПІСЛЯ  СЕМІНАРУ!

Наше підприємство надає послуги з проведення усіх видів процедур «під ключ» (переговорна процедура, відкриті торги, електронні торги, реєстрація на електронному майданчику, допорогові закупівлі).

Для участі у семінарі надсилайте заповнену заявку на е-mail:zzakypivli@ukr.net

З усіх питань звертайтеся за номерами телефонів: (096) 9163690, (050) 7360085 – Вікторія Сергіївна

Завжди раді співпраці!

З Повагою,

ТОВ "Навчально-консалтинговий центр"Закупівлі"

тел.: (050) 736-00-85, (096) 916-36-90 Вікторія Сергіївна

Навчання тендерного комітету, проведення торгів "під ключ"

 

 


 

детальний план території

 

Звіт про стратегічну екологічну оцінку

 


 

ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ОПРИЛЮДНЕННЯ ПРОЕКТУ ДОКУМЕНТА ДЕРЖАВНОГО ПЛАНУВАННЯ ТА ЗВІТУ ПРО СТРАТЕГІЧНУ ЕКОЛОГІЧНУ ОЦІНКУ

 

ПОВНА НАЗВА ДОКУМЕНТА ДЕРЖАВНОГО ПЛАНУВАННЯ

«Детальний план території для будівництва та обслуговування об’єктів рекреаційного призначення на земельних ділянках під кадастровими номерами 2123286200:02:031:0025, 2123286200:02:024:0023, 2123286200:02:024:0024»         (далі – Детальний план території).

Мета розробки Детального плану території – є  уточнення у більш крупному масштабі положень схеми районного планування для будівництва та обслуговування об’єктів рекреаційного призначення.

Проект розроблено на підставі розпорядження голови Перечинської районної держадміністрації від 17.04.2019 року  № 79.

Замовник містобудівної документації - Перечинська районна державна адміністрація (на підставі Розпорядження голови Перечинської РДА № 79 від 17.04.2019 р. замовити виготовлення детального плану території ТОВ «ВІКО-СПОРТ»).

Розробник проекту детального плану території – ТОВ «Наша спадщина» (ГАП Віровбал В.Й., кваліфікаційний сертифікат  АА № 003555 від 30.12.2016 р.).

Виконавець звіту про стратегічну екологічну оцінку - ФОП Яким В.В.

 

ОРГАН, ЩО ПРИЙМАТИМЕ РІШЕННЯ ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ДОКУМЕНТА ДЕРЖАВНОГО ПЛАНУВАННЯ - Перечинська районна державна адміністрація.

 

ПЕРЕДБАЧУВАНА ПРОЦЕДУРА ГРОМАДСЬКОГО ОБГОВОРЕННЯ

Дата початку та строки здійснення процедури громадського обговорення проекту Детального плану території та Звіту про стратегічну екологічну оцінку до Детального плану території розпочато з дня їх оприлюднення – 27 травня 2019 року на сайті Перечинської районної держадміністрації та триватиме до 25 червня  2019 року.

СПОСОБИ УЧАСТІ ГРОМАДСЬКОСТІ

Громадськість в межах строку громадського обговорення має право подати в письмовій формі зауваження та пропозиції до проекту документу державного планування та Звіту про стратегічну екологічну оцінку. Усі зауваження і пропозиції до проекту документа державного планування та звіту про стратегічну екологічну оцінку, одержані протягом встановленого строку, підлягають обов’язковому розгляду замовником. За результатами розгляду замовник враховує одержані зауваження або вмотивовано їх відхиляє.

ДАТА, ЧАС І МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ ЗАПЛАНОВАНИХ ГРОМАДСЬКИХ СЛУХАНЬ

07 червня 2019 року об одинадцятій годині у приміщенні Тур’я Полянського сільського клубу за адресою: Закарпатська область, Перечинський район, с. Тур’я-Поляна, вул. Зелена, 80 відбудуться громадські слухання з обговоренням проекту.

Ознайомитися з проектом Детального плану території та Звітом про стратегічну екологічну оцінку до Детального плану території можна за адресами:

89200, Закарпатська область, м. Перечин, пл. Народна, буд. 16;

89232, Закарпатська область, Перечинський район, с. Тур’я-Поляна, вул. Зелена, 94.

ОРГАН, ДО ЯКОГО ПОДАЮТЬСЯ ЗАУВАЖЕННЯ І ПРОПОЗИЦІЇ, ЙОГО ПОШТОВА ТА ЕЛЕКТРОННА АДРЕСИ ТА СТРОКИ ПОДАННЯ ЗАУВАЖЕНЬ І ПРОПОЗИЦІЙ

Зауваження і пропозиції до проекту Детального плану території та Звіту про стратегічну екологічну оцінку до проекту Детального плану території подаються до: Перечинської  РДА, розташованої за адресою: 89200, Закарпатська область,               м. Перечин, пл. Народна, 16.

Відповідальна особа: начальник відділу містобудування та архітектури Перечинської районної державної адміністрації -  Годований Володимир Іванович тел. (03145) 2-15-82, електронна адреса:  rdaperechin@carpathia.gov.ua.

Строк подання зауважень і пропозицій становить 30 днів, тобто до  25 червня  2019 року.

Пропозиції та зауваження, подані після встановленого строку, не розглядаються.

МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ НАЯВНОЇ ЕКОЛОГІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ, У ТОМУ ЧИСЛІ ПОВ’ЯЗАНОЇ ЗІ ЗДОРОВ’ЯМ НАСЕЛЕННЯ, ЩО СТОСУЄТЬСЯ ДОКУМЕНТА ДЕРЖАВНОГО ПЛАНУВАННЯ

89200, Закарпатська область, м. Перечин, пл. Народна, буд. 16.

НЕОБХІДНІСТЬ ПРОВЕДЕННЯ ТРАНСКОРДОННИХ КОНСУЛЬТАЦІЙ щодо проекту документа державного планування – відсутня.

  


 

 


 

  


           

 КЛОПОТАННЯ

 

У відповідності до ст. 8 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку» просимо надати зауваження і пропозиції до заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки Детального плану території для будівництва та обслуговування об’єктів рекреаційного призначення на земельних ділянках під кадастровими номерами 2123286200:02:031:0025, 2123286200:02:024:0023, 2123286200:02:024:0024.

Додатки:

-        заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки

 

Начальник відділу                                                               В. ГОДОВАНИЙ

                                 


                                                    

  ЗАЯВА

ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ОБСЯГУ СТРАТЕГІЧНОЇ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОЦІНКИ

Детального плану території для будівництва та обслуговування об’єктів рекреаційного призначення на земельних ділянках під кадастровими номерами 2123286200:02:031:0025, 2123286200:02:024:0023, 2123286200:02:024:0024.

ЗАМОВНИК СЕО

Замовником проекту є Перечинська районна державна адміністрація Закарпатської області

Юридична адреса: 88017, Закарпатська обл., м. Перечин, пл. Народна, 10

тел.(0312)2-13-53, e-mail: rdaperechin@carpathia.gov.ua

ВИД ТА ОСНОВНІ ЦІЛІ ДОКУМЕНТА ДЕРЖАВНОГО ПЛАНУВАННЯ, ЙОГО ЗВ’ЯЗОК З ІНШИМИ ДОКУМЕНТАМИ ДЕРЖАВНОГО ПЛАНУВАННЯ.

Детальний план є містобудівною документацією місцевого рівня, яка розробляється з метою визначення планувальної організації і функціонального призначення, просторової композиції і параметрів забудови та ландшафтної організації кварталу, мікрорайону, іншої частини території населеного пункту, призначених для комплексної забудови чи реконструкції, та підлягає стратегічній екологічній оцінці.

Детальний план території для будівництва та обслуговування об’єктів рекреаційного призначення на земельних ділянках під кадастровими номерами 2123286200:02:031:0025, 2123286200:02:024:0023, 2123286200:02:024:0024, розробляється з метою визначення територіального розвитку на проектний період з урахуванням перспектив, обґрунтованих раціональним використанням територіальних та природних ресурсів, а також з метою оптимальної функціональної організації поселення, яка має забезпечувати розвиток та реконструкцію сільського поселення, найкращі умови проживання та праці.

Детальний план території для будівництва та обслуговування об’єктів рекреаційного призначення на земельних ділянках під кадастровими номерами 2123286200:02:031:0025, 2123286200:02:024:0023, 2123286200:02:024:0024, розроблено відповідно до розпорядження голови Перечинської районної державної адміністрації Закарпатської області №79 від 17 квітня 2019 р.

Детальний план території для будівництва та обслуговування об’єктів рекреаційного призначення на земельних ділянках під кадастровими номерами 2123286200:02:031:0025, 2123286200:02:024:0023, 2123286200:02:024:0024 розробляється відповідно до схеми планування території району та області з урахуванням державних і регіональних інтересів та враховує Схему планування території Закарпатської області, стратегії та програми економічного, демографічного, екологічного, соціального розвитку відповідної території, програми розвитку інженерно-транспортної інфраструктури, охорони навколишнього природного середовища, охорони та збереження нерухомих об’єктів культурної спадщини та пам’яток археології, чинна містобудівна документація на місцевому рівні та проектна документація, інформація містобудівного, земельного та інших кадастрів, заяви щодо забудови та іншого використання території.

ТЕ, ЯКОЮ МІРОЮ ДОКУМЕНТ ДЕРЖАВНОГО ПЛАНУВАННЯ ВИЗНАЧАЄ УМОВИ ДЛЯ РЕАЛІЗАЦІЇ ВИДІВ ДІЯЛЬНОСТІ АБО ОБ’ЄКТІВ, ЩОДО ЯКИХ ЗАКОНОДАВСТВОМ ПЕРЕДБАЧЕНО ЗДІЙСНЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ОЦІНКИ ВПЛИВУ НА ДОВКІЛЛЯ (У ТОМУ ЧИСЛІ ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ, РОЗМІРУ, ПОТУЖНОСТІ АБО РОЗМІЩЕННЯ РЕСУРСІВ).

Відповідно до частини першої статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», здійснення оцінки впливу на довкілля є обов’язковим у процесі прийняття рішень про провадження планованої діяльності, визначеної частинами другою і третьою статті третьої. Така планована діяльність підлягає оцінці впливу на довкілля до прийняття рішення про провадження планованої діяльності.

Даний документ державного планування не передбачає реалізацію видів діяльності або об’єктів, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля, відповідно до статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля».

ЙМОВІРНІ НАСЛІДКИ:

а) для довкілля:

В ході здійснення СЕО мають бути оцінені ймовірні наслідки реалізації документа державного планування детального плану території для будівництва та обслуговування об’єктів рекреаційного призначення на земельних ділянках під кадастровими номерами 2123286200:02:031:0025, 2123286200:02:024:0023, 2123286200:02:024:0024 зокрема, мають бути оцінені наслідки для таких компонентів довкілля:

-ґрунти;

-атмосферне повітря;

-водні ресурси;

-стан фауни, флори, біорізноманіття, землі (у тому числі вилучення земельних ділянок);

-кліматичні фактори;

у тому числі для здоров’я населення;

Під час здійснення СЕО, варто оцінити ймовірні наслідки від об’єктів інфраструктури, що пропонується відповідно до детального плану території на здоров’я населення.

б) для територій з природоохоронним статусом

Під час здійснення СЕО, варто оцінити ймовірні наслідки від об’єктів інфраструктури, що пропонується відповідно до детального плану території на територій з природоохоронним статусом.

в) транскордонні наслідки для довкілля, у тому числі для здоров’я населення – відсутні;

ВИПРАВДАНІ АЛЬТЕРНАТИВИ, ЯКІ НЕОБХІДНО РОЗГЛЯНУТИ,

У ТОМУ ЧИСЛІ ЯКЩО ДОКУМЕНТ ДЕРЖАВНОГО ПЛАНУВАННЯ НЕ БУДЕ ЗАТВЕРДЖЕНО.

З метою розгляду альтернативних проектних рішень та їх екологічних наслідків під час СЕО детального плану території для будівництва та обслуговування об’єктів рекреаційного призначення на земельних ділянках під кадастровими номерами 2123286200:02:031:0025, 2123286200:02:024:0023, 2123286200:02:024:0024, передбачається розглянути «Нульовий сценарій», без впровадження проектних змін.

Альтернатива 1: «Нульовий сценарій» – тобто опис, прогнозування та оцінка ситуації у випадку незатвердження зазначеного документа державного планування;

 

 

ДОСЛІДЖЕННЯ, ЯКІ НЕОБХІДНО ПРОВЕСТИ, МЕТОДИ І КРИТЕРІЇ, ЩО ВИКОРИСТОВУВАТИМУТЬСЯ ПІД ЧАС СТРАТЕГІЧНОЇ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОЦІНКИ.

Основною метою прогнозу є оцінка можливої реакції навколишнього природного середовища на прямий чи опосередкований вплив людини, вирішення задач раціонального природокористування у відповідності з очікуваним станом природного середовища.

Для здійснення стратегічної екологічної оцінки будуть використовуватись логічні і формалізовані методи прогнозування.

Для підготовки звіту СЕО передбачається використовувати наступну інформацію:

-          доповіді про стан довкілля;

-          статистичну інформацію;

-          інформація, яка включена в інші акти законодавства, які мають відношення до проекту ДДП

-          дані моніторингу стану довкілля;

-          інша доступна інформація.

ЗАХОДИ, ЯКІ ПЕРЕДБАЧАЄТЬСЯ РОЗГЛЯНУТИ ДЛЯ ЗАПОБІГАННЯ, ЗМЕНШЕННЯ ТА ПОМ’ЯКШЕННЯ НЕГАТИВНИХ НАСЛІДКІВ ВИКОНАННЯ ДОКУМЕНТА ДЕРЖАВНОГО ПЛАНУВАННЯ.

Під час здійснення стратегічної екологічної оцінки передбачається розглядати заходи із запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків на довкілля, визначені законодавством та нормативно-правовими актами.

Так, Закон України «Про охорону навколишнього природного середовища», визначає загальні вимоги в галузі охорони навколишнього середовища при розміщенні, проектуванні, будівництві, введенні в експлуатацію, експлуатації, консервації, споруд та інших об’єктів.

Законом встановлено, що використання природних ресурсів громадянами, підприємствами, установами та організаціями здійснюється з додержанням обов’язкових екологічних вимог:

а) раціонального і економного використання природних ресурсів на основі широкого застосування новітніх технологій;

б) здійснення заходів щодо запобігання псуванню, забрудненню, виснаженню природних ресурсів, негативному впливу на стан навколишнього природного середовища;

в) здійснення заходів щодо відтворення відновлюваних природних ресурсів;

г) застосування біологічних, хімічних та інших методів поліпшення якості природних ресурсів, які забезпечують охорону навколишнього природного середовища і безпеку здоров’я населення;

д) збереження територій та об’єктів природно-заповідного фонду, а також інших територій, що підлягають особливій охороні;

е) здійснення господарської та іншої діяльності без порушення екологічних прав інших осіб;
є) здійснення заходів щодо збереження і невиснажливого використання біологічного різноманіття під час провадження діяльності, пов’язаної з поводженням з генетично модифікованими організмами.

Заходи спрямовані на запобігання, відвернення, уникнення, зменшення, усунення значного негативного впливу на об’єкти тваринного світу Під час провадження планованої діяльності, у відповідності до вимог статей 9, 37, 39, 40 Закону України «Про тваринний світ»:

– збереження умов існування видового і популяційного різноманіття тваринного світу в стані природної волі;

-недопустимість погіршення середовища існування, шляхів міграції та умов розмноження диких тварин;

-збереження цілісності природних угруповань диких тварин;

– запобігання загибелі тварин під час здійснення виробничих процесів;

-охорону середовища існування, умов розмноження і шляхів міграції тварин;

-недоторканість ділянок, що становлять особливу цінність для збереження тваринного світу;

-розроблення і здійснення заходів, які будуть забезпечувати збереження шляхів міграції тварин.

Заходи спрямовані на запобігання, відвернення, уникнення, зменшення, усунення значного негативного впливу на здоров’я населення При здійсненні планованої діяльності у відповідності до вимог статті 24 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» з метою відвернення і зменшення шкідливого впливу на здоров’я населення шуму, неіонізуючих випромінювань та інших фізичних факторів будуть розглядатися:

– відповідні організаційні, господарські, технічні, технологічні, архітектурно-будівельні та інші заходи щодо попередження утворення та зниження шуму до рівнів, установлених санітарними нормами;

– заходи радіаційної безпеки, відповідних санітарних правил, а також заходи встановлені нормами, іншими актами законодавства, що містять вимоги радіаційної безпеки;

ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО СТРУКТУРИ ТА ЗМІСТУ ЗВІТУ ПРО СТРАТЕГІЧНУ ЕКОЛОГІЧНУ ОЦІНКУ.

Стратегічна екологічна оцінка буде виконана в обсягах, визначених статтею 11 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку».

Пропонується така структура Звіту із СЕО:

1) зміст та основні цілі документа державного планування, його зв’язок з іншими документами державного планування;

2) характеристику поточного стану довкілля, у тому числі здоров’я населення, та прогнозні зміни цього стану, якщо документ державного планування не буде затверджено (за адміністративними даними, статистичною інформацією та результатами досліджень);

3) характеристику стану довкілля, умов життєдіяльності населення та стану його здоров’я на територіях, які ймовірно зазнають впливу (за адміністративними даними, статистичною інформацією та результатами досліджень);

4) екологічні проблеми, у тому числі ризики впливу на здоров’я населення, які стосуються документа державного планування, зокрема щодо територій з природоохоронним статусом (за адміністративними даними, статистичною інформацією та результатами досліджень);

5) зобов’язання у сфері охорони довкілля, у тому числі пов’язані із запобіганням негативному впливу на здоров’я населення, встановлені на міжнародному, державному та інших рівнях, що стосуються документа державного планування, а також шляхи врахування таких зобов’язань під час підготовки документа державного планування;

6) опис наслідків для довкілля, у тому числі для здоров’я населення, у тому числі вторинних, кумулятивних, синергічних, коротко-, середньо- та довгострокових (1, 3-5 та 10-15 років відповідно, а за необхідності – 50-100 років), постійних і тимчасових, позитивних і негативних наслідків;

7) заходи, що передбачається вжити для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання документа державного планування;

8) обґрунтування вибору виправданих альтернатив, що розглядалися, опис способу, в який здійснювалася стратегічна екологічна оцінка, у тому числі будь-які ускладнення (недостатність інформації та технічних засобів під час здійснення такої оцінки);

9) заходи, передбачені для здійснення моніторингу наслідків виконання документа державного планування для довкілля, у тому числі для здоров’я населення;

10) опис ймовірних транскордонних наслідків для довкілля, у тому числі для здоров’я населення (за наявності);

11) резюме нетехнічного характеру інформації, передбаченої пунктами 1-10 цієї частини, розраховане на широку аудиторію.

 

ОРГАН, ДО ЯКОГО ПОДАЮТЬСЯ ЗАУВАЖЕННЯ І ПРОПОЗИЦІЇ, ТА СТРОКИ ЇХ ПОДАННЯ.

Зауваження і пропозиції до Заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки детального плану території для будівництва та обслуговування об’єктів рекреаційного призначення на земельних ділянках під кадастровими номерами 2123286200:02:031:0025, 2123286200:02:024:0023, 2123286200:02:024:0024 подаються до: відділу містобудування та архітектури Перечинської районної державної адміністрації Закарпатської області.

Відповідальна особа: Начальник відділу містобудування та архітектури Перечинської районної державної адміністрації -  Годований Володимир Іванович тел. (03145) 2-15-82.

Строк подання зауважень і пропозицій становить 15 днів, тобто до 24 травня 2019 р.


 

Оголошення про проведення громадських слухань по детальному плану території

Згідно рішення виконавчого комітету Тур’я-Полянської сільської ради від 03.05.2019 р. “Про проведення громадських слухань по детальному плану території” у відповідності до ст. 21 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», Постанови Кабінету Міністрів України №555 від 25.05.2011р. «Про затвердження порядку проведення громадських слухань, щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні», проводяться громадські слухання містобудівної документації «Детальний план території для будівництва та обслуговування об’єктів рекреаційного призначення на земельних ділянках під кадастровими номерами 2123286200:02:031:0025, 2123286200:02:024:0023, 2123286200:02:024:0024» з 03.05.2019 р. по 03.06.2019 р. (замовник: Перечинська районна державна адміністрація (на підставі Розпорядження голови Перечинської РДА № 79 від 17.04.2019 р. «Про надання дозволу на виготовлення детального плану території» ТОВ «ВІКО-СПОРТ» замовити виготовлення детального плану території; розробник містобудівної документації: ТОВ “Наша спадщина” архітектор Віробвал В. Й.(Кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця розроблення містобудівної документації серія АА № 003555).

Громадські слухання відбудуться 07 червня 2019 року об 11:00 год. в приміщенні Тур`я Полянського сільського клубу, за адресою с.Туря Поляна, вул.Зелена,80 Перечинського району.

Метою розробки детального плану території на земельних ділянках під кадастровими номерами 2123286200:02:031:0025, 2123286200:02:024:0023, 2123286200:02:024:0024  загальною площею 1,2086 га є уточнення у більш крупному масштабі положень схеми районного планування для будівництва та обслуговування об’єктів рекреаційного призначення.

З матеріалами містобудівної документації ви можете ознайомитись в  Тур’я-Полянській сільській раді за адресою ( Закарпатська область, Перечинський район, с. Тур’я-Поляна, вул. Зелена, 94) та на офіційному сайті Перечинської районної державної адміністрації. За адресою: 88015, м. Ужгород, вул. Заньковецької 84/29 ви можете надсилати пропозиції (зауваження) з 03.05.2019 р. по 03.06.2019 р. Забезпеченням організації розгляду пропозицій уповноважений директор ТОВ «Наша спадщина» В.Й. Віробвал.

Довідка: у відповідності до вище вказаних законодавчих актів пропозиції до проектів містобудівної документації на місцевому рівні мають право надавати: повнолітні дієздатні фізичні особи, які проживають на території, щодо якої розроблено відповідний проект містобудівної документації на місцевому рівні; юридичні особи, об’єкти нерухомого майна яких розташовані на території, для якої розроблено відповідний проект містобудівної документації на місцевому рівні; власники та користувачі земельних ділянок, розташованих на території, щодо якої розробляється документація, та на суміжній з нею; представники органів самоорганізації населення, діяльність яких поширюється на відповідну територію; народні депутати України, депутати відповідних місцевих рад. Пропозиції громадськост імають бути обґрунтовані в межах відповідних законодавчих та нормативно-правових актів, державних будівельних норм, стандартів і правил та надаватися громадянами у письмовому вигляді із зазначенням прізвища, ім’я та по батькові, місця проживання, особистим підписом у строки, визначені для проведення процедури громадських слухань.

   

 

 


 

 

До відома сільгосптоваровиробників!


 

 


 

Рекомендації

щодо локалізації та ліквідації осередків карантинного бур’яну – амброзії полинолистої та багаторічної рослини – борщівника Сосновського на території Закарпатської області

 

Борщівник Сосновського – багаторічна рослина, зелена маса якої містить фотоактивну речовину фурокумарин, яка при потраплянні на відкриті частини тіла людини під впливом сонячної енергії спричиняє сильні опіки шкіри. Борщівник є також контактним та дихальним алергеном. Рослина відноситься до родини зонтичних з 2-5 річним циклом розвитку. З центральної її бруньки на 3-5-й рідше – на 2-3-й рік життя утворюється квітковий пагін. Одна рослина здатна щороку давати від 15-20 тис., а в окремі роки і до 100 тис. життєздатного насіння. У грунті насіння борщівника може зберігати життєздатність 3-5, іноді 10-15 років. Якщо немає умов для цвітіння ( через недостатню кількість поживних речовин, затінення, посухи або регулярного скошування), воно затримується. За таких умов рослини можуть жити до 12 років. Після плодоношення рослина повністю відмирає. Розмножується головним чином насінням, швидко поширюється займаючи все нові ареали і з часом утворює великі зарості, витісняючи іншу рослинність. Борщівник Сосновського досягає до 3 м висоти, має великі перисті листки та порожнисте стебло, росте переважно на добре зволожених грунтах ( береги річок, каналів, придорожні смуги). Нерідко ця небезпечна рослина росте на деградованих пасовищах і покинутих полях, пустирях, сміттєзвалищах, у населених пунктах у парках, навіть на клумбах.

            Амброзія полинолиста – карантинний бур’ян, злісний конкурент культурних рослин, надзвичайно шкодочинний. За сильного засмічення відчутно знижує врожай сільськогосподарських культур. Рослина однорічна, розмножується насінням, сходи з’являються в квітні – травні, цвіте з другої половини липня до жовтня. Засмічує посіви просапних культур, озимі та ярі зернові, трави, технічні культури, сади, виноградники, а також подвір’я, присадибні ділянки, парки, пустирі, узбіччя доріг, залізничні насипи, береги річок і ставків, полезахисні смуги. Рослина має потужну кореневу систему, бур’ян здатний тривалий час ( до двох тижнів) витримувати підтоплення, утворюючи при цьому додаткове коріння, рослині властива висока регенераційна властивість, вид має високу пластичність щодо температури повітря та вологості грунту.  Переноситься насіння амброзії полинолистої з насіннєвим матеріалом, відходами, соломою, транспортними засобами, тваринами та людиною, розноситься водою під час повені, злив і при зрошенні.

            Заходи боротьби з амброзією полинолистою та борщівником Сосновського:

В населених пунктах:

-                      систематичне скошування рослин амброзії полинолистої та борщівника Сосновського з початку вегетації (квітень – травень) до цвітіння ( кінець липня – початок серпня);

-                      викопування рослин амброзії та борщівника з корінням та їх знищення шляхом спалюванням у спеціально призначених місцях або подрібнення з наступним захороненням решток у санітарних ямах;

-          зрізування основного кореня борщівника на глибині 8-12 см;

-          знищення рослин за допомогою перекопування або переорювання

грунту з подальшим висіванням на цих ділянках газонних трав, які б створювали штучні фітоценози із суцільного рослинного покриву, здатного пригнічувати амброзію.

На узбіччях доріг ( автошляхів та залізничних колій), лісосмуг, землях загального призначення:

-                      періодичне викошування рослин амброзії полинолистої та борщівника Сосновського з початку вегетації (квітень – травень) до цвітіння ( кінець липня – початок серпня);

-                      застосування гербіцидів суцільної дії відповідно до «Переліку пестицидів і агрохімікатів, дозволених до використання в Україні»;

            - підсів багаторічних низькорослих або газонних трав.

На полях сівозмін:

-          дотримання технології обробітку грунту;

-                      дотримання агротехнічних заходів догляду за посівами, правильного чергування культур у сівозмінв;

-                      застосування гербіцидів відповідно до «Переліку пестицидів і агрохімікатів, дозволених до використання в Україні»;

            На берегах річок:

-          періодичне прикореневе, неодноразове скошування до початку цвітіння;

-          застосування гербіцидів суцільної дії відповідно до «Переліку

пестицидів і агрохімікатів, дозволених до використання в Україні», з урахуванням Державних саніторних правил ДПС 8.8.12.001-98, затверджених наказом МОЗ України від 03.08.1998р. №1 (п.п.9.6 п.9.6) та вимог Водного кодексу України.

            Зважаючи на те, що борщівник Сосновського викликає опіки шкіри, всі роботи по його знищенню необхідно проводити в захисному одязі. 

 


 

Не спалюйте сухотрав’я – це небезпечно! 

Управління ДСНС України у Закарпатській області закликає закарпатців відмовитися від практики спалювання опалого листя‚ сухої трави та чагарників.

З початку 2018 року на території Закарпатської області  виникло 40 пожеж сухої трави, чагарників та сміття на відкритих територіях. Внаслідок цього було знищено 26,56 га сухої рослинності. А 01 березня вже зафіксовано й першу жертву внаслідок необережності та халатності під час спалення сухостою у селі Сокирниця Хустського району.

            В Перечинському районі з початку 2018 року рятувальники   6 рази виїжали  на гасіння загорання сухої трави та чагарників.

Звісно‚ добрий господар завжди піклується про чистоту власного обійстя. Зазвичай зі старим мотлохом люди розправляються за допомогою вогню. Сухе листя‚ дрібне сміття - все це в кращому випадку вивозиться за межі господарства та спалюється на безпечній відстані від будівель, а в гіршому ж – до нього підносять сірника прямо на подвір’ї, де для стихії потрібно дуже мало‚ щоб «вирватися» з-під людської опіки й почати нищити все на своєму шляху, завдаючи численних матеріальних збитків або ж навіть травмуючи самих ініціаторів прибирання.

Отож, якщо ви ніяк не хочете відмовитися від спалювання сухостою‚ то робити це треба у безвітряну погоду і на відстані не менше, ніж 15 метрів від будь-яких споруд, не кажучи вже про житлові будинки. Також забороняється підпалювати сміття за допомогою бензину чи інших легкозаймистих речовин. Не варто за допомогою спалювання від стерні очищувати й минулорічні посівні масиви. Цей спосіб попри те‚ що небезпечний‚ але й шкідливий‚ адже під дією високих температур нищиться найкорисніший поживний шар ґрунту. Для відновлення останнього знадобиться чимало часу.

Під час відпочинку на природі багаття потрібно розводити тільки в дозволених та спеціально обладнаних місцях. Не залишайте його без нагляду!

Пам’ятайте! Дотримання елементарних правил пожежної безпеки допоможе уникнути лиха вогняної стихії та дозволить захистити себе й природу від втрат.

 

Начальник Перечинського РС УДСНС України

у Закарпатській області

 

підполковник служби цивільного захисту                                          Р.І.Петрик


 

Оголошення

Перечинська районна державна адміністрація інформує, що Національна академія державного управління при Президентові України  та Львівський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України розпочинає прийом слухачів на денну, вечірню та заочно-дистанційну форми навчання з наданням освітнього ступеня магістр за спеціальністю  „Публічне управління та адміністрування” за державним замовленням.

 

Вичерпну інформацію з питань прийому на навчання можна отримати за тел.: (044) 455-69-01 та на офіційному сайті Національної академії: www.aсademi.gov.ua; до Львівського регіонального інституту за тел.: (032) 244-81-12 та на офіційному сайті www.lvivakademy.com.ua.


 

ДО ВІДОМА ВЛАСНИКІВ ВЕЛИКОЇ РОГАТОЇ ХУДОБИ !

 

Постановою Кабінету Міністрів України від 30 січня 2019 року № 110 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2018 року №107», яка набрала чинність від 22.02.2019  затверджено Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для підтримки тваринництва, зберігання та переробки сільськогосподарської продукції, аквакультури ( рибництва).

Дотація за молодняк надається на безповоротній основі фізичним особам за утримання ідентифікованого та зареєстрованого в установленому порядку молодняка великої рогатої худоби до тринадцятимісячного віку, який народився у господарствах фізичних осіб, а також набутий шляхом його переміщення від інших власників.

Дотація за молодняк, який народився у господарствах фізичних осіб, надається за кожні чотири місяці його утримання наростаючим підсумком з урахуванням віку молодняка у розмірі:

у період утримання молодняка віком від одного до п’яти  місяців —  300 гривень за голову;

у період утримання молодняка віком від п’яти до дев’яти  місяців 700 гривень за голову;

у період утримання молодняка віком від дев’яти до тринадцяти місяців 1500 гривень за голову.

Дотація за молодняк, набутий шляхом його переміщення від інших власників, надається за кожні повні чотири місяці його утримання в такому господарстві від дати переміщення до досягнення ним тринадцятимісячного віку у розмірі:

за перші чотири місяці утримання молодняка 300 гривень за голову;

за наступні чотири місяці утримання молодняка 700 гривень за голову;

за наступні чотири місяці утримання молодняка 1500 гривень за голову.

Загальний обсяг дотації за молодняк не може перевищувати 2500 гривень із розрахунку на одну голову молодняка.

Для отримання дотації за молодняк фізичні особи подають за місцезнаходженням господарства до відповідної сільської, селищної, міської ради або ради об’єднаної територіальної громади (далі — органи місцевого самоврядування) копії таких документів:

паспортів великої рогатої худоби, виданих у встановленому порядку, а у разі утримання 10 і більше голів молодняка виданий в установленому порядку витяг з Єдиного державного реєстру тварин;

паспорта громадянина України;

довідки або договору про відкриття рахунка в банку;

документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному органу доходів і зборів і мають відмітку в паспорті).

Зазначені документи приймаються протягом бюджетного року до 1 травня, до 1 вересня і до 1 грудня поточного року в порядку черговості їх надходження, про що робиться запис у журналі обліку фізичних осіб  власників тварин, форму якого встановлює Мінагрополітики.

 

Документи, що подаються для отримання дотації за молодняк, якому виповнилося 12 місяців у грудні попереднього року, приймаються до 1 квітня поточного року у разі наявності в господарстві населення такого молодняка на момент подання документів.


 

 

Про переваги виплати пенсій

через поточні рахунки в банках  

Виплата пенсії через рахунки, які відкриті в уповноважених банках, регулюється Порядком виплати пенсій та грошової допомоги за згодою пенсіонерів та одержувачів допомоги через їх поточні рахунки у банках, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 30.08.1999 р. № 1596 (із змінами).

Пенсіонер має право самостійно обирати спосіб отримання своєї пенсійної виплати: через поштове відділення зв’язку або через банківську установу.

В разі виплати пенсії через поштові відділення зв’язку у визначений графіком день пенсіонеру необхідно очікувати листоношу вдома.

 

Пенсіонери, які отримують пенсії через установи банків, мають певні переваги, а саме :

 

-                       отримувати належні їм суми пенсій та грошової допомоги після зарахування на поточні рахунки в зручний для них час, в повній сумі або частково та незалежно від місця перебування особи;

-                       одержувати відсотки на залишок коштів на вкладному рахунку;

-                       оформити довіреність в установі банку на отримання коштів із свого рахунку іншою особою;

-                       здійснювати за довгостроковим дорученням оплату комунальних послуг шляхом списання їх з рахунку без особистої присутності та інше.

 

         Уповноважені банки зобов’язані забезпечити за бажанням одержувача видачу йому сум пенсій та грошової допомоги як безпосередньо в банку, так і з доставкою одержувачу додому в зручний для нього час, що обумовлюється договором між уповноваженим банком та одержувачем.Про переваги виплати пенсій

через поточні рахунки в банках 

Виплата пенсії через рахунки, які відкриті в уповноважених банках, регулюється Порядком виплати пенсій та грошової допомоги за згодою пенсіонерів та одержувачів допомоги через їх поточні рахунки у банках, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 30.08.1999 р. № 1596 (із змінами).

Пенсіонер має право самостійно обирати спосіб отримання своєї пенсійної виплати: через поштове відділення зв’язку або через банківську установу.

В разі виплати пенсії через поштові відділення зв’язку у визначений графіком день пенсіонеру необхідно очікувати листоношу вдома.

 

Пенсіонери, які отримують пенсії через установи банків, мають певні переваги, а саме :

 

-                       отримувати належні їм суми пенсій та грошової допомоги після зарахування на поточні рахунки в зручний для них час, в повній сумі або частково та незалежно від місця перебування особи;

-                       одержувати відсотки на залишок коштів на вкладному рахунку;

-                       оформити довіреність в установі банку на отримання коштів із свого рахунку іншою особою;

-                       здійснювати за довгостроковим дорученням оплату комунальних послуг шляхом списання їх з рахунку без особистої присутності та інше.

 

         Уповноважені банки зобов’язані забезпечити за бажанням одержувача видачу йому сум пенсій та грошової допомоги як безпосередньо в банку, так і з доставкою одержувачу додому в зручний для нього час, що обумовлюється договором між уповноваженим банком та одержувачем. 

 

 


 

вул. СічовихСтрільців, 73,

м. Київ, 04053, Україна

 

Т: (044) 486-71-06

Ф: (044) 486-77-45

E: press@legalaid.gov.ua

 

www.legalaid.gov.ua

 

 

 

 

Координаційний

центр з надання

правовоїдопомоги

Прес-реліз                                                                                                                                                29.11.2018

Презентовано ґендерну стратегію системи безоплатної правової допомоги

 

Подолати ґендерні стереотипи та гарантувати рівні можливості для чоловіків і жінок у доступі до правової допомоги. Така мета ґендерної стратегії системи надання безоплатної правової допомоги «Рівні партнери». Документ був презентований 27 листопада.

Дві третини клієнтів, які звертаються до системи БПД у цивільних та адміністративних справах – це жінки. Очевидно, що розуміння потреб жінок у сфері правосуддя та ефективне реагування на проблеми, з якими вони стикаються, вимагають від системи поглиблених знань у сфері ґендерної рівності.

«Хто є клієнтами системи БПД? Це найбільш вразливі прошарки населення. Зокрема, це люди, які потрапили у зону військового конфлікту. Більшістю серед внутрішньо переміщених осіб є жінки. Ми маємо зрозуміти, які принципи, зокрема ґендерні, повинні закладати у роботу», – зауважив заступник Міністра юстиції Денис Чернишов.

Він зазначив, що поняття «ґендерна рівність» стосується не лише жінок, а й чоловіків, адже постраждалими від домашнього насильства є також чоловіки. А серед жінок є злісні неплатники аліментів.

«Саме з цією метою система безоплатної правової допомоги ініціювала розроблення ґендерної стратегії «Рівні партнери». Наше завдання – подолати ґендерні стереотипи та упередження, які роками насаджувалися у суспільстві та подавалися як норма. Гарантувати рівні можливості для чоловіків і жінок у доступі як до правової допомоги, так і для реалізації можливостей, які існують для них під час роботи у системі БПД», – зазначив директор Координаційного центру з надання правової допомоги Олексій Бонюк.

Ґендерна стратегія має два паралельні напрями – дотримання ґендерної рівності як усередині системи БПД, так і в роботі з її клієнтами.

«Той підхід, який запроваджує система надання БПД, розробивши ґендерну стратегію, і маючи план запровадити її у свою діяльність, є практичним втіленням сучасного підходу до формування та реалізації ґендерної політики в Україні», – підкреслила Урядова уповноважена з питань ґендерної політики Катерина Левченко.

Вона наголосила на важливості політики забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків як складової реформ, що впроваджуються в Україні. А також розповіла про кроки, здійснені державою в цьому напрямі.

«Вдячний Координаційному центру, Міністерству юстиції, канадським та українським експертам за внесок у розробку цієї стратегії. Це дуже важливий документ. Включення ґендерної політики у роботу міністерств, проектів відповідає і нашому канадському пріоритету, нашій феміністичній політиці закордонної допомоги і співпраці», – зазначив Надзвичайний та Повноважний Посол Канади в Україні Роман Ващук.

Він підкреслив, що Уряд Канади сподівається, що наші країни й надалі активно співпрацюватимуть, як у межах проекту «Доступна та якісна правова допомога в Україні», так і інших.

«Ґендерна стратегія системи надання безоплатної правової допомоги включає в себе найкращий міжнародний, у тому числі канадський досвід, а також відповідає як потребам системи безоплатної правової допомоги, так і загалом Уряду України щодо забезпечення рівних прав та можливостей чоловіків та жінок», – зауважила менеджерка проекту «Доступна та якісна правова допомога в Україні» Оксана Кікоть.

За її словами, проект буде радий і надалі підтримувати Координаційний центр, тепер вже у впровадженні ґендерної стратегії. Оксана Кікоть висловила сподівання, що система БПД найближчим часом стане взірцем ґендерної рівності та справедливості не тільки в Україні, а й за її межами.

 

Ґендерна стратегія системи надання безоплатної правової допомоги була розроблена за підтримки проекту «Доступна та якісна правова допомога в Україні».


 

 підтримка фермерських господарств

ЗАЯВКА

 

на отримання бюджетної субсидії на одиницю оброблюваних угідь (1 гектар) фермерським господарствам (крім новостворених)

 


ЗАЯВКА

 

на отримання бюджетної субсидії на одиницю оброблюваних угідь (1 гектар) новоствореним фермерським господарством


 

Нові напрямки підтримки фермерських господарств


 

НЕ ЗВОЛІКАЙТЕ ОФОРМИТИ ДОТАЦІЮ НА МОЛОДНЯК ВРХ

Відповідно до підпункту 4 пункту 4 та пункту 9 постанови Кабінету Міністрів України від 07.02.2018р. № 107 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для підтримки галузі тваринництва» одним із напрямів державної підтримки є спеціальна бюджетна дотація за вирощування молодняка великої рогатої худоби, який народився в господарствах фізичних осіб.

Дотація за молодняк надається на безповоротній основі фізичним особам за утримання до тринадцятимісячного віку ідентифікованого та зареєстрованого в установленому порядку молодняка великої рогатої худоби.

Дотація за молодняк надається за кожні чотири місяці його утримання наростаючим підсумком з  урахуванням віку молодняка у розмірі:

за період утримання молодняка віком від 1 до 5 місяців — 300 гривень за голову;

за період утримання молодняка віком від 5 до 9 місяців — 700 гривень за голову;

за період утримання молодняка віком від 9 до 13 місяців —1 500 гривень за голову.

Загальний обсяг дотації за молодняк не може перевищувати  2 500 гривень із розрахунку на одну голову молодняка.

Станом на 01.09.2018 року 143 фізичні особи нашого району подали документи на отримання дотації за утримання 179 голів молодняка ВРХ, яким нараховано і станом на 29.10.18 виплачено 164 100 гривень дотації.

Для отримання дотації за молодняк необхідно до 1 грудня поточного року подати за місцезнаходженням господарства до відповідної сільської ради або ради об’єднаної територіальної громади копії таких документів:

паспортів великої рогатої худоби, виданих у встановленому порядку;

паспорта громадянина України;

довідки або договору про відкриття рахунка в банку ( «Ощадбанк» або «Приватбанк»);

 

документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному органу доходів і зборів і мають відмітку в паспорті).

 


 

   ДО ВІДОМА СУБЄКТІВ МАЛОГО ТА СЕРЕДНЬОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА:

 

ПОВЕРТАЄМО ВІДСОТКИ ЗА КРЕДИТИ, ЗАЛУЧЕНІ ДЛЯ РОЗВИТКУ ВАШОГО БІЗНЕСУ!!!

 

 Триває конкурс з відбору інвестиційних проектів суб’єктів малого та середнього підприємництва області, який передбачає залучення коштів обласного бюджету для часткового відшкодування відсоткових ставок за користування кредитами у національній та іноземній валюті (долари США, євро), що надаються банківськими установами суб’єктам малого та середнього підприємництва (юридичним особам та фізичним особам-підприємцям) на реалізацію інвестиційних проектів. 

До участі у конкурсі запрошуються суб’єкти малого і середнього підприємництва, які отримали кредити для реалізації інвестиційних проектів, частково забезпечують їх співфінансування, не отримують фінансову підтримку за іншими бюджетними програмами та за рахунок коштів проектів міжнародних фінансових організацій.

Детальніше про умови участі в конкурсі можна ознайомитись за посиланням:

https://carpathia.gov.ua/storinka/vidshkoduvannya-vidsotkovyh-stavok-za-kredytamy.

Документи подаються до Департаменту економічного розвитку і торгівлі Закарпатської обласної державної адміністрації за адресою: м. Ужгород, пл. Народна, 4, (каб.414).

За більш детальнішою інформацією можна звернутися до ЦЕНТРУ ПІДТРИМКИ ПІДПРИЄМНИЦТВА ЗАКАРПАТТЯ тел. (0312) 61-35-16, 61-66-35 або в мережі Facebook на сторінці Центру.

 

Управління економічного розвитку і

 

торгівлі райдержадміністрації

 

 



 

 

 Оголошення!

Сектор охорони здоров’я інформує, що в Урядовій програмі «Доступні ліки», в Перечинському районі беруть участь чотири аптечні заклади:

-          ТзОВ фірма «Медфарм» Аптека № 32, Перечинський район, м. Перечин, вул. Ужгородська, 8

-          ТзОВ “Ужфарм» , Аптека № 17, Перечинський район, м. Перечин, пл. Народна, 19

-          ТзОВ "Подорожник-Закарпаття", Аптека № 43, Перечинський район, м. Перечин, вул. Ужанська, 13/3

-          ТзОВ "БМ&Н", Аптека № 6, Перечинський район, м. Перечин, вул. Ужанська, 16

_______________________________________________________________________________________________

До уваги громадськості!

Для формування нового складу Громадської ради при райдержадміністрації ініціативна група, створена для підготовки установчих зборів, повідомляє про початок прийому заяв від інститутів громадянського суспільства щодо участі в установчих зборах.

Громадська рада при державній адміністрації як постійно діючий колегіальний виборний консультативно-дорадчий орган утворюється на підставі Постанови Кабінету Міністрів України від 03 листопада 2010 року № 996 для забезпечення участі громадян в управлінні державними справами, здійснення громадського контролю за діяльністю органів виконавчої влади, налагодження ефективної взаємодії зазначених органів з громадськістю, врахування громадської думки під час формування та реалізації державної політики.

Установчі збори з формування нового складу громадської ради при Перечинській районній державній адміністрації відбудуться 20 жовтня 2017 року у залі засідань Перечинської районної ради (м. Перечин, пл. Народна, 16) о 10.00. к.ч.

Підготовка та проведення установчих зборів покладається на ініціативну групу.

Склад громадської ради буде сформовано на установчих зборах шляхом рейтингового голосування за кандидатури, які добровільно заявили про бажання брати участь у роботі громадської ради, та внесені інститутами громадянського суспільства. Кількісний склад громадської ради буде визначено установчими зборами на строк у два роки. До складу громадської ради можуть бути обрані представники громадських, релігійних, благодійних організацій, професійних спілок та їх об’єднань, творчих спілок, асоціацій, організацій роботодавців, недержавних засобів масової інформації та інших непідприємницьких товариств і установ, легалізованих відповідно до законодавства України (далі – інститути громадянського суспільства).

До складу громадської ради може бути обрано не більше, ніж по одному представнику від кожного інституту громадянського суспільства.

Членство в громадській раді є індивідуальним.

Для участі в установчих зборах у строк до 10 жовтня 2017 року до ініціативної групи (Перечинська районна державна адміністрація, І поверх, каб. №108), необхідно подати заяву у довільній формі, підписану уповноваженою особою керівного органу інституту громадянського суспільства.

До заяви додаються:

- рішення керівника інституту громадянського суспільства, якщо інше не передбачено його установчими документами, про делегування представника для участі в установчих зборах, посвідчене печаткою (у разі наявності);

- біографічна довідка делегованого представника інституту громадянського суспільства;

- копії документів, що підтверджують легалізацію інституту громадянського суспільства;

- інформація про результати діяльності інституту громадянського суспільства протягом останніх двох років;

     - фотографія (розміром 3х4 см). 

До участі запрошуються всі, кому не байдужа подальша доля району та майбутнє країни. 

Документи приймаються до 10 жовтня 2017 року включно (крім вихідних та святкових днів) за адресою: м. Перечин, пл. Народна, 16, каб. 108 (І поверх), відділ документообігу, контролю та роботи із зверненнями громадян апарату райдержадміністрації, з 8.00 до 17.00 год.

Телефон для довідок: (03145) 2-17-71.

Контактна особа: Ярослава Симкович

_________________________________________________________________________________ 

 Про функціонування засобів зв’язку та офіційних сторінок в соціальних мережах сервісних центрів МВС

Інформуємо, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 201:> року № 889 «Про утворення територіальних органів з надання сервісних послуг Міністерства внутрішніх справ» утворено Головний сервісний центр МВС як міжрегіональний територіальний орган МВС (ГСЦ МВС). Крім цього постановою Уряду утворено 26 територіальних органів з надання сервісних центрів МВС - регіональні сервісні центри МВС (РСЦ МВС), до складу яких входить 1^0 територіальних сервісних центрів МВС (ТСЦ МВС).

Головний сервісний центр МВС знаходиться за адресою: вул. Лук`янівська. 62. м. Київ, 04071 (контактний телефон для консультацій громадян (044) 290 19 88. Офіційний веб-сайт ГСЦ МВС hsc.gov.ua містить контакти всіх територіальних органів з надання сервісних послуг МВС ).

На території Закарпатської області функціонує Регіональний сервісний центр МВС у м.Ужгороді Закарпатської області (розташований за адресою м. Ужгород, вул. Гагаріна, 7, 88006, режим роботи пн - пт: 9:00 -18:00 (п’ятниця - 16:45), контактний телефон ( 0312) 22-39-25 ), та  територіальних  сервісних центрів МВС:

ТСЦ № 2141 (на правах відділу м.Ужгород) - м. Ужгород, вул. Кошового, 4.;

ТСЦ № 2142 (на правах відділу м.Мукачево) - м. Мукачево, вул. Берегівська-Бічна, 7а.;

ТСЦ № 2143 (на правах відділу м.Тячів) - м. Тячів, вул. Промислова, 6а.;

ТСЦ № 2144 (на правах відділу м.Хуст) - м. Хуст, вул. Тімірязєва, 1.;

ТСЦ № 2145 (на правах відділу м.Рахів) - м. Рахів. вул. Шевченка, 202.

ТСЦ № 2146 (на правах відділу м.Іршава) - м. Іршава, вул. Поштова, 4.

Контакти ТСЦ МВС:

ТСЦ № 2141: 0(3122) 3-41-30, 2-48-37; tsc2141@zkp.hsc.gov.ua

ТСЦ №2142: 0(3131) 3-12-81, 3-23-00; tsc2142@zkp.hsc.gov.ua

ТСЦ№ 2143: 0(3134) 3-36-06; tsc2143@zkp.hsc.gov.ua

ТСЦ№ 2144: 0(3142) 4-22-52,4-33-22; tsc2144@zkp.hsc.gov.ua

ТСЦ №2145: 0(3132) 2-54-54,3-53-53; tsc2145@zkp.hsc.gov.ua;

ТСЦ №2146: 0(3144) 2-15-01,2-15-61; tsc2146@zkp.hsc.gov.ua 

Інформація про режим роботи суб’єкта надання адміністративної послуги: вівторок, середа, четвер, п’ятниця з 9.00 год. до 18.00 год.; субота з 9.00 год. до 16.45 год.;здійснюється безперервний прийом громадян упродовж робочого дня усіх без виключення ТСЦ МВС.

 Основними послугами, що надаються в ТСЦ МВС, є: видача та обмін національного та міжнародного посвідчень водія:

реєстрація та перереєстрація транспортних засобів;

видача та зберігання номерних знаків транспортних засобів;

оформлення дозволу на перевезення небезпечних вантажів;

видача довідок про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України.

Також у регіоні функціонує мобільний сервісний центр МВС, який за запитами місцевих органів самоврядування здійснює виїзди до населених пунктів регіону, де відсутні стаціонарні сервісні центри МВС, та надає їх найбільш запитувані послуги. Інформацію щодо можливості замовлення виїзду мобільного сервісного центру МВС можна отримати за тел. (0312) 63- 04-87  необхідну та актуальну інформацію стосовно послуг сервісних центрів МВС громадяни можуть на сайтах Головного (http://hsc.gov.ua ) та Регіонального у Закарпатській області (http://zkp.hsc.gov.ua) сервісних центрів МВС, а також на офіційних сторінках у соціальній мережі Facebook Головного (https://www.facebook.com/hsc.gov.ua/?fref=ts) та Регіонального у Закарпатській області (https://www.facebook.com/sczakarpat/) сервісних центрів МВС.Повідомляємо в порядку інформування та для врахування під час організації роботи з громадськістю.

 

___________________________________________________________________________________________

До уваги керівників сільськогосподарських підприємств, підприємств агробізнесу, зацікавлених інвесторів! 

На виконання листа Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області від 23.02.2017 року  №8-7-0.4-195/2-17 Департамент агропромислового розвитку Закарпатської ОДА надає пропозиції щодо продажу прав оренди 44 земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності загальною площею 951,5484 га на земельних торгах.      

________________________________________________________________________________

До уваги роботодавців області!

Закарпатське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів інформує, що роботодавцям, у яких за основним місцем роботи у 2016 році працювали 8 і більше осіб, необхідно подати в строк до 01 березня 2017 року «Звіт про зайнятість та працевлаштування інвалідів за 2016 рік» (форма № 10-ПІ річна).

Адреса відділення: пл. Ш.Петефі, 14, м. Ужгород, 88000.

Контактний телефон: (03122) 3-53-50, 3-52-39;

Email: zakfszi@ukr.net 

Директор                                                                             А.Ю.Воробець

________________________________________________

 

До уваги громадян!!!

  Порядок подання заяв для реєстрації місця проживання дитини через працівника відділу державної реєстрації актів цивільного стану

             Законом України « Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг» від 10 грудня 2015 № 888-VIII внесено зміни до Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в  Україні»  (далі - Закон), зокрема до статті 6, якою передбачено, що за бажанням батьків чи одного з них документи, передбачені цією статтею для реєстрації місця проживання дитини, можуть бути подані органам державної реєстрації актів цивільного стану під час проведення державної реєстрації народження дитини. Органи державної реєстрації актів цивільного стану в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, направляють зазначені документи органам реєстрації для реєстрації місця проживання  новонародженої дитини.

           02 березня 2016 року Урядом прийнято постанову №207, якою, зокрема, затверджені Правила реєстрації місця проживання (далі – Правила), що визначають механізм здійснення реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування  осіб в України, а також встановлюють форми необхідних для цього документів.

          Пунктом 3 Правил  передбачено, що реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання/перебування здійнсюється виконавчим органом сільської , селищної або міської ради, сільским головою ( у разі коли відповідно до закону виконавчий орган сільської ради не утворено) ( далі - орган реєстрації)  на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці, на яку поширюються повноваження відповідної сільської, селищної або міської ради.

           Перелік документів, необхідних для проведення реєстрації місця проживання, зокрема малолітньої дитини, визначено вищенаведеною статтею Закону та пунтком 18 Правил. Так, для реєстрації місця проживання дитини подається :

           заява за формою, наведеною у додаток 7 до Правил 

           свідоцтво про народження ;

           квитанція про сплату адміністративного збору ;

           документи, що підтверджують право на проживання в житлі , ордер, свідоцтво про право власності, договір майну ( піднайму , оренди) , рішення суду, яке набрало законної сили, про надання особі права на вселення до житлового приміщення, визнання за собою права користування житловим приміщенням або права власності на нього, права на реєстрацію місця проживання або інші документи. У разі відсутності зазначених документів реєстрація місця проживання особи здійснюється за згодою власника/співвласника житла, наймача та членів його сім»ї (зазначені документи або згода не вимагаються при реєстрації місця проживання неповнолітніх дітей за адресою реєстрації місця проживання батьків/одного з батьків або законного представника/представників) ;

          документ, що посвідчує особу представника (одного з батьків).

          Реєстрація місце проживання особи за заявою законного представника здійснюється за згодою інших законних представників.

            Водночас зазначаємо, що наведеною статтею Закону передбачено , що батьки або інши законні предстаникі зобов»язані зареєструвати місця проживання новонародженої дтини протягом трьох місяців з дня державної реєстрації її народження.

       Відповідно до статті ІІ-І Закону за реєстрацію, зняття з реєстрації місця проживання сплачуеться адміністративний збір:

       У разі зверення особи протягом встановленого цим Законом строку – у розмірі 0,0085 розміру мінімальної заробітної плати:

       У розмірі 0,0255розміру мінімальної заробітної плати. 

       У разі подання документів, необхідних для реєстрації місця проживання новонародженої дитини, через органи державної реєстрації актів цивільного стану уповноважений працівник перевіряє належність документа, що посвідчує особу батьків (усиновлювачів) або інших законних представників дитини, та документа, що підтверджує повноваження особи як законного предстаника, особі, яка його надала, іх  дійсність, правильність заповнення заяви про реєстрацію місця проживання, наявність документів, необхідних для реєстрації місця проживання дитини, про що ним робиться відповідний запис у цій заяві. Прийняті документи не рідше одного разу на місяць передаються до відповідного органу реєстрації ( пункт 20 Правил)

       Працівник органу реєстрації в день звернення особи або її представника чи в день отримання документів,зокрема, від органів держаної реєстрації актів цивільного стану приймає відповідне рішення і оформляє довідку про реєстрацію, місця проживання. Якщо документи для реєстрації місця проживання новонароженої дитини подавались до органу державної реєстрації актів цивільного стану оформлена довідка повертається до відповідного органу державної реєстрації актів цивільного стану або за бажанням того з батьків (представників), хто подавав заяву ,може бути видана у відповідному органі реєстрації, центрі надання адміністративних послуг, надіслана поштою, про що робиться відповідна відмітка ( пункт 23 Правил).

            Водночас, звертаю увагу громадян, що станом на сьогодні практично у всіх районних центрах Закарпатської області (крім Берегівського району), з метою створення сприятливих умов, спрямованих на спрощення доступу громадян до адміністративних послуг, запроваджено пілотний проект щодо прийому документів, необхідних для проведення державної реєстрації народження дитини, та видачі свідоцтва про народження безспосередньо у закладках охорони здоров»я, де приймаються пологи, і тому батьки дитини чи інший законний представник може подати заяву для реєстрації місця проживання дитини через працівника відділу державної реєстрації актів цивільного стану.

 

Начальник відділу державної реєстрації

актів цивільного стану

Управління державної реєстрації 

Головного територіального управління юстиції

у Закарпатській області 

 

Ельвіра Леско

 

_________________________________________________________________________________

                    „Фінансове управління Перечинської районної державної адміністрації оголошує конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста бюджетного відділу .

          Вимоги до претендентів : вища освіта економічного спрямування, не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра, вільне володіння державною мовою, знання законів, інших законодавчих актів, що регулюють бюджетні відносини, вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку, відповідальність, уважність до деталей.

          Заяви на участь у конкурсі приймаються конкурсною комісією фінансового управління до 18 листопада 2016 року.

          Перелік документів, необхідних для участі у конкурсі:

  1. Копія паспорта громадянина України.
  2. Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі.
  3. Письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результат такої перевірки.
  4. Копія (копії) документа (документів) про освіту.
  5. Заповнена особова картка державного службовця встановленого зразка (форма, затверджена наказом Нацдержслужби від 05.08.2016 р. №156).
  6. Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2015 рік.

 ________________________________________________________________________________

 

До уваги громадських організацій району!

1 січня 2017 року спливає термін для неприбуткових організацій з перереєстрації статутів згідно нових вимог українського податкового законодавства.

Кожна неприбуткова організація повинна внести зміни у своєму статуті і передбачити там обов’язкову заборону розподілу отриманих доходів (прибутків) для засновників, учасників, членів організації, працівників, членів органів управління та інших пов’язаних осіб.

 

Прес-служба РДА

_________________________________________________________________________________

 

ГРАФІК

особистого прийому громадян

начальником та  заступниками начальника

Головного територіального управління юстиції у Закарпатській області

Перечинський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану інформує:

Протягом третього кварталу 2016 року Перечинським районним відділом державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Закарпатській області, видано 14 свідоцтв про народження, безпосередньо в пологовому будинку Перечинської центральної районної лікарні. З кожним місяцем кількість виданих свідоцтв про народження постійно зростає. 

Міністерство юстиції України запровадило послугу з отримання свідоцтва про народження в пологовому будинку, для того, щоб в перші дні, після появи малюка на світ, батьки могли присвятити кожну секунду спілкування з найріднішою для них маленькою людиною та отримати найперший документ своєї дитини не витрачаючи зайвого часу на відвідування органів державної реєстрації актів цивільного стану. Головне вчасно визначитися з ім`ям для малечі.

Начальник Перечинського районного

 відділу ДРАЦС                                                          Попович О.Є.

_________________________________________________________________________________

Відповідно до Закону України «Про державну службу» та Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 року № 246, інформуємо про результати конкурсу на зайняття вакантної посади категорії “В” в управлінні соціального захисту населення Перечинської районної державної адміністрації, проведеного відповідно до наказу управління соціального захисту населення Перечинської районної державної адміністрації від 19 вересня 2016 року № 34 “Про оголошення конкурсу на зайняття вакантної посади ”:

 

переможцем конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії „В” – головного державного соціального інспектора управління соціального захисту населення Перечинської районної державної адміністрації, стала Касинець Віталія Іванівна, яка набрала загальну кількість балів – 7.2.

________________________________________________________________________________

О Г О Л О Ш Е Н Н Я!!!

 ПЕРЕЧИНСЬКЕ ВІДДІЛЕННЯ ПОЛІЦІЇ УЖГОРОДСЬКОГО ВІДДІЛУ ПОЛІЦІЇ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ ПОВІДОМЛЯЄ,

ЩО НА ТЕРИТОРІЇ ДЕРЖАВИ З 01 по 31 ЖОВТНЯ 2016 РОКУ ПРОВОДИТЬСЯ МІСЯЧНИК ДОБРОВІЛЬНОЇ ЗДАЧІ ЗБРОЇ 

Мета акції – офіційна здача зброї, боєприпасів, вибухових пристроїв громадянами, в яких ще може зберігатися без відповідного дозволу. Слід попередити, що громадяни, які добровільно здали таку зброю, боєприпаси або вибухові пристрої – не притягуються до кримінальної чи адміністративної відповідальності.

Відповідно до ст. 263 ч.1 Кримінального кодексу України – носіння, придбання, виготовлення, ремонт, передача чи збут вогнепальної зброї крім гладкоствольної мисливської, бойових припасів, вибухових речових або вибухових пристроїв без передбаченого законом дозволу, - караються позбавленням волі на строк від 2 до 5 років.

Відповідно до ст. 263 ч.2 Кримінального кодексу України – носіння, придбання, виготовлення, ремонт чи збут кинджалів, фінських ножів, кастетів чи іншої холодної зброї без передбаченого законом дозволу, - караються штрафом до 50 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або обмеженням волі на строк від 2 до 5 років, або позбавленням волі на строк до 3 років.

Звільняється від кримінальної та адміністративної відповідальності особа, яка добровільно здала органам влади таку зброю, боєприпаси, вибухові пристрої або вибухові речовини.

Щодо гладкоствольної зброї (ст. 190 КпАП України), придбання, зберігання, передача іншим особам або продаж громадянами вогнепальної гладкоствольної мисливської чи холодної, а також пневматичної зброї калібру понад 4,5 мм. і швидкістю польоту кулі понад 100 м/с без дозволу органів внутрішніх справ – тягнуть за собою накладання штрафу від 3-х до 5-ти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з конфіскацією зброї і бойових припасів або без такої.

Добровільно здана мисливська, газова зброя громадянами, придатна для використання, може бути зареєстрована у встановленому порядку передбаченому законом.

З питань реєстрації такої зброї, інформацію чи консультацію можна отримати в дозвільній системі ПЕРЕЧИНСЬКОГО ВІДДІЛЕННЯ ПОЛІЦІЇ УЖГОРОДСЬКОГО ВІДДІЛУ ПОЛІЦІЇ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ

за адресою: м. Перечин, вул. Ужгородська, 37,  тел. 2-13-03 або 102      Моб.т._    0953921043

_________________________________________________________________________________