Звіти

Про роботу із зверненнями громадян за 2019 рік

Протягом 2019 року у Перечинській районній державній адміністрації робота із зверненнями громадян проводилась у порядку, визначеному Законом України „Про звернення громадян” (зі змінами), Указом Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, розпорядженням голови райдержадміністрації та іншими нормативно-правовими актами, що регламентують цю роботу.

Реалізуючи вимоги вищезазначених законодавчих актів, систематично здійснюється робота в основі якої лежить, перш за все, уважне ставлення до вирішення проблем, з якими звертаються громадяни до державних органів влади, а також постійний аналіз, узагальнення усних та письмових звернень, вживаються заходи щодо ґрунтовного розгляду питань, які порушують громадяни, та усунення причин, що породжують звернення.

У райдержадміністрації розроблено та затверджено графіки особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації, в тому числі виїзні, з якими населення району мало змогу ознайомитися через районну газету „Народне слово”, офіційний сайт Перечинської райдержадміністрації та інформаційні стенди райдержадміністрації, виконкомів місцевих рад.

Протягом 2019 року керівництвом райдержадміністрації було проведено 24 виїзні прийоми громадян, з них головою райдержадміністрації – 12.

Для підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян та надання кваліфікованої консультації під час проведення особистих прийомів громадян, головою райдержадміністрації запрошувалися фахівці управлінь, відділів та структурних підрозділів райдержадміністрації.

Усім заявникам надано письмові відповіді, частина питань вирішена позитивно, інша – обґрунтовано роз’яснена.

Щомісяця засідала постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян, на якій були розглянуті звернення щодо прискорення термінів здійснення нарахування житлової субсидії, призначення соціальної допомоги на дітей одинокій матері та малозабезпеченій сім”ї тощо.

На виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 розроблено графіки перевірок додержання законодавства про звернення громадян у виконкомах місцевих рад та структурних підрозділах райдержадміністрації, графік звітування голів місцевих виконавчих комітетів перед головою райдержадміністрації щодо роботи зі зверненнями громадян. З метою надання практичної та методичної допомоги проведено 12 перевірок (6 – в органах місцевого самоврядування, 6 – у структурних підрозділах райдержадміністрації).

Для оперативного вирішення звернень громадян району з проблемних питань відповідно до графіка, затвердженого головою райдержадміністрації, у райдержадміністрації функціонувала пряма телефонна лінія „Запитай у влади”.

За 2019 рік до райдержадміністрації надійшло 228 звернень громадян (проти 196 за 2018 рік), що на 32 більше у порівнянні з 2018 роком. Із них письмових – 226 (проти 194 за 2018 рік) та 2 усних (проти 2 за 2018 рік). Вирішено позитивно – 100 звернень, надано роз’яснення – 124, інше – 4.

Від органів влади вищого рівня до райдержадміністрації надійшло 92 звернення (проти 92 за 2018 рік). Серед них: від урядової та обласної гарячої лінії – 82 (проти 85 за 2018 рік), облдержадміністрації – 10 (проти 7 за 2018 рік).

Протягом звітного періоду найбільше звернень надійшло з питань соціального захисту населення – 77 (проти 62 за 2018 рік).

Піднімались питання щодо надання пільгових кредитів та підтримки індивідуального житлового будівництва за програмою „Власний дім”.

Зменшилась кількість звернень з питань фізичної культури і спорту – 11 (проти 15 за 2918 рік); забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 5 (проти 5 за 2018 рік), гендерної рівності, охорони здоров’я – 5 (проти 7 за 2018 рік); сім’ї, дітей, молоді, освіти – 1 (проти 3 за 2018 рік); екології та природних ресурсів – 1 (проти 2 за 2018 рік);житлової політики – 0 (проти 1 за 2018 рік); транспорту і зв’язку – 0 (проти 1 за 2018 рік).

Збільшилась кількість звернень з питань аграрної політики і земельних відносин – 67 (проти 41 за 2018 рік); фінансової політики – 24 (проти 20 за 2018 рік); праці і заробітної плати – 11 (проти 8 за 2018 рік);

На одному рівні в порівнянні з минулим роком залишилися звернення з питань діяльності органів місцевого самоврядування – 0 звернень (проти 0 за 2018 рік); релігії та міжконфесійних відносин – 0 (проти 0 за 2018 рік).

Протягом звітного періоду продовжилась тенденція збільшення надходження до райдержадміністрації повторних звернень громадян – 7 (проти 1 за 2018 рік). Також збільшилась кількість колективних звернень – 16 (проти 12за 2018 рік).

Усі звернення, що надходять до районної державної адміністрації, опрацьовуються, контролюється подальше виконання відповідних доручень. Відповідь заявнику надається чітка, обґрунтована, з урахуванням строків, установлених законодавством. Реєстрація та розгляд письмових звернень громадян та звернень, одержаних під час особистого і виїзного прийомів керівництва районної державної адміністрації, проводяться відповідно до Інструкції, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 року № 348.

Головою районної державної адміністрації взято під особистий контроль розгляд звернень і забезпечено першочерговий особистий прийом жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня” та інвалідів Великої Вітчизняної війни, учасників АТО. За звітний період до райдержадміністрації від учасників війни та бойових дій поступило – 8 звернень (проти 10 за 2018 рік), інвалідів І, ІІ, ІІІ групи – 15 (проти 13 за 2018 рік), багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь – 8 (проти 8 за 2018 рік), від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи – 0 (проти 1 за 2018 рік).

На особливому контролі перебуває розгляд звернень громадян-учасників АТО та їх сімей. Постійно проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота з членами сімей загиблих, поранених військовослужбовців та мобілізованих громадян щодо визначення права вищезазначених сімей на призначення державних соціальних допомог, пільг, субсидій, компенсацій та з питань оздоровлення.

На обліку в управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації станом на 01.01.2020 року перебуває 162 військовослужбовець-учасник АТО, яким встановлено статус учасника бойових дій, з них 9 встановлено статус „інваліда війни” (2 – ІІ гр.інв., 7 – ІІІ гр.інв.). 144 учасників АТО користуються пільгами на електроенергію, газ, тверде паливо та комунальні послуги (учасники бойових дій – 75%, інваліди війни – 100% в межах встановлених законом норм) відповідно до Закону України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”. Станом на 01.01.2020 року на обліку в управлінні соціального захисту населення перебуває 63 громадян та 33 сім’ї внутрішньо переміщених осіб, з них 10 сімей без виплати на проживання.

Відповідно до постанови КМУ „Про деякі питання виплати у 2018 році разової грошової допомоги, передбаченої Законами України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” і „Про жертви нацистських переслідувань” від 20.03.2019 №237 у поточному році управлінням соціального захисту населення Перечинської райдержадміністрації, проведено виплати разової грошової допомоги до 5 травня – 300 громадянам на загальну суму 441643 грн. Відповідно до програми „Турбота”, протягом 2018 року 68 учасникам АТО та членам їх сімей було виплачено 74,2 тис. грн.

02.04.2019 року прийнято рішення про призначення та виплату грошової компенсації Опаленику В.-М. Й. в розмірі 746013 тис.грн. 19.08.2019 року кошти грошової компенсації перераховано УСЗН на особовий рахунок Опаленика В.-М. Й.

Перечинською райдержадміністрацією забезпечується оприлюднення у ЗМІ, на офіційному веб-сайті (створено окремий розділ) узагальнених відомостей про організацію роботи зі зверненнями громадян та їх вирішення.

Питання про стан роботи зі зверненнями громадян заслухано на колегіях райдержадміністрації, нарадах при керівникові апарату райдержадміністрації, засіданнях Перечинської районної МКМР з правової освіти населення.

Ведеться відповідна робота через газету „Народне слово” шляхом друку інформаційних матеріалів, роз’яснень законодавчих актів та ін.

Райдержадміністрація здійснює системну роботу щодо надання безкоштовної правової допомоги громадянам, які її потребують. Так, юридичним відділом апарату РДА систематично надаються безкоштовні консультації. За консультаціями звертаються багатодітні сім’ї щодо порядку отримання ними посвідчень батьків багатодітної сім’ї, посвідчень дитини з багатодітної сім’ї та пільг, на які вони мають право згідно із законодавством України з питань соціального захисту багатодітних сімей.

Робота із заявами та скаргами громадян знаходиться на постійному контролі керівництва райдержадміністрації.

English EN Українська UK
Зв’яжіться з нами
close slider